Witam jak zrobić klasie nie widzialność na x sek proszę o szybka i skuteczna odp za chęci i pomoc polecą plusiki.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#1
Napisano 16.02.2014 11:42
#2
Napisano 16.02.2014 11:46
Jeżeli gracz żyje, dajesz mu niewidzialność w jakimś momencie, potem ustawiasz taska z odwołaniem do funkcji, która wyłączy niewidzialność. Ot to cała filozofia
"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.
#3
Napisano 16.02.2014 11:46
#4
Napisano 16.02.2014 11:47
Proponuję zajrzeć tutaj:
http://amxx.pl/generator-klas/
Lub tutaj:
http://amxx.pl/forum...by-o-klasęperk/
Lub jak kolega wyżej napisał
Użytkownik Spikers edytował ten post 16.02.2014 11:47
#5
Napisano 16.02.2014 12:14
Hmm ale chce się sam nauczyć a nie od generator robić ![]()
#6
Napisano 17.02.2014 16:36
Tu masz kod.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#define PLUGIN "xXPLUGINXx"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Wielkie Jol"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /niewidzialnosc", "niewidzialnosc");
}
public niewidzialnosc(id){
if(is_user_alive(id)){
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 0)
set_task(10.0, "wyłącz", id);
}
}
public wyłącz(id){
if(is_user_connected(id))
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 255)
}
"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
CoD Nowy
Polaczenie informacji HUD.Napisany przez SHiBBy., 12.11.2025 |
|
|
|||
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod













