Witam!
W tym poradniku przedstawie jak zastąpić wyrzucanie perku na jego sprzedaż.
Zaczynajmy
1.Pod:
new const maxAmmo[31] = {0, 52, 0, 90, 1, 31, 1, 100, 90, 1, 120, 100, 100, 90, 90, 90, 100, 120, 30, 120, 200, 31, 90, 120,
90, 2, 35, 90, 90,0, 100};
Dodajemy:
new money_sell;
2. W public plugin_init() szukamy:
cvar_blokada_broni = register_cvar("cod_weaponsblocking", "1");
I pod tym dodajemy:
money_sell = register_cvar("cod_money_sellperk", "5000");
3. Dalej w public plugin_init() szukamy i zamieniamy, to:
register_clcmd("say /drop", "WyrzucPerk");
register_clcmd("say /wyrzuc", "WyrzucPerk");
Na:
register_clcmd("say /sell", "SprzedajPerk");
register_clcmd("say /sprzedaj", "SprzedajPerk");
4. Szukamy:
public WyrzucPerk(id)
{
if(perk_gracza[id])
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wyrzuciles %s.", nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
UstawPerk(id, 0, 0, 0);
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Nie masz zadnego perku.");
}
I zamieniamy to, na to:
public SprzedajPerk(id)
{
new kasa = cs_get_user_money(id);
new cena = get_pcvar_num(money_sell);
if(perk_gracza[id])
{
if(kasa+cena >= 16000)
{
cs_set_user_money(id, 16000);
}
else
{
cs_set_user_money(id, kasa+cena);
}
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Sprzedales %s!", nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
UstawPerk(id, 0, 0, 0);
}
else
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Nie masz zadnego perku!");
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Gdy wszystko już wykonaliście kompilujecie i wrzucacie na serwa.
Od teraz nie będzie możliwe wyrzucenie perku ,tylko jej sprzedaż.
Komendy na sprzedaż perku:
/sell
/sprzedaj
Dodatkowo będziecie mogli ustawiać cvar'em kwote po sprzedaży perku:
cod_money_sellperk "3000" // kasa za sprzedaz perku


Dodatki SourceMod






QTM_CodMod.amxx






