[Premium]Zawodowy Snajper
Zdrowie:30
Inteligencja:25
Wytrzymałość:15
Kondycja:50
Opis:Ma 1/1 z Scouta, 1/4 z Deagle, 1/2 z HE, 3 skoki grawitacyjne
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 25.02.2014 17:40
[Premium]Zawodowy Snajper
Zdrowie:30
Inteligencja:25
Wytrzymałość:15
Kondycja:50
Opis:Ma 1/1 z Scouta, 1/4 z Deagle, 1/2 z HE, 3 skoki grawitacyjne
Napisano 25.02.2014 18:47
#include)|(1<
#include
#include
#include
#include
#include
#define DMG_BULLET (1<<1)
#define DMG_HEGRENADE (1<<1)
new const nazwa[] = "[Premium]Zawodowy Snajper";
new const opis[] = "Ma 1/1 z Scouta, 1/4 z Deagle, 1/2 z HE, 3 skoki grawitacyjne";
new const bronie = (1<new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 50;
new const inteligencja = 25;
new const wytrzymalosc = 15;
new skoki[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Cytrynowy");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 3;
return FMRES_IGNORED;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_SCOUT && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(weapon == CSW_DEAGLE && damage > 20.0 && random_num(1,4) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
if(damagebits & DMG_HEGRENADE && random_num(1, 2) == 1)
{
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
Napisano 25.02.2014 21:43
Czy mógłbyś bardzo proszę zrobić w pliku codclass_ZawodowySnajper.amxx Bardzo Dziękuję
Napisano 26.02.2014 11:53
Czy mógłbyś bardzo proszę zrobić w pliku codclass_ZawodowySnajper.amxx Bardzo Dziękuję
Nie można wstawiać plików .amxx . Skopiuj kod i skompiluj tu: http://amxx.pl/kompilator
Klasa
Klasa wampirNapisany przez Rafii, 16.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Moc Medyka - problemPugin mocmedyka włącza się w klasie w której nie powinien Napisany przez scythe1, 09.02.2023 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
Klasa
[ROZWIĄZANE] poźba o klase odrodzenieNapisany przez Anonimowy09, 03.02.2023 ![]() |
|
![]() |
||
Klasa
Poszukuje KlasNapisany przez Aquamarina, 03.01.2023 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09, 30.12.2022 ![]() |
|
![]() |
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych