Witam. Mam problem. Otóż w ZP 5.0 po wyjściu z serwera nemka/surva nie robi kolejnego tylko odpowiednio zamienia wybranego gracza w /zombie/czlowieka. Przejrzalem kilka plikow w których myślałem że będzie ten wpis i naprawić to ale nie udało mi się. Czy ktoś może sam to naprawiał lub pomoże mi to znaleźć?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

#2
Napisano 04.03.2014 20:53
Ok, znalazłem te funkcje, ale nie wiem jak ją naprawić:
// Client Disconnecting (prevent Game Commencing bug after last player on a team leaves) public client_disconnect(leaving_player) { // Remove respawn task on disconnect remove_task(leaving_player+TASK_RESPAWN) // Player was not alive if (!is_user_alive(leaving_player)) return; // Last player, dont bother if (GetAliveCount() == 1) return; new id // Prevent empty teams when no game mode is in progress if (!g_GameModeStarted) { // Last Terrorist if ((cs_get_user_team(leaving_player) == CS_TEAM_T) && (GetAliveTCount() == 1)) { // Find replacement and move him to T team while ((id = GetRandomAlive(random_num(1, GetAliveCount()))) == leaving_player ) { /* keep looping */ } cs_set_player_team(id, CS_TEAM_T) } // Last CT else if ((cs_get_user_team(leaving_player) == CS_TEAM_CT) && (GetAliveCTCount() == 1)) { // Find replacement and move him to CT team while ((id = GetRandomAlive(random_num(1, GetAliveCount()))) == leaving_player ) { /* keep looping */ } cs_set_player_team(id, CS_TEAM_CT) } } // Prevent no zombies/humans after game mode started else { client_print(id,print_chat,"1"); // Last Zombie if (zp_core_is_zombie(leaving_player) && zp_core_get_zombie_count() == 1) { // Only one CT left, don't leave an empty CT team if (zp_core_get_human_count() == 1 && GetCTCount() == 1) return; client_print(id,print_chat,"2"); // Find replacement while ((id = GetRandomAlive(random_num(1, GetAliveCount()))) == leaving_player ) { /* keep looping */ } new name[32] get_user_name(id, name, charsmax(name)) zp_colored_print(0, "%L", LANG_PLAYER, "LAST_ZOMBIE_LEFT", name) if (LibraryExists(LIBRARY_NEMESIS, LibType_Library) && zp_class_nemesis_get(leaving_player)) { zp_class_nemesis_set(id) client_print(id,print_chat,"3"); if (get_pcvar_num(cvar_keep_hp_on_disconnect)) set_user_health(id, get_user_health(leaving_player)) } else{ zp_core_infect(id, id) client_print(id,print_chat,"4"); } } // Last Human else if (!zp_core_is_zombie(leaving_player) && zp_core_get_human_count() == 1) { // Only one T left, don't leave an empty T team if (zp_core_get_zombie_count() == 1 && GetTCount() == 1) return; // Find replacement while ((id = GetRandomAlive(random_num(1, GetAliveCount()))) == leaving_player ) { /* keep looping */ } new name[32] get_user_name(id, name, charsmax(name)) zp_colored_print(0, "%L", LANG_PLAYER, "LAST_HUMAN_LEFT", name) if (LibraryExists(LIBRARY_SURVIVOR, LibType_Library) && zp_class_survivor_get(leaving_player)) { zp_class_survivor_set(id) if (get_pcvar_num(cvar_keep_hp_on_disconnect)) set_user_health(id, get_user_health(leaving_player)) } else zp_core_cure(id, id) } } }
A dokładnie tworzenie drugiego nemezisa:
if (LibraryExists(LIBRARY_NEMESIS, LibType_Library) && zp_class_nemesis_get(leaving_player)) { zp_class_nemesis_set(id) client_print(id,print_chat,"3"); if (get_pcvar_num(cvar_keep_hp_on_disconnect)) set_user_health(id, get_user_health(leaving_player)) }
Tylko że warunek ten się nie odpala, jakby źle pobierało id gracza który wyszedł (to pierwsze wyrzuciłem dla pewności ). Próbowałem też wywołać inaczej te funkcje, ale nic z tego i skończyły mi się pomysły. Wie ktoś o co może chodzić?
#3
Napisano 05.03.2014 23:24
zombiplauge.cfg i znajdź i ustaw
// Gameplay Fixes
// --------------
zp_remove_doors 0 // Remove doors from maps [0-none // 1-rotating only // 2-all doors]
zp_block_pushables 1 // Block +use on pushables to prevent the speed bug
zp_block_suicide 1 // Prevent players from killing themselves
zp_worldspawn_kill_respawn 1 // Respawn players after a worldspawn kill
zp_disable_minmodels 1 // Disable cl_minmodels setting on clients after joining
zp_keep_hp_on_disconnect 1 // When nemesis/survivor leaves, player chosen to take his place will have same HP
Jeżeli nie potrafisz wgrać prostego VIP'a albo RS'ów to po co sie bierzesz za serwer ?! Przez takich jak ty CS padnie
#5
Napisano 08.03.2014 00:18
Zrobiłem. Chodziło o to że natyw zwracał wartość -1 gdy gracz był niepołączony. Trzeba usunąć ten warunek z natywu zp_class_zombie_get w pluginie zp_class_nemesis (nie wiem czemu ten sposób nie działą na surva, ale głównie chodziło mi o nemka )
//Można zamknąć
Użytkownik Sniper Elite edytował ten post 08.03.2014 00:23
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: zombie plague 5.0
Zombie Plague 5.0
Problem z Klasa SniperKlasa Sniper crashuje serwer Napisany przez N-O-T, 11.06.2023 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
Zombie Plague 5.0
[ROZWIĄZANE] Problem z trybami gryTryb gry nie startuje, jest 2 ludzi i brak trybu Napisany przez N-O-T, 03.06.2023 ![]() |
|
![]() |
||
![]() |
Zombie Plague 5.0
Dodanie limitu dla extra itemsNapisany przez N-O-T, 03.04.2023 ![]() |
|
![]() |
||
Zombie Plague 5.0
limit Granatów na rundę Fire Frost, FlareNapisany przez Szyszka2, 23.11.2022 ![]() |
|
![]() |
|||
Zombie Plague 5.0
ZP 50 Team ScoringDzwieki na koniec rundy Napisany przez Szyszka2, 11.04.2022 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych