Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Blokowanie obiektów na mapie


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Aemiksowy

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:222
  • Lokalizacja::)
Offline

Napisano 13.02.2014 14:01

Witajcie,

 

Chciałbym zablokować na danej mapie ent, np. na de_rats_1337 spray z trucizną na dole, który po włączeniu, odbiera graczom HP. Czy da się to jakoś zrobić?

 

Zastanawiam się nad użyciem find_sphere_class lub find_ent_by_class - tylko czy to ostateczne rozwiązanie?


Użytkownik Aemiksowy edytował ten post 13.02.2014 14:02


#2 venom1324

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -7
Nowy

  • Postów:20
  • Imię:Czolikanus
  • Lokalizacja:Chiny
Offline

Napisano 13.02.2014 14:24

Wystarczy, że pobierzesz plugin eel i wyszukasz dany obiekt i zapiszesz sobie jego id, a w swoim pluginie dasz 

engfunc(EngFunc_RemoveEntity, idEnta)

Jak czegoś nie rozumiesz to pisz :).


Użytkownik venom1324 edytował ten post 13.02.2014 14:26

  • +
  • -
  • 0

#3 Aemiksowy

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:222
  • Lokalizacja::)
Offline

Napisano 13.02.2014 14:38

Nie sądzę, aby Twoje rozwiązanie było odpowiednie. Jak niby "ent" ten ma się usunąć? Jak Ty sobie to wyobrażasz?



#4 venom1324

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -7
Nowy

  • Postów:20
  • Imię:Czolikanus
  • Lokalizacja:Chiny
Offline

Napisano 13.02.2014 14:44

Zapewne ten spray z trucizną to nic innego jak byt robiacy damage po tym jak się aktywuje przycisk, spróbuj usunąć ent o id 172 i 194 (mam nadzieje, że teraz jest dobrze, Seba)


Użytkownik venom1324 edytował ten post 13.02.2014 15:10

  • +
  • -
  • 0

#5 Seba

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 198
Profesjonalista

  • Postów:424
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 13.02.2014 14:51

 

 

 spróbuj usunąć byt 172 i 194

Jak nie masz pojecia o czym piszesz to nie pisz w ogole.



#6 ^Grzyboo

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 246
Wszechwidzący

  • Postów:461
  • Imię:Grzyboo
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 13.02.2014 16:12

Zobacz sobie jak to w HnS jest rozwiązane ;)

Wyszukiwanie bytów po classname i usuwanie ich w plugin_precache()


  • +
  • -
  • 0

#7 Muzzi

    Guru

  • Przyjaciel

Reputacja: 228
Wszechwidzący

  • Postów:772
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 13.02.2014 22:39

 

 

 

 spróbuj usunąć byt 172 i 194

Jak nie masz pojecia o czym piszesz to nie pisz w ogole.

 

 

No właśnie dobrze mówi, jeżeli jest wiele entów o takim samym classname a chce usunąć tylko wybrane to najlepiej pobawić się w usuwanie ich w precache pluginu.

 


Użytkownik Muzzi edytował ten post 13.02.2014 22:40

  • +
  • -
  • 1

#8 GwynBleidD

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 869
Godlike

  • Postów:3 066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 15.02.2014 19:12

Tworzyłem kiedyś plugin usuwający wszystkie ładowarki HP na mapie (kz, bh itp). Jedyną opcją wykrycia absolutnie wszystkich było złapanie wszystkiego, co zadawało ujemny damage. Nazwy klas i inne tego typu rzeczy się po prostu na różnych mapach różniły, na niektórych się odnosiły do czegoś innego. Znajdź sobie na forum (tu albo na alliedmods) plugin o nazwie entity doctor, nim wyłapiesz dokładnie jakie właściwości dany ent posiada (nie wyświetli Ci wszystkiego, ale większość rzeczy po których możesz filtrować). Oczywiście tego typu rzeczy musisz robić per mapa, o ile nie są one specyficzne dla jakiegoś przedmiotu.


  • +
  • -
  • 1

NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark


#9 Seba

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 198
Profesjonalista

  • Postów:424
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 18.02.2014 16:03

 

 

No właśnie dobrze mówi, jeżeli jest wiele entów o takim samym classname a chce usunąć tylko wybrane to najlepiej pobawić się w usuwanie ich w precache pluginu.

Widze kolejny "znafca". Numerowanie entity zaczyna sie od 1, i sam poczatek tablicy entity to sa gracze, zatem to samo entity bedzie mialo inny numer na serwerze 32 slotowym a inny na 20 ;] ale biadolcie swoje glupoty dalej, chwalcie sie swoja niewiedza.


Użytkownik Seba edytował ten post 18.02.2014 16:04





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych