Klasa (Premium)Zbyszek
Zdrowie:20
inteligencja:10
Kondycja:20
Wytrzymałość:30
Opis:posiada 2 He z nich 1/1 , Ma Uzi 1/9 , ma 2 skoki .
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 28.02.2014 12:35
Klasa (Premium)Zbyszek
Zdrowie:20
inteligencja:10
Kondycja:20
Wytrzymałość:30
Opis:posiada 2 He z nich 1/1 , Ma Uzi 1/9 , ma 2 skoki .
Napisano 28.02.2014 13:50
thx
Napisano 28.02.2014 13:52
Trzymaj. Klasa na flagę H.
nie działa nie moge go pobrać
Napisano 28.02.2014 14:33
Jak już komuś Zazdrosny pomagasz to rób to dobrze.
Funkcja cod_class_enabled powinna zwracać wartość, więc poprawnie tak powinno to wyglądać:
public cod_class_enabled(id) { ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez Zazdrosny", nazwa); if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa) return COD_STOP; } give_item(id, "weapon_hegrenade"); ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; }
I lepszy byłby ten public od zadawania dmg
#define DMG_BULLET (1<<1)
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_MAC10 && damagebits & DMG_BULLET && damage > 16.0 && !random(9)) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); if(damagebits & DMG_HEGRENADE && get_user_team(this) != get_user_team(idattacker)) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
Użytkownik sweeper edytował ten post 28.02.2014 14:35
Napisano 28.02.2014 15:00
Jak już komuś Zazdrosny pomagasz to rób to dobrze.
Funkcja cod_class_enabled powinna zwracać wartość, więc poprawnie tak powinno to wyglądać:
public cod_class_enabled(id) { ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez Zazdrosny", nazwa); if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa) return COD_STOP; } give_item(id, "weapon_hegrenade"); ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; }I lepszy byłby ten public od zadawania dmg
#define DMG_BULLET (1<<1)public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_MAC10 && damagebits & DMG_BULLET && damage > 16.0 && !random(9)) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); if(damagebits & DMG_HEGRENADE && get_user_team(this) != get_user_team(idattacker)) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
Dziękuje za poprawienie mojego niedopatrzenia. Co do kompilacji w kompilatorze amxx.pl/kompilator kompilowało się normalnie.
Bas łap poprawioną klasę.
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <colorchat> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #include <fun> #define DMG_BULLET (1<<1) #define DMG_HEGRENADE (1<<24) new const nazwa[] = "Zbyszek [Premium]"; new const opis[] = "posiada 2 He z nich 1/1 , Ma Uzi 1/9 , ma 2 skoki ."; new const bronie = 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_MAC10; new const zdrowie = 20; new const kondycja = 20; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 30; new skoki[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "Zazdrosny"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez Zazdrosny", nazwa); if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa) return COD_STOP; } give_item(id, "weapon_hegrenade"); ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 2; return FMRES_IGNORED; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_MAC10 && random_num(1,9) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); if(damagebits & DMG_HEGRENADE && get_user_team(this) != get_user_team(idattacker)) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
skompiluj tu amxx.pl/kompilator
Użytkownik Zazdrosny edytował ten post 28.02.2014 15:01
Napisano 28.02.2014 17:32
Dziękuje Bardzo
Napisano 28.02.2014 17:47
Dalej nie działa
Napisano 28.02.2014 18:24
ok już działa temat uważam za zamknięty
Napisano 01.03.2014 08:40
CoD Nowy
Moc Medyka - problemPugin mocmedyka włącza się w klasie w której nie powinien Napisany przez scythe1, 09.02.2023 cod nowy, mocmedyka, codnowy i 1 więcej |
|
||||
|
Klasa
[ROZWIĄZANE] poźba o klase odrodzenieNapisany przez Anonimowy09, 03.02.2023 klasa |
|
|||
Klasa
Poszukuje KlasNapisany przez Aquamarina, 03.01.2023 klasa |
|
||||
|
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09, 30.12.2022 klasa |
|
|||
|
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09, 30.12.2022 klasa |
|
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych