Potrzebuje tylko dodać funkcję, aby GRACZ, który wpisał /muzyka słyszał tą muzyke, a nie wszyscy na serwerze.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "Plugin"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Edit MuH"
new const g_SoundPath[] = "sound/misc/ze_one_piece.mp3";
new wylacz_muze[33]=0;
new bool:On[ 33 ]
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd( "say /muzyka", "WlaczMuzyke" )
register_clcmd("say /stop", "WylaczMuzyke");
}
public client_connect( id )
On[ id ] = false
public WlaczMuzyke( id ){
On[ id ] = !On[ id ]
if( On[ id ] )
Uruchom( id )
}
public WylaczMuzyke(id) {
switch(wylacz_muze[id]) {
case 0: {
wylacz_muze[id] = 1
client_cmd(0, "stopsound")
client_cmd(0, "mp3 stop")
}
case 1: wylacz_muze[id]=0
}
}
public plugin_precache(){
precache_generic(g_SoundPath);
}
public Uruchom( id ){
if( On[ id ] ){
if(is_user_connected(id)){
client_cmd(0, "mp3 play %s", g_SoundPath);
set_task( 63.0, "Uruchom", id )
}
}
}