←  Prośby o Klasę/Perk

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Klasa
Prośba o Zawodowy Snajper

MatizPL - zdjęcie MatizPL 25.02.2014

[Premium]Zawodowy Snajper

 

Zdrowie:30

Inteligencja:25

Wytrzymałość:15

Kondycja:50

 

Opis:Ma 1/1 z Scouta, 1/4 z Deagle, 1/2 z HE, 3 skoki grawitacyjne

Odpowiedz

  • +
  • -
Cytrynowy - zdjęcie Cytrynowy 25.02.2014

#include 
#include
#include
#include
#include
#include

#define DMG_BULLET (1<<1)
#define DMG_HEGRENADE (1<<1)

new const nazwa[] = "[Premium]Zawodowy Snajper";
new const opis[] = "Ma 1/1 z Scouta, 1/4 z Deagle, 1/2 z HE, 3 skoki grawitacyjne";
new const bronie = (1<new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 50;
new const inteligencja = 25;
new const wytrzymalosc = 15;

new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Cytrynowy");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}

public cod_class_enabled(id)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;

}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;

new flags = pev(id, pev_flags);

if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 3;

return FMRES_IGNORED;
}


public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_SCOUT && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

if(weapon == CSW_DEAGLE && damage > 20.0 && random_num(1,4) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

}


if(damagebits & DMG_HEGRENADE && random_num(1, 2) == 1)

{

cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

}

return HAM_IGNORED;
}
)|(1<

Odpowiedz

MatizPL - zdjęcie MatizPL 25.02.2014

Czy mógłbyś bardzo proszę zrobić w pliku codclass_ZawodowySnajper.amxx Bardzo Dziękuję

 

Odpowiedz

Zazdrosny - zdjęcie Zazdrosny 26.02.2014

Czy mógłbyś bardzo proszę zrobić w pliku codclass_ZawodowySnajper.amxx Bardzo Dziękuję

Nie można wstawiać plików .amxx . Skopiuj kod i skompiluj tu: http://amxx.pl/kompilator

Odpowiedz