Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Zablokowanie (wyrzucanie) broni na danej mapie - przerobienie


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 empeee

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:2
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 31.01.2014 22:57

Witam,

 

mam do Was prośbę, czy istnieje możliwość przerobienie niżej podanego kodu tak, aby zamiast blokować broń (w ekwipunku, skąd nie może być już wywalona, a co za tym idzie nie ma możliwości wyboru już innej broni) broń byłaby wywalana automatycznie po podniesieniu lub zakupie. Oczywiście w przypadku HE może zostać sama blokada, bez wyrzucania. :)

Jeżeli ktoś się orientuje, jest taki plugin, który działa na zasadzie takiej, że jeżeli liczba AWP na serwerze jest ograniczona to gracz podnosząc AWP (podczas limitu) automatycznie ją wyrzuca. Coś w ten deseń.

Pozdrawiam!

 

Plugin znaleziony w sieci autorstwa naXe:

#include <amxmodx>

public plugin_init()  {
    register_plugin("Block HE Grenade", "1.0", "naXe")

    new mapa[64]; get_mapname(mapa, 63)

    if(equali(mapa, "fy_new_pool_day2")) {
        register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
    }
}

public CurWeapon(id) {
    if(get_user_weapon(id) == CSW_HEGRENADE || get_user_weapon(id) == CSW_DEAGLE || get_user_weapon(id) == CSW_M4A1 || get_user_weapon(id) == CSW_AK47) {
        client_print(id, print_center, "Te bronie sa zabronione na tej mapie!")
        engclient_cmd(id, "weapon_knife")
    }
}

  • +
  • -
  • 0

#2 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1 678
Godlike

  • Postów:2 496
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 02.02.2014 14:46

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych