Witam czy ktoś mógłby mi podać szczegółowy opis jak dodać model broni do klasy albo pomóc .
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

#1
Napisano 18.02.2014 19:47
#2
Napisano 18.02.2014 19:51
Wchodzisz w link i szukasz opcji dodaj model.
http://amxx.pl/generator-klas/
Ustawiasz tylko nazwę i model wgrywasz w odpowiednie miejsce
Pomogłem ? Zostaw po sobie
#4
Napisano 18.02.2014 20:08
Taki błąd mam przy kompilacja
Załączone pliki
Użytkownik seT^bFrEE edytował ten post 18.02.2014 20:11
#5
Napisano 18.02.2014 23:10
Tutaj masz .sma Twojej klasy. Musisz tylko dodać 3 nazwy modeli. Modele p_nazwa, v_nazwa oraz w_nazwa.
To zmieniasz tutaj w: public plugin_precache() , public ModelBroni_CurWeapon(id) oraz public ModelBroni_fw_SetModel(entity, model[]).
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #include <fakemeta> #include <fun> new const nazwa[] = "Samuraj [PREMIUM]"; new const opis[] = "Dostaje miecz samurajski 1/1, slaba widocznosc oraz zmniejszona grawitacja"; new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 20; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 20; new const wytrzymalosc = 0; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios"); register_event("CurWeapon", "ModelBroni_CurWeapon", "be", "1=1"); register_forward(FM_SetModel, "ModelBroni_fw_SetModel"); } public plugin_precache() { precache_model("models/p_nazwa.mdl"); precache_model("models/v_nazwa.mdl"); precache_model("models/w_nazwa.mdl"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F)) { client_print(id, print_chat, "[Samuraj [PREMIUM]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 55); entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 600.0/800.0); give_item(id, "weapon_hegrenade"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_flashbang"); ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0); ma_klase[id] = false; } public fwSpawn_Grawitacja(id) { if(ma_klase[id]) entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 600.0/800.0); } public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker) { if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE) { cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1)); return HAM_HANDLED; } return HAM_IGNORED; } public ModelBroni_CurWeapon(id) { new weapon = read_data(2); if(ma_klase[id]) { if(weapon == CSW_KNIFE) { set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_nazwa.mdl") set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/p_nazwa.mdl") } } } public ModelBroni_fw_SetModel(entity, model[]) { if(!pev_valid(entity)) return FMRES_IGNORED if(!equali(model, "models/w_knife.mdl")) return FMRES_IGNORED; new entityowner = pev(entity, pev_owner); if(!ma_klase[entityowner]) return FMRES_IGNORED; engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/w_nazwa.mdl") return FMRES_SUPERCEDE }
Podeślij mi te 3 modele, to mogę Ci to zrobić, jak nie potrafisz
Użytkownik .coN edytował ten post 18.02.2014 23:10
Pomogłem ? Zostaw po sobie
#6
Napisano 19.02.2014 16:28
Tylko pamiętaj o wielkości liter i sprawdź czy ścieżkę do plików masz taką samą.
#8
Napisano 20.02.2014 20:00
W paczce są tylko 2 modele. A w pluginie trzeba dodać 3. Brakuje w_knife.mdl
Nie znam się aż tak bardzo na tym, możliwe że można to zrobić z 2 modeli, jednak ja tego nie potrafię ;/
Pomogłem ? Zostaw po sobie
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, wczoraj, 11:15 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych