Witam, dzis pokaze wam w jak prosty sposob mozemy dodac zabawe do naszego jailbreaka w tym przypadku bedzie to JB by Cypis.
Do zabawy dodamy plik .mp3, ktory bedzie odtwarzany w momencie rozpoczecia zabawy.
Na poczatek potrzebujemy jakiegos pliku mp3, ktory wrzucimy do okreslonej sciezki na naszym serwerze.
Ja przyjme, ze plik .mp3 znajduje sie w sciezce sound/misc/moj_jailbreak/zabawa.mp3.
Kod zabawy przed dodaniem dzwieku mp3. :
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <engine>
#include <jailbreak>
#include <cstrike>
#define PLUGIN "[JB] Wojna Na Granaty"
#define VERSION "1.0.6"
#define AUTHOR "Wielkie Jol"
new id_zabawa;
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
id_zabawa = jail_register_game("Wojna Na Granaty");
}
public OnLastPrisonerShowWish(id)
{
OnRemoveData(id_zabawa);
}
public OnRemoveData(day)
{
jail_set_ct_hit_tt(false);
jail_set_god_ct(false);
server_cmd("sv_gravity 800");
}
public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound)
{
static szTime[12];
if(day == id_zabawa)
{
format_time(szTime, 11, "%M:%S", gTimeRound-30);
formatex(szInfo2, 511, "Zasady:^n%s - Terrorysci nawzajem zabijaja sie granatami.", szTime, szTime);
szInfo = "Dzisiaj jest Wojna Na Granaty";
setting[0] = 1;
setting[1] = 1;
setting[2] = 1;
setting[4] = 1;
setting[7] = 2;
}
}
public OnDayStartPost(day)
{
if(day == id_zabawa)
{
jail_set_ct_hit_tt(true);
jail_set_god_ct(true);
jail_open_cele();
jail_set_game_hud(30, "Rozpoczecie zabawy za");
}
}
public OnGameHudEnd(day)
{
if(day == id_zabawa)
{
jail_set_prisoners_fight(true, false, false);
server_cmd("sv_gravity 500");
for(new i=1; i<=MAX; i++){
if(!is_user_alive(i) || cs_get_user_team(i) != CS_TEAM_T)
continue;
give_item(i, "weapon_hegrenade");
cs_set_user_bpammo(i, CSW_HEGRENADE, 999)
}
}
}
//stock
stock jail_set_all_speed(Float:speed, team)
{
for(new i=1; i<=MAX; i++)
{
if(!is_user_alive(i) || !is_user_connected(i) || get_user_team(i) != team)
continue;
jail_set_user_speed(i, speed);
}
}
Na początek musimy "poinformować serwer" o tym, że będzie używany przez nas jakiś plik, w tym celu użyjemy funkcji plugin_precache(). Dodamy ją zaraz po końcu funkcji plugin_init(). Będzie to wyglądało w taki sposób:
public plugin_precache()
precache_sound("misc/moj_jailbreak/zabawa.mp3")
.
Następnie w funkcji
public OnGameHudEnd(day)
odtwarzamy dźwięk wszystkim graczom na serwerze przy rozpoczęciu się zabawy, dodając taki o to fragment kodu:
client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/moj_jailbreak/zabawa.mp3");
Wyglądać to powinno tak:
public OnGameHudEnd(day)
{
if(day == id_zabawa)
{
client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/moj_jailbreak/zabawa.mp3");
jail_set_prisoners_fight(true, false, false);
server_cmd("sv_gravity 500");
for(new i=1; i<=MAX; i++){
if(!is_user_alive(i) || cs_get_user_team(i) != CS_TEAM_T)
continue;
give_item(i, "weapon_hegrenade");
cs_set_user_bpammo(i, CSW_HEGRENADE, 999)
}
}
}
Kompilujemy i wstawiamy na nasz serwer. Wszystko powinno działać.
Całość po tych bardzo niewielkich zmianac wygląda tak:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <engine>
#include <jailbreak>
#include <cstrike>
#define PLUGIN "[JB] Wojna Na Granaty"
#define VERSION "1.0.6"
#define AUTHOR "Wielkie Jol"
new id_zabawa;
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
id_zabawa = jail_register_game("Wojna Na Granaty");
}
public plugin_precache()
precache_sound("misc/moj_jailbreak/zabawa.mp3");
public OnLastPrisonerShowWish(id)
{
OnRemoveData(id_zabawa);
}
public OnRemoveData(day)
{
jail_set_ct_hit_tt(false);
jail_set_god_ct(false);
server_cmd("sv_gravity 800");
}
public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound)
{
static szTime[12];
if(day == id_zabawa)
{
format_time(szTime, 11, "%M:%S", gTimeRound-30);
formatex(szInfo2, 511, "Zasady:^n%s - Terrorysci nawzajem zabijaja sie granatami.", szTime, szTime);
szInfo = "Dzisiaj jest Wojna Na Granaty";
setting[0] = 1;
setting[1] = 1;
setting[2] = 1;
setting[4] = 1;
setting[7] = 2;
}
}
public OnDayStartPost(day)
{
if(day == id_zabawa)
{
client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/moj_jailbreak/zabawa.mp3");
jail_set_ct_hit_tt(true);
jail_set_god_ct(true);
jail_open_cele();
jail_set_game_hud(30, "Rozpoczecie zabawy za");
}
}
public OnGameHudEnd(day)
{
if(day == id_zabawa)
{
client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/moj_jailbreak/zabawa.mp3");
jail_set_prisoners_fight(true, false, false);
server_cmd("sv_gravity 500");
for(new i=1; i<=MAX; i++){
if(!is_user_alive(i) || cs_get_user_team(i) != CS_TEAM_T)
continue;
give_item(i, "weapon_hegrenade");
cs_set_user_bpammo(i, CSW_HEGRENADE, 999)
}
}
}
//stock
stock jail_set_all_speed(Float:speed, team)
{
for(new i=1; i<=MAX; i++)
{
if(!is_user_alive(i) || !is_user_connected(i) || get_user_team(i) != team)
continue;
jail_set_user_speed(i, speed);
}
}


Dodatki SourceMod














