Cześć, szukam pluginu, który podmieni modele noży, tak aby inny był dla CT i inny dla TT. Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam Siwy
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  | 
             
	
Plugin, który podmienia modele broni na inne dla Ct i dla TT
			
				
					
						
					
					#1
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 07.02.2014 13:13
			
				
					
						
					
					#2
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 07.02.2014 13:35
GHW_Weapon_Replacement.amxx
			
				
					
						
					
					#3
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 07.02.2014 13:43
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <engine>
new PLUGIN_NAME[] =    "Podmiana modelu knife dla druzyn"
new PLUGIN_VERSION[] =     "1.0"
new PLUGIN_AUTHOR[] =    "Wielkie Jol"
new gKnifeModelT_p[] = "models/new_knife_/p_knifeT.mdl"
new gKnifeModelT_v[] = "models/new_knife_/v_knifeT.mdl"
new gKnifeModelC_p[] = "models/new_knife_/p_knifeC.mdl"
new gKnifeModelC_v[] = "models/new_knife_/v_knifeC.mdl"
public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR)
    register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1")
}
public plugin_precache(){
    precache_model(gKnifeModelT_p);
    precache_model(gKnifeModelT_v);
    precache_model(gKnifeModelC_p);
    precache_model(gKnifeModelC_v);
}
public Event_CurWeapon(id){
    if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
        return PLUGIN_CONTINUE
    
    new temp[2], weapon = get_user_weapon(id, temp[0], temp[1])
    if(weapon == CSW_KNIFE){
        if(get_user_team(id) == 1){
            entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, gKnifeModelT_v)
            entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, gKnifeModelT_p)
        }
        if(get_user_team(id) == 2){
            entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, gKnifeModelC_v)
            entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, gKnifeModelC_p)
        }
    }
    return PLUGIN_CONTINUE
}
"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.
			
				
					
						
					
					#4
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 07.02.2014 14:23
Czy dałoby radę zrobić tak,że podmienia tylko te modele u vipa,z flaga ''t'' ?
			
				
					
						
					
					#5
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 07.02.2014 14:56
A to w jaki sposób jak nie w curweapon? Dzięki sebul.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <engine>
new PLUGIN_NAME[] =    "Podmiana modelu knife dla druzyn"
new PLUGIN_VERSION[] =     "1.0"
new PLUGIN_AUTHOR[] =    "Wielkie Jol"
new gKnifeModelT_p[] = "models/new_knife_/p_knifeT.mdl"
new gKnifeModelT_v[] = "models/new_knife_/v_knifeT.mdl"
new gKnifeModelC_p[] = "models/new_knife_/p_knifeC.mdl"
new gKnifeModelC_v[] = "models/new_knife_/v_knifeC.mdl"
public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR)
    register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1")
}
public plugin_precache(){
    precache_model(gKnifeModelT_p);
    precache_model(gKnifeModelT_v);
    precache_model(gKnifeModelC_p);
    precache_model(gKnifeModelC_v);
}
public Event_CurWeapon(id){
    if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
        return PLUGIN_CONTINUE
    
    new temp[2], weapon = get_user_weapon(id, temp[0], temp[1])
    if(weapon == CSW_KNIFE && get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H){
        if(get_user_team(id) == 1){
            entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, gKnifeModelT_v)
            entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, gKnifeModelT_p)
        }
        else {
            entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, gKnifeModelC_v)
            entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, gKnifeModelC_p)
        }
    }
    return PLUGIN_CONTINUE
}
					
					"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.
			
				
					
						
					
					#6
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 07.02.2014 15:37
Po wgraniu pluginu wywala mi serwer 
 
			
				
					
						
					
					#7
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 07.02.2014 15:55
To może napiszesz dlaczego? Wstawisz jakieś logi, wycinek z konsoli czy coś? ![]()
"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.
			
				
					
						
					
					#8
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 07.02.2014 16:15
Nie wiem czy ma to coś z tym wspólnego.Logi czyste a w konsoli to
L 02/07/2014 - 16:14:49: FATAL ERROR (shutting down): Mod_NumForName: sprites/smokepuff.spr not found FATAL ERROR (shutting down): Mod_NumForName: sprites/smokepuff.spr not found
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych


 
Dodatki SourceMod












