←  Pluginy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Nowy Plugin
[ROZWIĄZANE] Prośba o napisanie pluginu...


Najlepsza odpowiedź Wielkie Jol 30.01.2014 09:15

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <engine>
#include <jailbreak>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "[JB] Wojna Na Granaty"
#define VERSION "1.0.6"
#define AUTHOR "Wielkie Jol"

new id_zabawa;

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    
    id_zabawa = jail_register_game("Wojna Na Granaty");
}

public OnLastPrisonerShowWish(id)
{
    OnRemoveData(id_zabawa);
    server_cmd("sv_gravity 800");
}

public OnRemoveData(day)
{
    jail_set_ct_hit_tt(false);
    jail_set_god_ct(false);
}

public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound)
{    
    static szTime[12];
    if(day == id_zabawa)
    {
        format_time(szTime, 11, "%M:%S", gTimeRound-30);
        formatex(szInfo2, 511, "Zasady:^n%s - Terrorysci nawzajem zabijaja sie granatami.", szTime, szTime);
        szInfo = "Dzisiaj jest Wojna Na Granaty";
        
        jail_set_ct_hit_tt(true);
        jail_set_god_ct(true);
        
        setting[0] = 1;
        setting[1] = 1;
        setting[2] = 1;
        setting[4] = 1;
        setting[7] = 2;
    }
}

public OnDayStartPost(day)
{
    if(day == id_zabawa)
    {
        jail_open_cele();
        jail_set_game_hud(30, "Rozpoczecie zabawy za");
        
    }
}

public OnGameHudEnd(day)
{
    if(day == id_zabawa)
    {
        jail_set_prisoners_fight(true, false, false);
        server_cmd("sv_gravity 500");
        for(new i=1; i<=MAX; i++){
            if(!is_user_alive(i) || cs_get_user_team(i) != CS_TEAM_T)
                continue;
            give_item(i, "weapon_hegrenade");
            cs_set_user_bpammo(i, CSW_HEGRENADE, 999)
        }
    }
}

//stock
stock jail_set_all_speed(Float:speed, team)
{
    for(new i=1; i<=MAX; i++)
    {
        if(!is_user_alive(i) || !is_user_connected(i) || get_user_team(i) != team)
            continue;
        
        jail_set_user_speed(i, speed);
    }
}

Zobacz czy trybi

Przejdź do postu
Zablokowany

  • +
  • -
Xims123 - zdjęcie Xims123 27.01.2014

Witam.

Dziś proszę o napisanie nowego pluginu,bądź edycje innej zabawy z zabaw by cypis do jego jailbreaka :)

O co mi chodzi ? Otóż chciałbym aby ktoś napisał zabawę " Wojna na granaty".Może to być edycja kill day lub można napisać na nowo jak kto woli :)

Chce tylko żeby : ct nie mogło zabić tt i na odwrót,tt cały czas dostawało granaty,tt miało zmniejszoną grawitacje do 500 i minimalnie zwiększonego speed'a :)

Liczę na waszą pomoc,bo gdy sam próbowałem to mi nie wychodziło ;/ 

Odpowiedz

  • +
  • -
killer98 - zdjęcie killer98 29.01.2014

Mogę ci sprzedać taki plugin. Pisz gg 12083494
Odpowiedz

  • +
  • -
Niide - zdjęcie Niide 29.01.2014

Jutro Ci napiszę ten plugin. Dzisiaj juz nie mogę bo siedzę na tablecie. Piszę to zebys nie kupywal nic i zaoszczedzil kase...
Odpowiedz

  • +
  • -
Wielkie Jol - zdjęcie Wielkie Jol 29.01.2014

Pod cypisa?

Odpowiedz

  • +
  • -
Xims123 - zdjęcie Xims123 29.01.2014

Tak pod silnik cypisa :) 

Odpowiedz

  • +
  • -
karatepuszek89 - zdjęcie karatepuszek89 30.01.2014

Fajnie ja teź skorzystam z pluginu :)

Odpowiedz

  • +
  • -
Najlepsza odpowiedź Wielkie Jol - zdjęcie Wielkie Jol 30.01.2014

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <engine>
#include <jailbreak>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "[JB] Wojna Na Granaty"
#define VERSION "1.0.6"
#define AUTHOR "Wielkie Jol"

new id_zabawa;

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    
    id_zabawa = jail_register_game("Wojna Na Granaty");
}

public OnLastPrisonerShowWish(id)
{
    OnRemoveData(id_zabawa);
    server_cmd("sv_gravity 800");
}

public OnRemoveData(day)
{
    jail_set_ct_hit_tt(false);
    jail_set_god_ct(false);
}

public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound)
{    
    static szTime[12];
    if(day == id_zabawa)
    {
        format_time(szTime, 11, "%M:%S", gTimeRound-30);
        formatex(szInfo2, 511, "Zasady:^n%s - Terrorysci nawzajem zabijaja sie granatami.", szTime, szTime);
        szInfo = "Dzisiaj jest Wojna Na Granaty";
        
        jail_set_ct_hit_tt(true);
        jail_set_god_ct(true);
        
        setting[0] = 1;
        setting[1] = 1;
        setting[2] = 1;
        setting[4] = 1;
        setting[7] = 2;
    }
}

public OnDayStartPost(day)
{
    if(day == id_zabawa)
    {
        jail_open_cele();
        jail_set_game_hud(30, "Rozpoczecie zabawy za");
        
    }
}

public OnGameHudEnd(day)
{
    if(day == id_zabawa)
    {
        jail_set_prisoners_fight(true, false, false);
        server_cmd("sv_gravity 500");
        for(new i=1; i<=MAX; i++){
            if(!is_user_alive(i) || cs_get_user_team(i) != CS_TEAM_T)
                continue;
            give_item(i, "weapon_hegrenade");
            cs_set_user_bpammo(i, CSW_HEGRENADE, 999)
        }
    }
}

//stock
stock jail_set_all_speed(Float:speed, team)
{
    for(new i=1; i<=MAX; i++)
    {
        if(!is_user_alive(i) || !is_user_connected(i) || get_user_team(i) != team)
            continue;
        
        jail_set_user_speed(i, speed);
    }
}

Zobacz czy trybi


Użytkownik Wielkie Jol edytował ten post 30.01.2014 09:15
Odpowiedz

  • +
  • -
Xims123 - zdjęcie Xims123 30.01.2014

Wszystko ok,tyle że tt może zabic ct i odwrotnie.Mógłbyś to poprawić ? :)

 

I jeszcze znalazłem,że po zakończeniu zabawy w każdej następnej rundzie jest też grawitacja ;/


Użytkownik Xims123 edytował ten post 30.01.2014 10:59
Odpowiedz
Zablokowany