Witam, dzis pokaze wam w jak prosty sposob mozemy dodac zabawe do naszego jailbreaka w tym przypadku bedzie to JB by Cypis.
Do zabawy dodamy plik .mp3, ktory bedzie odtwarzany w momencie rozpoczecia zabawy.
Na poczatek potrzebujemy jakiegos pliku mp3, ktory wrzucimy do okreslonej sciezki na naszym serwerze.
Ja przyjme, ze plik .mp3 znajduje sie w sciezce sound/misc/moj_jailbreak/zabawa.mp3.
Kod zabawy przed dodaniem dzwieku mp3. :
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fun> #include <engine> #include <jailbreak> #include <cstrike> #define PLUGIN "[JB] Wojna Na Granaty" #define VERSION "1.0.6" #define AUTHOR "Wielkie Jol" new id_zabawa; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) id_zabawa = jail_register_game("Wojna Na Granaty"); } public OnLastPrisonerShowWish(id) { OnRemoveData(id_zabawa); } public OnRemoveData(day) { jail_set_ct_hit_tt(false); jail_set_god_ct(false); server_cmd("sv_gravity 800"); } public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound) { static szTime[12]; if(day == id_zabawa) { format_time(szTime, 11, "%M:%S", gTimeRound-30); formatex(szInfo2, 511, "Zasady:^n%s - Terrorysci nawzajem zabijaja sie granatami.", szTime, szTime); szInfo = "Dzisiaj jest Wojna Na Granaty"; setting[0] = 1; setting[1] = 1; setting[2] = 1; setting[4] = 1; setting[7] = 2; } } public OnDayStartPost(day) { if(day == id_zabawa) { jail_set_ct_hit_tt(true); jail_set_god_ct(true); jail_open_cele(); jail_set_game_hud(30, "Rozpoczecie zabawy za"); } } public OnGameHudEnd(day) { if(day == id_zabawa) { jail_set_prisoners_fight(true, false, false); server_cmd("sv_gravity 500"); for(new i=1; i<=MAX; i++){ if(!is_user_alive(i) || cs_get_user_team(i) != CS_TEAM_T) continue; give_item(i, "weapon_hegrenade"); cs_set_user_bpammo(i, CSW_HEGRENADE, 999) } } } //stock stock jail_set_all_speed(Float:speed, team) { for(new i=1; i<=MAX; i++) { if(!is_user_alive(i) || !is_user_connected(i) || get_user_team(i) != team) continue; jail_set_user_speed(i, speed); } }
Na początek musimy "poinformować serwer" o tym, że będzie używany przez nas jakiś plik, w tym celu użyjemy funkcji plugin_precache(). Dodamy ją zaraz po końcu funkcji plugin_init(). Będzie to wyglądało w taki sposób:
public plugin_precache() precache_sound("misc/moj_jailbreak/zabawa.mp3")
.
Następnie w funkcji
public OnGameHudEnd(day)
odtwarzamy dźwięk wszystkim graczom na serwerze przy rozpoczęciu się zabawy, dodając taki o to fragment kodu:
client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/moj_jailbreak/zabawa.mp3");
Wyglądać to powinno tak:
public OnGameHudEnd(day) { if(day == id_zabawa) { client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/moj_jailbreak/zabawa.mp3"); jail_set_prisoners_fight(true, false, false); server_cmd("sv_gravity 500"); for(new i=1; i<=MAX; i++){ if(!is_user_alive(i) || cs_get_user_team(i) != CS_TEAM_T) continue; give_item(i, "weapon_hegrenade"); cs_set_user_bpammo(i, CSW_HEGRENADE, 999) } } }
Kompilujemy i wstawiamy na nasz serwer. Wszystko powinno działać.
Całość po tych bardzo niewielkich zmianac wygląda tak:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fun> #include <engine> #include <jailbreak> #include <cstrike> #define PLUGIN "[JB] Wojna Na Granaty" #define VERSION "1.0.6" #define AUTHOR "Wielkie Jol" new id_zabawa; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) id_zabawa = jail_register_game("Wojna Na Granaty"); } public plugin_precache() precache_sound("misc/moj_jailbreak/zabawa.mp3"); public OnLastPrisonerShowWish(id) { OnRemoveData(id_zabawa); } public OnRemoveData(day) { jail_set_ct_hit_tt(false); jail_set_god_ct(false); server_cmd("sv_gravity 800"); } public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound) { static szTime[12]; if(day == id_zabawa) { format_time(szTime, 11, "%M:%S", gTimeRound-30); formatex(szInfo2, 511, "Zasady:^n%s - Terrorysci nawzajem zabijaja sie granatami.", szTime, szTime); szInfo = "Dzisiaj jest Wojna Na Granaty"; setting[0] = 1; setting[1] = 1; setting[2] = 1; setting[4] = 1; setting[7] = 2; } } public OnDayStartPost(day) { if(day == id_zabawa) { client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/moj_jailbreak/zabawa.mp3"); jail_set_ct_hit_tt(true); jail_set_god_ct(true); jail_open_cele(); jail_set_game_hud(30, "Rozpoczecie zabawy za"); } } public OnGameHudEnd(day) { if(day == id_zabawa) { client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/moj_jailbreak/zabawa.mp3"); jail_set_prisoners_fight(true, false, false); server_cmd("sv_gravity 500"); for(new i=1; i<=MAX; i++){ if(!is_user_alive(i) || cs_get_user_team(i) != CS_TEAM_T) continue; give_item(i, "weapon_hegrenade"); cs_set_user_bpammo(i, CSW_HEGRENADE, 999) } } } //stock stock jail_set_all_speed(Float:speed, team) { for(new i=1; i<=MAX; i++) { if(!is_user_alive(i) || !is_user_connected(i) || get_user_team(i) != team) continue; jail_set_user_speed(i, speed); } }