Witam mam pytanie jak mogę połączyć wytrzymałość perku by nie był w osobnym pluginie tylko w qtm_codmod by kanału nie zajmował
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
połączenie wytrzymałości perku w codmod na jeden kanał
#1
Napisano 26.02.2014 20:58
#2
Napisano 27.02.2014 16:03
#3
Napisano 28.02.2014 21:07
Może byś powiedział a nie bo zielony jestem
łączyć próbowałem ale errory
#4
Napisano 28.02.2014 21:24
Musisz pokazać pluginy, a cię lepiej pokieruje. - [wytrzymałość perku, silnik cod'a]
#5
Napisano 28.02.2014 21:28
Ok
Załączone pliki
#6
Napisano 28.02.2014 21:54
możesz też powiedzieć jak sam hud dodać do coda bo łączyć nie chce tylko hud na 1 kanał ale mi to 1 rożnica
#7
Napisano 28.02.2014 22:46
Wczytuj się porządnie:
Do bibliotek dodaj:
#include <codmod>
Pod bibliotekami dodaj:
(tu: dodane są pcvary oraz zmienna)
new cvar_max_wytrzymalosc, cvar_uszkodzenia_za_smierc; new wytrzymalosc_perku[33];
Do plugin_init dodaj, tu: rejestrujesz śmierć gracza, cvary:
register_event("DeathMsg", "Death", "ade");
cvar_max_wytrzymalosc = register_cvar("cod_maxperkdurability", "100");
cvar_uszkodzenia_za_smierc = register_cvar("cod_perkdamage", "10")
Do plugin_natives dodajesz (trochę musimy pozmieniać, jeśli chcemy wkleić do silnika):
register_native("cod_get_perk_durability", "PobierzWytrzymaloscPerku", 1);
register_native("cod_set_perk_durability", "UstawWytrzymalosc", 1);
A teraz to na sam koniec/dół:
public cod_perk_changed(id, perk)
{
static poprzedni_perk[33];
if(poprzedni_perk[id] == perk) return;
wytrzymalosc_perku[id] = perk? get_pcvar_num(cvar_max_wytrzymalosc): 0;
poprzedni_perk[id] = perk;
}
public Death()
{
new id = read_data(2);
if(!cod_get_user_perk(id)) return;
new uszkodzenia_za_smierc = get_pcvar_num(cvar_uszkodzenia_za_smierc);
wytrzymalosc_perku[id] -= (wytrzymalosc_perku[id] > uszkodzenia_za_smierc)? uszkodzenia_za_smierc: wytrzymalosc_perku[id];
if(wytrzymalosc_perku[id] <= 0)
{
cod_set_user_perk(id, 0);
client_print(id, print_chat, "Twoj perk ulegl zniszczeniu.");
}
else
client_print(id, print_chat, "Pozostala wytrzymalosc twojego perku to %i.", wytrzymalosc_perku[id]);
}
public UstawWytrzymalosc(id, wartosc)
{
new max_wytrzymalosc = get_pcvar_num(cvar_max_wytrzymalosc);
wytrzymalosc_perku[id] = (wartosc > max_wytrzymalosc)? max_wytrzymalosc: wartosc;
}
public PobierzWytrzymaloscPerku(id)
return wytrzymalosc_perku[id];
I zaczynamy dodawać do HUD:
W PokazInformacje(id):
Są dwie podobne do siebie linijki (ale nie do końca).
Najpierw edytujemy tą co jest wyżej:
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Exp : %i] / %i^n[Poziom : %i / 200]^n[Perk : %s]^n[VIP : %s]^n[Zdrowie : %d]^n[KillStreak : x%d]^n[DeathStreak : x%d]", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], get_user_flags(target) & ADMIN_LEVEL_H ? "Tak" : "Nie", hp, licznik_zabiccod[target], licznik_smiercicod[target]);
Zmieniasz ją na:
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Exp : %i] / %i^n[Poziom : %i / 200]^n[Perk : %s]^n[VIP : %s]^n[Zdrowie : %d]^n[KillStreak : x%d]^n[DeathStreak : x%d]^n[Wytrzymalosc Perku: %i/%i]", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], get_user_flags(target) & ADMIN_LEVEL_H ? "Tak" : "Nie", hp, licznik_zabiccod[target], licznik_smiercicod[target], wytrzymalosc_perku[id], get_pcvar_num(cvar_max_wytrzymalosc));
A teraz tą linijkę:
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Exp : %i / %i]^n[Poziom : %i / 200]^n[Perk : %s]^n[VIP : %s]^n[Zdrowie : %d]^n^n[KillStreak : x%d]^n[DeathStreak : x%d]^n[Godzina : %s]^n[Forum : Cs-Zyciowka.com.pl]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H ? "Tak" : "Nie", hp, licznik_zabiccod[id], licznik_smiercicod[id], Time);
Na:
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Exp : %i / %i]^n[Poziom : %i / 200]^n[Perk : %s]^n[VIP : %s]^n[Zdrowie : %d]^n^n[KillStreak : x%d]^n[DeathStreak : x%d]^n[Godzina : %s]^n[Forum : Cs-Zyciowka.com.pl]^n[Wytrzymalosc Perku: %i/%i]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H ? "Tak" : "Nie", hp, licznik_zabiccod[id], licznik_smiercicod[id], Time, wytrzymalosc_perku[id], get_pcvar_num(cvar_max_wytrzymalosc));
Na wszelki wypadek wstawię ci już edytowany silnik z wytrzymałością perku.
Załączone pliki
#8
Napisano 28.02.2014 23:22
ooooo oto kaman thx była mała pomyłka z id na traget ale poprawiłem thx leci +
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
CoD Nowy
Polaczenie informacji HUD.Napisany przez SHiBBy., 12.11.2025 |
|
|
|||
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod






QTM_CodMod.amxx






