Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#41
Napisano 12.03.2014 17:18
#44
Napisano 15.03.2014 10:03
Nie mogę edytować wcześniejszego postu. Dodaje tutaj logi z konsoli podczas crashu
#45
Napisano 15.03.2014 11:05
Bo ja zawsze ; średniki usuwam i włączam wszystkie moduły.
Kompletna glupota, laduja sie nawet gdy nie sa potrzebne.
#46
Napisano 17.03.2014 12:50
Powiem że już nie wiem jak to naprawić
#47
Napisano 17.03.2014 18:30
Aktualizacja HLDS na najnowszą wersje to samo amxmodmenu na 1.8.2 oraz dproto...
To powinno pomóc bynajmniej mi pomogło :_)
#48
Napisano 17.03.2014 19:23
To powinno pomóc bynajmniej mi pomogło :_)
Skoro to Ci nie pomogło to czemu polecasz?
#49
Napisano 17.03.2014 20:38
Aktualizacja HLDS na najnowszą wersje to samo amxmodmenu na 1.8.2 oraz dproto...
To powinno pomóc bynajmniej mi pomogło :_)
Już dawno to zrobiłem i nic dalej robi się tak jak robiło.
#50
Napisano 18.03.2014 12:18
Nowy HLDS raczej pogorszyłby sprawę, ponieważ wiele jednak rzeczy jest niekompatybilnych lub wymaga napisania od nowa.
W niedzielę doszedłem do zaskakującego odkrycia na serwerze COD. Jeżeli mamy perk, który daje graczowi nieśmiertelność (set_user_godmode) i tym samym jakaś klasa wybucha wokół siebie ludzi, którzy mają właśnie włączoną nieśmiertelność, wywala błąd FATAL ERROR (shutting down): MSG_ONE or MSG_ONE_UNRELIABLE with no target entity. Rozwiązaniem tego, było w tym kodze:
public DeathMsg(){ new id = read_data(2); if(!ma_klase[id]) return PLUGIN_CONTINUE; new Float:fOrigin[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, fOrigin); new iOrigin[3]; for(new i=0;i<=2;i++) iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]); message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(iOrigin[0]); write_coord(iOrigin[1]); write_coord(iOrigin[2]); write_short(sprite_blast); write_byte(32); write_byte(20); write_byte(0); message_end(); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(id, "player", 150.0 , entlist, 32); for (new i=0; i<=numfound; i++){ new pid = entlist[i]; if (is_user_alive(pid) && get_user_team(id) != get_user_team(pid)) cod_inflict_damage(id, pid, float(get_user_health(pid)), 0.0); } return PLUGIN_CONTINUE; }
zmienić if (is_user_alive(pid) && get_user_team(id) != get_user_team(pid)) na if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid) || get_user_godmode(pid))
Wniosek? Nawet taka pierdoła mogła spowodować crash serwera i trzeba uważnie sprawdzić kod: dynamitu, miny i rakiety, a także inne perki, bo być może one ze sobą kolidują i powstaje przeciążenie serwera. Innego racjonalnego wytłumaczenia nie ma.
Użytkownik Aemiksowy edytował ten post 18.03.2014 12:20
#51
Napisano 18.03.2014 12:59
Wniosek? Nawet taka pierdoła mogła spowodować crash serwera i trzeba uważnie sprawdzić kod: dynamitu, miny i rakiety, a także inne perki, bo być może one ze sobą kolidują i powstaje przeciążenie serwera. Innego racjonalnego wytłumaczenia nie ma.
Tylko ze nie o tego typu bledzie rozmawiamy w tym temacie.
#52
Napisano 19.03.2014 14:20
To prawda, ale doszedłem do meritum, że dynamity, miny i rakiety mogą powodować przeciążenie, co w konsekwencji doprowadzi do segmentation fault. Temu należy się przyjrzeć.
#53
Napisano 22.03.2014 19:01
#54
Napisano 22.03.2014 19:35
Pomysłów dostałeś już tysiąc, ale skoro nie możesz poświecić dnia by wszystko zdiagnozować to cierp i trać graczy.
Sebul już Ci pisal ja Ci pisałem nie wiem po co dalej chcesz drążyć temat niczego nie sprawdzasz, chcesz same nowinki co to może być, jakbyś czekał aż samo się naprawi ...
Nie pomagam na GG/PW ew. odpłatnie. (Pamiętaj że za 20zł nie otwieram nawet notatnika)
Spam o pomoc przy serwerze/pluginach/skryptach równoznaczne jest z automatycznym dodaniem Cię do listy osób ignorowanych.
Ps. DarkGL idę po Ciebie.
#55
Napisano 25.03.2014 00:45
Zadanie ktore masz przed soba jest dosc trudne do rozwiazania i wymaga mocno analitycznego myslenia. Wszytskie pady serwera sa ze soba powiazane, wiec musisz sie dokladnie przygladac serwerowi i przeanalizowac co maja ze soba wspolnego. Musisz miec na uwadze ze crashe moze powodowac jeden plugin badz dziesiec.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
|
CoD Nowy
[ROZWIĄZANE] Problem z niewidzialnościąNapisany przez wojtu1, 16.05.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych