Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

proszę o przerobienie klasy Plutonowy.

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 segal1910

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:6
  • Lokalizacja:RGW
Offline

Napisano 24.01.2014 21:03

#include <amxmodx>

#include <fakemeta>

#include <codmod>



static const _CSW_to_offset[] =

{

0, 385, 378, 388, 381, 390, 382, 389,

386, 383, 382, 380, 380, 380, 382, 386,

377, 386, 379, 381, 380, 386, 378, 387,

384, 380, 378, 0, 383

};



new const nazwa[] = "Plutonowy";

new const opis[] = "Wbudowane zwinne palce";

new const bronie = 1<<CSW_UMP45;

new const zdrowie = 15;

new const kondycja = 65;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 5;



new ma_klase[33];



new const max_clip[31] = { -1, 13, -1, 10, 1, 7, 1, 30, 30, 1, 30, 20, 25, 30, 35, 25, 12, 20,

10, 30, 100, 8, 30, 30, 20, 2, 7, 30, 30, -1, 50 };



public plugin_init()

{

register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");



cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);



register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");

}



public cod_perk_enabled(id)

ma_klase[id] = true;



public cod_perk_disabled(id)

ma_klase[id] = false;



public CmdStart(id, uc_handle)

{

if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])

return FMRES_IGNORED;



new buttons = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);

new oldbuttons = pev(id, pev_oldbuttons);

new clip, ammo, weapon = get_user_weapon(id, clip, ammo);



if(max_clip[weapon] == -1 || !ammo)

return FMRES_IGNORED;



if((buttons & IN_RELOAD && !(oldbuttons & IN_RELOAD) && !(buttons & IN_ATTACK)) || !clip)

{

fm_cs_set_user_bpammo(id, weapon, ammo-(max_clip[weapon]-clip));

new new_ammo = (max_clip[weapon] > ammo)? clip+ammo: max_clip[weapon]

set_user_clip(id, new_ammo);

}



return FMRES_IGNORED;

}



stock set_user_clip(id, ammo)

{

new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);

get_weaponname(weapon, weaponname, 31);

while((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)

if(pev(weaponid, pev_owner) == id) {

set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);

return weaponid;

}

return 0;

}



stock fm_cs_set_user_bpammo(id, weapon, ammo)

{

set_pdata_int(id, _CSW_to_offset[weapon], ammo, 5);

}



W tej klasie sa juz zwinne palce wystarczy zrobic reszte tak jak nizej

[P] Killer

Broń: M4A1,P90, DGL
Umiejętności: Posiada M4A1, ma 4min i he 1/2 oraz wbudowane zwinne palce.
Inteligencja: 5
Życie: 10
Wytrzymałość: 25

Kondycja:25

1pkt inty = 1 DMG (Miny)



Prosił bym o gotowa klase która mozna wgrac na serwer.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych