M4a1, 1/4 na podpalenie przeciwnika
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  | 
             
	
			
				
					
						
					
					#1
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 03.02.2014 00:27
M4a1, 1/4 na podpalenie przeciwnika
			
				
					
						
					
					#2
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 03.02.2014 00:56
Proszę:
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Murzyn";
new const opis[] = "Dualki i 10(+int) zwiekszone obrazenie z nich.";
new const bronie        = (1<<CSW_MP5NAVY)| (1<<CSW_HEGRENADE);
new const zdrowie   = 10;
new const kondycja  = 10;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 10;
public plugin_init()
{
                register_plugin(nazwa, "1.0", "Play");
                
                cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
                
                RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
        ma_klase[id] = true;
        return COD_CONTINUE;
}
                
public cod_class_disabled(id)
                ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
                if(!is_user_connected(idattacker))
                                return HAM_IGNORED;
                
                if(!ma_klase[idattacker])
                                return HAM_IGNORED;
                                
                if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_BRON && damagebits & DMG_BULLET)
                                cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.2, idinflictor, damagebits);
                                
                return HAM_IGNORED;
}
Murzyn, nie wiem co to za broń "dualki" więc sam sobie ją wpisz w CSW_BRON.
Załączone pliki
Użytkownik Dziobak? edytował ten post 03.02.2014 01:04
			
				
					
						
					
					#3
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 03.02.2014 00:59
dziękuję bardzo ![]()
@UP chodziło mi o te podwójne pistolety ![]()
Użytkownik AdiIce edytował ten post 03.02.2014 01:06
			
				
					
						
					
					#4
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 03.02.2014 01:05
Użytkownik AdiIce edytował ten post 03.02.2014 01:09
			
				
					
						
					
					#5
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 03.02.2014 01:10
Sokol
Poprawiłem murzyna i dodałem te "2 bronie" ![]()
@Edit
Pirat i plomyk
Załączone pliki
Użytkownik Dziobak? edytował ten post 03.02.2014 01:20
			
				
					
						
					
					#6
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 03.02.2014 01:44 Najlepsza odpowiedź
Baardzo dziękuję![]()
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa
		
		
		
			Klasa
		
		Klasa wampirNapisany przez Rafii, 16.03.2025  | 
	
		
  | 
	
		
			 
		
		
	 | 
	
|||
		
		
		
			CoD Nowy
		
		Moc Medyka - problemPugin mocmedyka włącza się w klasie w której nie powinien Napisany przez scythe1, 09.02.2023  | 
	
		
  | 
	
		
			 | 
	
|||
		
	![]()  | 
	
		
		
		
			Klasa
		
		[ROZWIĄZANE] poźba o klase odrodzenieNapisany przez Anonimowy09, 03.02.2023  | 
	
		
  | 
	
		
			 | 
	
||
		
		
		
			Klasa
		
		Poszukuje KlasNapisany przez Aquamarina, 03.01.2023  | 
	
		
  | 
	
		
			 | 
	
|||
		
	![]()  | 
	
		
		
		
			Klasa
		
		[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09, 30.12.2022  | 
	
		
  | 
	
		
			 | 
	
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


 
Dodatki SourceMod




 Temat jest zamknięty



  codclass_Karzel.amxx







