[ROZWIĄZANE] Prośba o napisanie pluginu...
Najlepsza odpowiedź
Wielkie Jol
30.01.2014 09:15
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fun> #include <engine> #include <jailbreak> #include <cstrike> #define PLUGIN "[JB] Wojna Na Granaty" #define VERSION "1.0.6" #define AUTHOR "Wielkie Jol" new id_zabawa; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) id_zabawa = jail_register_game("Wojna Na Granaty"); } public OnLastPrisonerShowWish(id) { OnRemoveData(id_zabawa); server_cmd("sv_gravity 800"); } public OnRemoveData(day) { jail_set_ct_hit_tt(false); jail_set_god_ct(false); } public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound) { static szTime[12]; if(day == id_zabawa) { format_time(szTime, 11, "%M:%S", gTimeRound-30); formatex(szInfo2, 511, "Zasady:^n%s - Terrorysci nawzajem zabijaja sie granatami.", szTime, szTime); szInfo = "Dzisiaj jest Wojna Na Granaty"; jail_set_ct_hit_tt(true); jail_set_god_ct(true); setting[0] = 1; setting[1] = 1; setting[2] = 1; setting[4] = 1; setting[7] = 2; } } public OnDayStartPost(day) { if(day == id_zabawa) { jail_open_cele(); jail_set_game_hud(30, "Rozpoczecie zabawy za"); } } public OnGameHudEnd(day) { if(day == id_zabawa) { jail_set_prisoners_fight(true, false, false); server_cmd("sv_gravity 500"); for(new i=1; i<=MAX; i++){ if(!is_user_alive(i) || cs_get_user_team(i) != CS_TEAM_T) continue; give_item(i, "weapon_hegrenade"); cs_set_user_bpammo(i, CSW_HEGRENADE, 999) } } } //stock stock jail_set_all_speed(Float:speed, team) { for(new i=1; i<=MAX; i++) { if(!is_user_alive(i) || !is_user_connected(i) || get_user_team(i) != team) continue; jail_set_user_speed(i, speed); } }
Zobacz czy trybi
Przejdź do postu
Xims123
27.01.2014
Witam.
Dziś proszę o napisanie nowego pluginu,bądź edycje innej zabawy z zabaw by cypis do jego jailbreaka
O co mi chodzi ? Otóż chciałbym aby ktoś napisał zabawę " Wojna na granaty".Może to być edycja kill day lub można napisać na nowo jak kto woli
Chce tylko żeby : ct nie mogło zabić tt i na odwrót,tt cały czas dostawało granaty,tt miało zmniejszoną grawitacje do 500 i minimalnie zwiększonego speed'a
Liczę na waszą pomoc,bo gdy sam próbowałem to mi nie wychodziło ;/
Niide
29.01.2014
Jutro Ci napiszę ten plugin. Dzisiaj juz nie mogę bo siedzę na tablecie. Piszę to zebys nie kupywal nic i zaoszczedzil kase...
Najlepsza odpowiedź
Wielkie Jol
30.01.2014
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fun> #include <engine> #include <jailbreak> #include <cstrike> #define PLUGIN "[JB] Wojna Na Granaty" #define VERSION "1.0.6" #define AUTHOR "Wielkie Jol" new id_zabawa; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) id_zabawa = jail_register_game("Wojna Na Granaty"); } public OnLastPrisonerShowWish(id) { OnRemoveData(id_zabawa); server_cmd("sv_gravity 800"); } public OnRemoveData(day) { jail_set_ct_hit_tt(false); jail_set_god_ct(false); } public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound) { static szTime[12]; if(day == id_zabawa) { format_time(szTime, 11, "%M:%S", gTimeRound-30); formatex(szInfo2, 511, "Zasady:^n%s - Terrorysci nawzajem zabijaja sie granatami.", szTime, szTime); szInfo = "Dzisiaj jest Wojna Na Granaty"; jail_set_ct_hit_tt(true); jail_set_god_ct(true); setting[0] = 1; setting[1] = 1; setting[2] = 1; setting[4] = 1; setting[7] = 2; } } public OnDayStartPost(day) { if(day == id_zabawa) { jail_open_cele(); jail_set_game_hud(30, "Rozpoczecie zabawy za"); } } public OnGameHudEnd(day) { if(day == id_zabawa) { jail_set_prisoners_fight(true, false, false); server_cmd("sv_gravity 500"); for(new i=1; i<=MAX; i++){ if(!is_user_alive(i) || cs_get_user_team(i) != CS_TEAM_T) continue; give_item(i, "weapon_hegrenade"); cs_set_user_bpammo(i, CSW_HEGRENADE, 999) } } } //stock stock jail_set_all_speed(Float:speed, team) { for(new i=1; i<=MAX; i++) { if(!is_user_alive(i) || !is_user_connected(i) || get_user_team(i) != team) continue; jail_set_user_speed(i, speed); } }
Zobacz czy trybi
Użytkownik Wielkie Jol edytował ten post 30.01.2014 09:15
Xims123
30.01.2014
Wszystko ok,tyle że tt może zabic ct i odwrotnie.Mógłbyś to poprawić ?
I jeszcze znalazłem,że po zakończeniu zabawy w każdej następnej rundzie jest też grawitacja ;/
Użytkownik Xims123 edytował ten post 30.01.2014 10:59