Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Obciążenie serwera (Segmentation Fault)

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
54 odpowiedzi w tym temacie

#41 BartoszOsw

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:185
  • Lokalizacja:Oświęcim
Offline

Napisano 12.03.2014 17:18

Sosna A co ma odblokowany moduł. Myślę że czy odblokowany czy nie to nic nie zmienia. Bo ja zawsze ; średniki usuwam i włączam wszystkie moduły.
  • +
  • -
  • 0

#42 Sosna

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:33
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Sokołów Podlaski
Offline

Napisano 14.03.2014 13:56

Chodzi mi o błąd z bansem zablokuj moduł sql..


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

 

CoD 4K Zapraszam!


#43 BartoszOsw

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:185
  • Lokalizacja:Oświęcim
Offline

Napisano 15.03.2014 09:02

Sosna Chyba MySQL :)
  • +
  • -
  • 0

#44 BartoszOsw

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:185
  • Lokalizacja:Oświęcim
Offline

Napisano 15.03.2014 10:03

Nie mogę edytować wcześniejszego postu. Dodaje tutaj logi z konsoli podczas crashu

 

http://wklej.to/XLNwE


  • +
  • -
  • 0

#45 Seba

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 198
Profesjonalista

  • Postów:424
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 15.03.2014 11:05

 

 

Bo ja zawsze ; średniki usuwam i włączam wszystkie moduły. 

Kompletna glupota, laduja sie nawet gdy nie sa potrzebne.



#46 BartoszOsw

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:185
  • Lokalizacja:Oświęcim
Offline

Napisano 17.03.2014 12:50

Powiem że już nie wiem jak to naprawić


  • +
  • -
  • 0

#47 dredek

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 162
Profesjonalista

  • Postów:476
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:OLK
Offline

Napisano 17.03.2014 18:30

Aktualizacja HLDS na najnowszą wersje to samo amxmodmenu na 1.8.2 oraz dproto...

To powinno pomóc bynajmniej mi pomogło :_)


  • +
  • -
  • 0

#48 Seba

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 198
Profesjonalista

  • Postów:424
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 17.03.2014 19:23

 

To powinno pomóc bynajmniej mi pomogło :_)

 

Skoro to Ci nie pomogło to czemu polecasz? 



#49 BartoszOsw

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:185
  • Lokalizacja:Oświęcim
Offline

Napisano 17.03.2014 20:38

 

Aktualizacja HLDS na najnowszą wersje to samo amxmodmenu na 1.8.2 oraz dproto...
To powinno pomóc bynajmniej mi pomogło :_)

 

Już dawno to zrobiłem i nic dalej robi się tak jak robiło.
  • +
  • -
  • 0

#50 Aemiksowy

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:222
  • Lokalizacja::)
Offline

Napisano 18.03.2014 12:18

Nowy HLDS raczej pogorszyłby sprawę, ponieważ wiele jednak rzeczy jest niekompatybilnych lub wymaga napisania od nowa. 

 

W niedzielę doszedłem do zaskakującego odkrycia na serwerze COD. Jeżeli mamy perk, który daje graczowi nieśmiertelność (set_user_godmode) i tym samym jakaś klasa wybucha wokół siebie ludzi, którzy mają właśnie włączoną nieśmiertelność, wywala błąd FATAL ERROR (shutting down): MSG_ONE or MSG_ONE_UNRELIABLE with no target entity. Rozwiązaniem tego, było w tym kodze:

public DeathMsg(){
	new id = read_data(2);

	if(!ma_klase[id])
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	new Float:fOrigin[3];
	entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, fOrigin);

	new iOrigin[3];
	for(new i=0;i<=2;i++)
		iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

	message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
	write_byte(TE_EXPLOSION);
	write_coord(iOrigin[0]);
	write_coord(iOrigin[1]);
	write_coord(iOrigin[2]);
	write_short(sprite_blast);
	write_byte(32);
	write_byte(20);
	write_byte(0);
	message_end();

	new entlist[33];
	new numfound = find_sphere_class(id, "player", 150.0 , entlist, 32);
	
	for (new i=0; i<=numfound; i++){	
		new pid = entlist[i];

		if (is_user_alive(pid) && get_user_team(id) != get_user_team(pid))
			cod_inflict_damage(id, pid, float(get_user_health(pid)), 0.0);
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

zmienić if (is_user_alive(pid) && get_user_team(id) != get_user_team(pid)) na if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid) || get_user_godmode(pid))

 

Wniosek? Nawet taka pierdoła mogła spowodować crash serwera i trzeba uważnie sprawdzić kod: dynamitu, miny i rakiety, a także inne perki, bo być może one ze sobą kolidują i powstaje przeciążenie serwera. Innego racjonalnego wytłumaczenia nie ma.


Użytkownik Aemiksowy edytował ten post 18.03.2014 12:20


#51 Seba

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 198
Profesjonalista

  • Postów:424
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 18.03.2014 12:59

 

Wniosek? Nawet taka pierdoła mogła spowodować crash serwera i trzeba uważnie sprawdzić kod: dynamitu, miny i rakiety, a także inne perki, bo być może one ze sobą kolidują i powstaje przeciążenie serwera. Innego racjonalnego wytłumaczenia nie ma.

 

Tylko ze nie o tego typu bledzie rozmawiamy w tym temacie.



#52 Aemiksowy

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:222
  • Lokalizacja::)
Offline

Napisano 19.03.2014 14:20

To prawda, ale doszedłem do meritum, że dynamity, miny i rakiety mogą powodować przeciążenie, co w konsekwencji doprowadzi do segmentation fault. Temu należy się przyjrzeć.



#53 BartoszOsw

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:185
  • Lokalizacja:Oświęcim
Offline

Napisano 22.03.2014 19:01

Są jakieś pomysły co zrobić?
  • +
  • -
  • 0

#54 1337

    Wszechpomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:310
  • GG:
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Bystrzyca Kłodzka
Offline

Napisano 22.03.2014 19:35

Pomysłów dostałeś już tysiąc, ale skoro nie możesz poświecić dnia by wszystko zdiagnozować to cierp i trać graczy.

Sebul już Ci pisal ja Ci pisałem nie wiem po co dalej chcesz drążyć temat niczego nie sprawdzasz, chcesz same nowinki co to może być, jakbyś czekał aż samo się naprawi ...


Nie pomagam na GG/PW ew. odpłatnie. (Pamiętaj że za 20zł nie otwieram nawet notatnika)

Spam o pomoc przy serwerze/pluginach/skryptach równoznaczne jest z automatycznym dodaniem Cię do listy osób ignorowanych.

 

Ps. DarkGL idę po Ciebie.


#55 Seba

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 198
Profesjonalista

  • Postów:424
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 25.03.2014 00:45

Zadanie ktore masz przed soba jest dosc trudne do rozwiazania i wymaga mocno analitycznego myslenia. Wszytskie pady serwera sa ze soba powiazane, wiec musisz sie dokladnie przygladac serwerowi i przeanalizowac co maja ze soba wspolnego. Musisz miec na uwadze ze crashe moze powodowac jeden plugin badz dziesiec.







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych