Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Zmiana ilości naboi w broni


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Can_T ForGet

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:40
  • Imię:Mikołaj
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 26.01.2014 16:43

Witam.

Mam problem, otóż chciałbym dorzucić do mojego vipa pewien skrypt, dzięki któremu w broni będzie 70 naboi + 230 w magazynku. Chciałbym też, aby tyle było po przeładowaniu (z magazynku znika zostaje tylko to 70).

Chodzi mi o broń MP5, będzie to na serwerze PaintBall.

Można to ustawić inaczej zamiast w pliku .sma vipa? Poradźcie coś. W załączniku dorzucam mojego vipa, moglibyście od razu go zedytować lub powiedzieć jak to zrobić/zrobiliście? :)

Dzięki za pomoc.

 

@PS. Próbowałem coś obczaić tutaj: http://amxx.pl/topic...oi-w-magazynku/, ale nic jakoś nie przyszło mi do głowy.

Załączone pliki


Użytkownik Can_T ForGet edytował ten post 26.01.2014 16:44

  • +
  • -
  • 0

#2 killer98

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:370
  • GG:
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 29.01.2014 11:19

public plugin_init(){
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "mp5", 1);
}
public mp5(id){
    if(get_pdata_cbase(id, 368)==-1){
        give_item(id, "weapon_mp5navy");
        give_item(id, "ammo_9mm");
        weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_mp5navy", id);
        if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 70);
        cs_set_user_bpammo(id, CSW_MP5NAVY, 230);
    }
}

  • +
  • -
  • 0

Pomogłem? Kliknij rep_up.png

b_350_20_FF0000_FF0000_000000_000000.png

Moimi autorytetami są: 6262 & 10153

Robię zabawy JailBreak i klasy CoD na zamówienie.


#3 killer98

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:370
  • GG:
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 29.01.2014 15:56

@up on chciał kod który trzeba dodać do vipa


  • +
  • -
  • 0

Pomogłem? Kliknij rep_up.png

b_350_20_FF0000_FF0000_000000_000000.png

Moimi autorytetami są: 6262 & 10153

Robię zabawy JailBreak i klasy CoD na zamówienie.


#4 Can_T ForGet

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:40
  • Imię:Mikołaj
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 30.01.2014 19:05

Po dopisaniu nie da się skompilować, mógłby ktoś powiedzieć jak to wpisać żeby kompilowało?

 

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

vip.sma(255) : error 021: symbol already defined: "plugin_init"

1 Error.
Could not locate output file vip.amxx (compile failed).

 

@@@Dodaję nowe .sma bo zmieniłem parę rzeczy.

Załączone pliki


Użytkownik Can_T ForGet edytował ten post 30.01.2014 19:13

  • +
  • -
  • 0

#5 killer98

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:370
  • GG:
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 31.01.2014 08:25   Najlepsza odpowiedź

Widzisz sharkowy właśnie tego chciałem uniknąć. Łap

Załączone pliki


Użytkownik killer98 edytował ten post 31.01.2014 08:34

  • +
  • -
  • 1

Pomogłem? Kliknij rep_up.png

b_350_20_FF0000_FF0000_000000_000000.png

Moimi autorytetami są: 6262 & 10153

Robię zabawy JailBreak i klasy CoD na zamówienie.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych