Witam. Więc klasa ma być niewidzialna na nożu (1) oraz posiadać 1/1 z noża ale tylko PPM. Aktualnie jest całkiem widoczny na nożu i 1/1 z lewego i prawego. I dobrze by było, jakby grawitacja była zmniejszona do 450.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#1
Napisano 02.03.2014 02:25
#2
Napisano 02.03.2014 02:35
Sprawdź czy dobrze...(ucze się dopiero) ![]()
Jak będzie git to skompiluj sobie tylko na .amxx
ps. zapomniałem o grawitacji ale jak chcesz to dodaj do :
public plugin_init()
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
a pod spodem
public cod_class_enabled(id)
{
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 450.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 450.0/800.0);
}
Załączone pliki
Użytkownik Dancio edytował ten post 02.03.2014 02:38
#3
Napisano 02.03.2014 16:11
Sprawdź czy dobrze...(ucze się dopiero)
Jak będzie git to skompiluj sobie tylko na .amxx
ps. zapomniałem o grawitacji ale jak chcesz to dodaj do :
public plugin_init()RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
a pod spodem
public cod_class_enabled(id) { entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 450.0/800.0); ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0); ma_klase[id] = false; } public fwSpawn_Grawitacja(id) { if(ma_klase[id]) entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 450.0/800.0); }
Niestety występują błędy przy kompilacji ![]()
#4
Napisano 03.03.2014 12:42
proszę bardzo
Załączone pliki
#5
Napisano 03.03.2014 16:14
proszę bardzo
1/1 w ogóle nie działa + chodziło mi o dodanie tych mocy do tamtego, co dodałem w 1. poście.
#6
Napisano 03.03.2014 17:15
1/1 z noża prawym przyciskiem, u mnie działa
poprawiona Twoja wersja
Załączone pliki
#7
Napisano 03.03.2014 20:55
1/1 z noża prawym przyciskiem, u mnie działa
poprawiona Twoja wersja
Kurcze, to też nie działa
Nie mam pojęcia czemu. Może w silniku coś nie tak?
#8
Napisano 06.03.2014 13:50
Sprawdź
Załączone pliki
#9
Napisano 09.03.2014 16:53
Sprawdź
Niestety, ale to też nie działa.
#10
Napisano 23.03.2014 22:28
Proszę.
Załączone pliki
Użytkownik Kuba22 edytował ten post 23.03.2014 22:30
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa
Klasa
Bug klasy Ninjacrash serwera Napisany przez SHiBBy., 05.12.2025 |
|
|
|||
Klasa
Klasa wampirNapisany przez Rafii, 16.03.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Moc Medyka - problemPugin mocmedyka włącza się w klasie w której nie powinien Napisany przez scythe1, 09.02.2023 |
|
|
|||
![]() |
Klasa
[ROZWIĄZANE] poźba o klase odrodzenieNapisany przez Anonimowy09, 03.02.2023 |
|
|
||
Klasa
Poszukuje KlasNapisany przez Aquamarina, 03.01.2023 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod




codclass_Assasin.amxx










