Witam czy ktoś mógłby mi podać szczegółowy opis jak dodać model broni do klasy albo pomóc .
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#1
Napisano 18.02.2014 19:47
#2
Napisano 18.02.2014 19:51
Wchodzisz w link i szukasz opcji dodaj model.
http://amxx.pl/generator-klas/
Ustawiasz tylko nazwę i model wgrywasz w odpowiednie miejsce ![]()
Pomogłem ? Zostaw po sobie
#4
Napisano 18.02.2014 20:08
Taki błąd mam przy kompilacja
Załączone pliki
Użytkownik seT^bFrEE edytował ten post 18.02.2014 20:11
#5
Napisano 18.02.2014 23:10
Tutaj masz .sma Twojej klasy. Musisz tylko dodać 3 nazwy modeli. Modele p_nazwa, v_nazwa oraz w_nazwa.
To zmieniasz tutaj w: public plugin_precache() , public ModelBroni_CurWeapon(id) oraz public ModelBroni_fw_SetModel(entity, model[]).
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <fun>
new const nazwa[] = "Samuraj [PREMIUM]";
new const opis[] = "Dostaje miecz samurajski 1/1, slaba widocznosc oraz zmniejszona grawitacja";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 0;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
register_event("CurWeapon", "ModelBroni_CurWeapon", "be", "1=1");
register_forward(FM_SetModel, "ModelBroni_fw_SetModel");
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/p_nazwa.mdl");
precache_model("models/v_nazwa.mdl");
precache_model("models/w_nazwa.mdl");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F))
{
client_print(id, print_chat, "[Samuraj [PREMIUM]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 55);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 600.0/800.0);
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 600.0/800.0);
}
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
public ModelBroni_CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);
if(ma_klase[id])
{
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_nazwa.mdl")
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/p_nazwa.mdl")
}
}
}
public ModelBroni_fw_SetModel(entity, model[])
{
if(!pev_valid(entity))
return FMRES_IGNORED
if(!equali(model, "models/w_knife.mdl"))
return FMRES_IGNORED;
new entityowner = pev(entity, pev_owner);
if(!ma_klase[entityowner])
return FMRES_IGNORED;
engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/w_nazwa.mdl")
return FMRES_SUPERCEDE
}
Podeślij mi te 3 modele, to mogę Ci to zrobić, jak nie potrafisz ![]()
Użytkownik .coN edytował ten post 18.02.2014 23:10
Pomogłem ? Zostaw po sobie
#6
Napisano 19.02.2014 16:28
Tylko pamiętaj o wielkości liter i sprawdź czy ścieżkę do plików masz taką samą.
#8
Napisano 20.02.2014 20:00
W paczce są tylko 2 modele. A w pluginie trzeba dodać 3. Brakuje w_knife.mdl
Nie znam się aż tak bardzo na tym, możliwe że można to zrobić z 2 modeli, jednak ja tego nie potrafię ;/
Pomogłem ? Zostaw po sobie
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
CoD Nowy
Polaczenie informacji HUD.Napisany przez SHiBBy., 12.11.2025 |
|
|
|||
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod






codclass_Samuraj.amxx







