Witam, chciałbym prosić o dokładny poradnik jak dodać klasie 1/x na podpalenie wroga przy każdym strzale i z każdej broni.
Z góry dzięki.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 07.02.2014 15:09
Witam, chciałbym prosić o dokładny poradnik jak dodać klasie 1/x na podpalenie wroga przy każdym strzale i z każdej broni.
Z góry dzięki.
Napisano 07.02.2014 15:38
Kod by Cypis'
Poradnik by Drago36
Do bibliotek dodajesz:
#include <fakemeta> #include <xs>
Pod bibliotekami dodajesz:
#define MAX 32 new sprite_fire, sprite_smoke; new ma_klase[MAX+1] ,wartosc_perku[MAX+1], palenie_gracza[MAX+1];
Rejestrujesz:
register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");
I na sam koniec pluginu dajesz:
public plugin_precache()
{
sprite_fire = precache_model("sprites/fire.spr")
sprite_smoke = precache_model("sprites/steam1.spr")
}
// JESLI MASZ JUZ W KLASIE PLUGIN_PRECACHE TO SKOPIUJ TYLKO TE DWIE LINIJKI I DODAJ JE
public Damage(id)
{
new attacker = get_user_attacker(id);
if(!is_user_alive(attacker))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(ma_klase[attacker] && random_num(1, x) == 1) // za x wstawiasz swoją wartość
{
if(task_exists(id+2936))
remove_task(id+2936);
palenie_gracza[id] = 25;
new data[2]
data[0] = id
data[1] = attacker
set_task(0.2, "burning_flame", id+2936, data, 2, "b");
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public burning_flame(data[2])
{
new id = data[0]
if(!is_user_alive(id))
{
palenie_gracza[id] = 0
remove_task(id+2936);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new origin[3], flags = pev(id, pev_flags)
get_user_origin(id, origin)
if(flags & FL_INWATER || palenie_gracza[id] < 1 || !get_user_health(id))
{
message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin)
write_byte(TE_SMOKE)
write_coord(origin[0])
write_coord(origin[1])
write_coord(origin[2]-50)
write_short(sprite_smoke)
write_byte(random_num(15,20))
write_byte(random_num(10,20))
message_end()
remove_task(id+2936);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(flags & FL_ONGROUND)
{
static Float:velocity[3]
pev(id, pev_velocity, velocity)
xs_vec_mul_scalar(velocity, 0.5, velocity)
set_pev(id, pev_velocity, velocity)
}
cod_inflict_damage(data[1], id, 1.0, 0.0, 0, 1<<24);
message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin)
write_byte(TE_SPRITE)
write_coord(origin[0]+random_num(-5,5))
write_coord(origin[1]+random_num(-5,5))
write_coord(origin[2]+random_num(-10,10))
write_short(sprite_fire)
write_byte(random_num(5,10))
write_byte(200)
message_end()
palenie_gracza[id]--
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Napisano 09.02.2014 16:51
Ok wszystko działa, ale gdy podpale przeciwnika to zabiera mu pancerz i to w małym stopniu. Można by było to przerobić aby zabierało HP i pancerz = 1hp w ciągu 1 sek i to do końca rundy ? Jeśli tak to bardzo o to proszę.
Napisano 09.02.2014 17:32
Napisano 09.02.2014 17:40
Tak, i żeby brało hp i pancerz wraz a nie sam pancerz. I 1hp=1sek z taką prędkością.
Napisano 10.02.2014 19:14
Ref
Napisano 12.02.2014 15:15
Wszystko zostaw co było, wykonuj kolejne kroki.
Zamiast biblioteki:
#include <fakemeta>
Daj:
#include <fakemeta_util>
Dodaj zmienną:
new cvar_firedamage
I zarejestruj ją:
cvar_firedamage = register_cvar("cod_dmg_podpalenie", "1") // ile zabierac dmg (co 1sec)
Zamiast tamtych public'ów daj te:
public Damage(id)
{
new attacker = get_user_attacker(id);
if(!is_user_alive(attacker))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(id == attacker)
return PLUGIN_CONTINUE;
if(ma_klase[attacker] && random_num(1, x) == 1) // za x wstawiasz swoja wartosc
{
if(task_exists(id+2936))
remove_task(id+2936);
palenie_gracza[id] = 999999;
new data[2]
data[0] = id
data[1] = attacker
set_task(1.0, "burning_flame", id+2936, data, 2, "b");
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public burning_flame(data[2])
{
new id = data[0]
if(!is_user_alive(id))
{
palenie_gracza[id] = 0
remove_task(id+2936);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new origin[3], flags = pev(id, pev_flags)
get_user_origin(id, origin)
if(flags & FL_INWATER || palenie_gracza[id] < 1 || !get_user_health(id))
{
message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin)
write_byte(TE_SMOKE)
write_coord(origin[0])
write_coord(origin[1])
write_coord(origin[2]-50)
write_short(sprite_smoke)
write_byte(random_num(15,20))
write_byte(random_num(10,20))
message_end()
remove_task(id+2936);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(flags & FL_ONGROUND)
{
static Float:velocity[3]
pev(id, pev_velocity, velocity)
xs_vec_mul_scalar(velocity, 0.5, velocity)
set_pev(id, pev_velocity, velocity)
}
static health
health = pev(id, pev_health)
static armor
armor = pev(id, pev_armortype)
if (health - floatround(get_pcvar_float(cvar_firedamage), floatround_ceil) > 0)
fm_set_user_health(id, health - floatround(get_pcvar_float(cvar_firedamage), floatround_ceil))
if (armor - floatround(get_pcvar_float(cvar_firedamage), floatround_ceil) > 0)
fm_set_user_armor(id, armor - floatround(get_pcvar_float(cvar_firedamage), floatround_ceil))
message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin)
write_byte(TE_SPRITE)
write_coord(origin[0]+random_num(-5,5))
write_coord(origin[1]+random_num(-5,5))
write_coord(origin[2]+random_num(-10,10))
write_short(sprite_fire)
write_byte(random_num(5,10))
write_byte(200)
message_end()
palenie_gracza[id]--
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Użytkownik Drago36 edytował ten post 12.02.2014 15:18
Napisano 18.02.2014 08:39
raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych