Spoiler
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <colorchat>
native cod_set_user_coins(id, wartosc);
native cod_get_user_coins(id);
new m_ibuprofen, m_fenacetyna, m_tramal, m_amfetamina, m_lotto, m_doswiadczenie, m_ruletka, m_ibuhp, m_fenhp, m_tramhp, m_expmin, m_expmax;
new c_ibuprofen, c_fenacetyna, c_tramal, c_amfetamina, c_lotto, c_doswiadczenie, c_ruletka, c_ibuhp, c_fenhp, c_tramhp, c_expmin, c_expmax;
new cvar_m_ibuprofen, cvar_m_fenacetyna, cvar_m_tramal, cvar_m_amfetamina, cvar_m_lotto, cvar_m_doswiadczenie, cvar_m_ruletka, cvar_m_ibuhp, cvar_m_fenhp, cvar_m_tramhp, cvar_m_expmin, cvar_m_expmax;
new cvar_c_ibuprofen, cvar_c_fenacetyna, cvar_c_tramal, cvar_c_amfetamina, cvar_c_lotto, cvar_c_doswiadczenie, cvar_c_ruletka, cvar_c_ibuhp, cvar_c_fenhp, cvar_c_tramhp, cvar_c_expmin, cvar_c_expmax;
new Float:m_gravity;
new Float:c_gravity;
new cvar_m_gravity;
new cvar_c_gravity;
public plugin_init()
{
register_plugin("CodShop by MieTeK edit Atroven`.mp3l", "1.0 Full Wersja", "MieTeK/Atroven`.mp3");
register_clcmd("say /sklep", "Sklep");
register_clcmd("say /sklep", "Sklep");
register_clcmd("say /s", "Sklep");
// Cvar Money Cost
cvar_m_ibuprofen = register_cvar("shop_money_ibuprofen", "3000");
cvar_m_fenacetyna = register_cvar("shop_money_fenacetyna", "4000");
cvar_m_tramal = register_cvar("shop_money_tramal", "5000");
cvar_m_amfetamina = register_cvar("shop_money_amfetamina", "8000");
cvar_m_lotto = register_cvar("shop_money_lotto", "8000");
cvar_m_doswiadczenie = register_cvar("shop_money_doswiadczenie", "16000");
cvar_m_ruletka = register_cvar("shop_money_ruletka", "6000");
// Cvar Money Ammount
cvar_m_ibuhp = register_cvar("shop_money_ibuhp", "1000");
cvar_m_fenhp = register_cvar("shop_money_fenhp", "2500");
cvar_m_tramhp = register_cvar("shop_money_tramhp", "5000");
cvar_m_gravity = register_cvar("shop_money_gravity", "0.50");
cvar_m_expmin = register_cvar("shop_money_expmin", "1000");
cvar_m_expmax = register_cvar("shop_money_expmax", "1000000");
// Cvar Coins Cost
cvar_c_ibuprofen = register_cvar("shop_coins_ibuprofen", "5");
cvar_c_fenacetyna = register_cvar("shop_coins_fenacetyna", "7");
cvar_c_tramal = register_cvar("shop_coins_tramal", "10");
cvar_c_amfetamina = register_cvar("shop_coins_amfetamina", "8");
cvar_c_lotto = register_cvar("shop_coins_lotto", "8");
cvar_c_doswiadczenie = register_cvar("shop_coins_doswiadczenie", "16");
cvar_c_ruletka = register_cvar("shop_coins_ruletka", "6");
// Cvar Coins Ammount
cvar_c_ibuhp = register_cvar("shop_coins_ibuhp", "1000");
cvar_c_fenhp = register_cvar("shop_coins_fenhp", "2500");
cvar_c_tramhp = register_cvar("shop_coins_tramhp", "5000");
cvar_c_gravity = register_cvar("shop_coins_gravity", "0.50");
cvar_c_expmin = register_cvar("shop_coins_expmin", "1000");
cvar_c_expmax = register_cvar("shop_coins_expmax", "1000000");
}
public plugin_cfg()
{
new lokalizacja_cfg[33];
get_configsdir(lokalizacja_cfg, charsmax(lokalizacja_cfg));
server_cmd("exec %s/codshop.cfg", lokalizacja_cfg);
server_exec()
}
public Sklep(id)
{
new tytul[31], money[25], coins[25];
format(tytul, 30, "^n^n^n\rSklep \yMrocznyFrag.pl");
formatex(money, 64, "Place \rDolarami");
formatex(coins, 64, "Place \rJoint'ami");
new menu = menu_create(tytul, "Sklep_Handler");
menu_additem(menu, money, "1");
menu_additem(menu, coins, "1");
menu_display(id, menu);
}
public Sklep_Handler(id, menu, item)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
switch(item)
{
case 0:
{
SklepMoney(id)
}
case 1:
{
SklepCoins(id)
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public SklepMoney(id)
{
// Pobieranie cvar
m_ibuprofen = get_pcvar_num(cvar_m_ibuprofen);
m_fenacetyna = get_pcvar_num(cvar_m_fenacetyna);
m_tramal = get_pcvar_num(cvar_m_tramal);
m_amfetamina = get_pcvar_num(cvar_m_amfetamina);
m_lotto = get_pcvar_num(cvar_m_lotto);
m_doswiadczenie = get_pcvar_num(cvar_m_doswiadczenie);
m_ruletka = get_pcvar_num(cvar_m_ruletka);
m_ibuhp = get_pcvar_num(cvar_m_ibuhp);
m_fenhp = get_pcvar_num(cvar_m_fenhp);
m_tramhp = get_pcvar_num(cvar_m_tramhp);
m_gravity = get_pcvar_float(cvar_m_gravity);
m_expmin = get_pcvar_num(cvar_m_expmin);
m_expmax = get_pcvar_num(cvar_m_expmax);
new tytul[31], ibu[65], fen[65], tra[65], amf[65], lot[65], dos[65], rul[65];
format(tytul, 30, "^n^n^n\rSklep \yxxx.pl");
formatex(ibu, 64, "Kokaina \r[Leczy %i HP] \yKoszt:\r %i$", m_ibuhp, m_ibuprofen);
formatex(fen, 64, "Marihuana \r[Leczy %i HP] \yKoszt:\r %i$", m_fenhp, m_fenacetyna);
formatex(tra, 64, "Morfina \r[Leczy %i HP] \yKoszt:\r %i$", m_tramhp, m_tramal);
formatex(amf, 64, "Amfetamina \r[Wyzej skaczesz] \yKoszt:\r %i$", m_amfetamina);
formatex(lot, 64, "Lotto \r[Losowanie bonusow] \yKoszt:\r %i$", m_lotto);
formatex(dos, 64, "Doswiadczenie \r[Dostajesz losowy EXP] \yKoszt:\r %i$", m_doswiadczenie);
formatex(rul, 64, "Ruletka \r[Dostajesz losowy perk] \yKoszt:\r %i$", m_ruletka);
new menu = menu_create(tytul, "SklepMoney_Handler");
menu_additem(menu, ibu, "1");
menu_additem(menu, fen, "1");
menu_additem(menu, tra, "1");
menu_additem(menu, amf, "1");
menu_additem(menu, lot, "1");
menu_additem(menu, dos, "1");
menu_additem(menu, rul, "1");
menu_display(id, menu);
}
public SklepMoney_Handler(id, menu, item)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
new zdrowie = get_user_health(id);
new kasa = cs_get_user_money(id);
new maxzdrowie = cod_get_user_health(id)+100
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
switch(item)
{
case 0:
{
if(kasa >= m_ibuprofen)
{
new nowe_zdrowie = (zdrowie+m_ibuhp);
if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-m_ibuprofen);
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
ColorChat(id, GREEN, "[xxxl] ^x03Uleczono Cie o ^x01%i^x03 hp!", m_ibuhp);
}
if(nowe_zdrowie > maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-m_ibuprofen);
set_user_health(id, maxzdrowie);
ColorChat(id, GREEN, "[Mxxxl] ^x03Jestes w pelni uleczony!");
}
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[Mxxxl] ^x03Masz za malo dolarow!");
}
case 1:
{
if(kasa >= m_fenacetyna)
{
new nowe_zdrowie = (zdrowie+m_fenhp);
if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-m_fenacetyna);
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
ColorChat(id, GREEN, "[Mrxxxpl] ^x03Uleczono Cie o ^x01%i^x03 hp!", m_fenhp);
}
if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-m_fenacetyna);
set_user_health(id, maxzdrowie);
ColorChat(id, GREEN, "[Mxxxpl] ^x03Jestes w pelni uleczony!");
}
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[Mxxx] ^x03Masz za malo dolarow!");
}
case 2:
{
if(kasa >= m_tramal)
{
new nowe_zdrowie = (zdrowie+m_tramhp);
if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-m_tramal);
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
ColorChat(id, GREEN, "[xxx] ^x03Uleczono Cie o ^x01%i^x03 hp!", m_tramhp);
}
if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-m_tramal);
set_user_health(id, maxzdrowie);
ColorChat(id, GREEN, "[Mxxx.pl] ^x03Jestes w pelni uleczony!");
}
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[Mxxxl] ^x03Masz za malo dolarow!");
}
case 3:
{
if(kasa >= m_amfetamina)
{
cs_set_user_money(id, kasa-m_amfetamina);
set_user_gravity(id, m_gravity);
ColorChat(id, GREEN, "[Mxxxl] ^x03Skaczesz wyzej!");
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[xxpl] ^x03Masz za malo dolarow!");
}
case 4:
{
if(kasa >= m_lotto)
{
cs_set_user_money(id, kasa-m_lotto);
ColorChat(id, GREEN, "[xxxxpl] ^x03Trwa losowanie...");
new totek = random_num(0, 10);
switch(totek)
{
case 0:
{
new moneybonus = random_num(500,5000);
ColorChat(id, GREEN, "[Mxxx.pl] ^x03Wygrales kase ^x01%i^x03$!", moneybonus);
cs_set_user_money(id, moneybonus);
}
case 1:
{
new moneybonus = random_num(5000,16000);
ColorChat(id, GREEN, "[Mxxx] ^x03Wygrales super kase ^x01%i^x03$!", moneybonus);
cs_set_user_money(id, moneybonus);
}
case 2:
{
set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-0.3);
ColorChat(id, GREEN, "[Mxxxpl] ^x03Wygrales nizsza grawitacje!");
}
case 3:
ColorChat(id, GREEN, "[Mxxxg.pl] ^x03Niestety nic nie wygrales!");
case 4:
{
new bonusxp = random_num(m_expmin ,75);
cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+bonusxp);
ColorChat(id, GREEN, "[Mrxxx.pl] ^x03Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego EXP'a !", bonusxp);
}
case 5:
{
cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
ColorChat(id, GREEN, "[Mxxxpl] ^x03Wygrales losowy perk!");
}
case 6:
{
new healthbonus = random_num(10,m_tramal);
set_user_health(id, get_user_health(id)+healthbonus);
ColorChat(id, GREEN, "[xxxl] ^x03Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego HP!", healthbonus);
}
case 7:
{
new healthbonus = random_num(10,m_ibuprofen);
set_user_health(id, get_user_health(id)-healthbonus);
ColorChat(id, GREEN, "[Mxxxpl] ^x03Straciles ^x01%i^x03 HP!", healthbonus);
}
case 8:
ColorChat(id, GREEN, "[Mrxxxpl] ^x03Niestety nic nie wygrales !");
case 9:
{
new xpbonus = random_num(75,m_expmax);
cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+xpbonus);
ColorChat(id, GREEN, "[xxpl] ^x03Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego EXP'a!", xpbonus);
}
case 10:
{
cs_set_user_money(id, kasa+m_lotto);
ColorChat(id, GREEN, "[Mxxxg.pl] ^x03Nic nie wygrales, ale kasa sie zwrocila! Hehehee :)");
}
}
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[Mxxpl] ^x03Masz za malo dolarow!");
}
case 5:
{
if(kasa >= m_doswiadczenie)
{
new exp = cod_get_user_xp(id);
new losowy = random_num(m_expmin, m_expmax);
cs_set_user_money(id, kasa-m_doswiadczenie);
cod_set_user_xp(id, exp+losowy)
ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Dostales ^x01%i^x03 EXP'a!", losowy);
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Masz za malo dolarow!");
}
case 6:
{
if(kasa >= m_ruletka)
{
cs_set_user_money(id, kasa-m_ruletka);
cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Kupiles losowy perk!");
menu_display(id, menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Masz za malo dolarow!");
menu_display(id, menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public SklepCoins(id)
{
// Pobieranie cvar
c_ibuprofen = get_pcvar_num(cvar_c_ibuprofen);
c_fenacetyna = get_pcvar_num(cvar_c_fenacetyna);
c_tramal = get_pcvar_num(cvar_c_tramal);
c_amfetamina = get_pcvar_num(cvar_c_amfetamina);
c_lotto = get_pcvar_num(cvar_c_lotto);
c_doswiadczenie = get_pcvar_num(cvar_c_doswiadczenie);
c_ruletka = get_pcvar_num(cvar_c_ruletka);
c_ibuhp = get_pcvar_num(cvar_c_ibuhp);
c_fenhp = get_pcvar_num(cvar_c_fenhp);
c_tramhp = get_pcvar_num(cvar_c_tramhp);
c_gravity = get_pcvar_float(cvar_c_gravity);
c_expmin = get_pcvar_num(cvar_c_expmin);
c_expmax = get_pcvar_num(cvar_c_expmax);
new tytul[31], ibu[65], fen[65], tra[65], amf[65], lot[65], dos[65], rul[65];
format(tytul, 30, "^n^n^n\rSklep \yMrocznyFrag.pl");
formatex(ibu, 64, "Kokaina \r[Leczy %i HP] \yKoszt:\r %iJ", c_ibuhp, c_ibuprofen);
formatex(fen, 64, "Marihuana \r[Leczy %i HP] \yKoszt:\r %iJ", c_fenhp, c_fenacetyna);
formatex(tra, 64, "Heroina \r[Leczy %i HP] \yKoszt:\r %iJ", c_tramhp, c_tramal);
formatex(amf, 64, "Amfetamina \r[Wyzej skaczesz] \yKoszt:\r %iJ", c_amfetamina);
formatex(lot, 64, "Lotto \r[Losowanie bonusow] \yKoszt:\r %iJ", c_lotto);
formatex(dos, 64, "Doswiadczenie \r[Dostajesz losowy EXP] \yKoszt:\r %iJ", c_doswiadczenie);
formatex(rul, 64, "Ruletka \r[Dostajesz losowy perk] \yKoszt:\r %iJ", c_ruletka);
new menu = menu_create(tytul, "SklepCoins_Handler");
menu_additem(menu, ibu, "1");
menu_additem(menu, fen, "1");
menu_additem(menu, tra, "1");
menu_additem(menu, amf, "1");
menu_additem(menu, lot, "1");
menu_additem(menu, dos, "1");
menu_additem(menu, rul, "1");
menu_display(id, menu);
}
public SklepCoins_Handler(id, menu, item)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
new zdrowie = get_user_health(id);
new kasa = cod_get_user_coins(id)
new maxzdrowie = cod_get_user_health(id)+100
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
switch(item)
{
case 0:
{
if(kasa >= c_ibuprofen)
{
new nowe_zdrowie = (zdrowie+c_ibuhp);
if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
{
cod_set_user_coins(id, kasa-c_ibuprofen);
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
ColorChat(id, GREEN, "[xxx] ^x03Uleczono Cie o ^x01%i^x03 hp!", c_ibuhp);
}
if(nowe_zdrowie > maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
{
cod_set_user_coins(id, kasa-c_ibuprofen);
set_user_health(id, maxzdrowie);
ColorChat(id, GREEN, "[Mxx.pl] ^x03Jestes w pelni uleczony!");
}
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[xxxpl] ^x03Masz za punktow Joint!");
}
case 1:
{
if(kasa >= c_fenacetyna)
{
new nowe_zdrowie = (zdrowie+c_fenhp);
if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
{
cod_set_user_coins(id, kasa-c_fenacetyna);
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
ColorChat(id, GREEN, "[Mxx.pl] ^x03Uleczono Cie o ^x01%i^x03 hp!", c_fenhp);
}
if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
{
cod_set_user_coins(id, kasa-c_fenacetyna);
set_user_health(id, maxzdrowie);
ColorChat(id, GREEN, "[Mxx.pl] ^x03Jestes w pelni uleczony!");
}
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[xxxpl] ^x03Masz za malo punktow Joint!");
}
case 2:
{
if(kasa >= c_tramal)
{
new nowe_zdrowie = (zdrowie+c_tramhp);
if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
{
cod_set_user_coins(id, kasa-c_tramal);
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
ColorChat(id, GREEN, "[xxxpl] ^x03Uleczono Cie o ^x01%i^x03 hp!", c_tramhp);
}
if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
{
cod_set_user_coins(id, kasa-c_tramal);
set_user_health(id, maxzdrowie);
ColorChat(id, GREEN, "[xxxpl] ^x03Jestes w pelni uleczony!");
}
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[xxxl] ^x03Masz za malo punktow Joint!");
}
case 3:
{
if(kasa >= c_amfetamina)
{
cod_set_user_coins(id, kasa-c_amfetamina);
set_user_gravity(id, c_gravity);
ColorChat(id, GREEN, "[Mxxxg.pl] ^x03Skaczesz wyzej!");
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[Mxx.pl] ^x03Masz za malo punktow Joint!");
}
case 4:
{
if(kasa >= c_lotto)
{
cod_set_user_coins(id, kasa-c_lotto);
ColorChat(id, GREEN, "[xxxpl] ^x03Trwa losowanie..!");
new totek = random_num(0, 10);
switch(totek)
{
case 0:
{
new moneybonus = random_num(500,5000);
ColorChat(id, GREEN, "[xxxpl] ^x03Wygrales kase ^x01%i^x03$!", moneybonus);
cs_set_user_money(id, moneybonus);
}
case 1:
{
new moneybonus = random_num(5000,16000);
ColorChat(id, GREEN, "[xxx.pl] ^x03Wygrales super kase ^x01%i^x03$!", moneybonus);
cs_set_user_money(id, moneybonus);
}
case 2:
{
set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-0.3);
ColorChat(id, GREEN, "[xxx.pl] ^x03Wygrales nizsza grawitacje!");
}
case 3:
ColorChat(id, GREEN, "[xxx.pl] ^x03Niestety nic nie wygrales!");
case 4:
{
new bonusxp = random_num(c_expmin ,75);
cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+bonusxp);
ColorChat(id, GREEN, "[xxx.pl] ^x03Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego EXP'a !", bonusxp);
}
case 5:
{
cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
ColorChat(id, GREEN, "[xx.pl] ^x03Wygrales losowy perk!");
}
case 6:
{
new healthbonus = random_num(10,c_tramal);
set_user_health(id, get_user_health(id)+healthbonus);
ColorChat(id, GREEN, "[xxx.pl] ^x03Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego HP!", healthbonus);
}
case 7:
{
new healthbonus = random_num(10,c_ibuprofen);
set_user_health(id, get_user_health(id)-healthbonus);
ColorChat(id, GREEN, "[xxx.pl] ^x03Straciles ^x01%i^x03 HP!", healthbonus);
}
case 8:
ColorChat(id, GREEN, "[xxx.pl] ^x03Niestety nic nie wygrales !");
case 9:
{
new xpbonus = random_num(75,c_expmax);
cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+xpbonus);
ColorChat(id, GREEN, "[xxx.pl] ^x03Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego EXP'a!", xpbonus);
}
case 10:
{
cs_set_user_money(id, kasa+c_lotto);
ColorChat(id, GREEN, "[xxx.pl] ^x03Nic nie wygrales, ale punkty Joint sie zwrocily!");
}
}
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[xxx.pl] ^x03Masz za malo punktow Joint!");
}
case 5:
{
if(kasa >= c_doswiadczenie)
{
new exp = cod_get_user_xp(id);
new losowy = random_num(c_expmin, c_expmax);
cod_set_user_coins(id, kasa-c_doswiadczenie);
cod_set_user_xp(id, exp+losowy)
ColorChat(id, GREEN, "[xxx.pl] ^x03Dostales ^x01%i^x03 EXP'a!", losowy);
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[xxx.pl] ^x03Masz za malo punktow Joint!");
}
case 6:
{
if(kasa >= c_ruletka)
{
cod_set_user_coins(id, kasa-c_ruletka);
cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
ColorChat(id, GREEN, "[xxx.pl] ^x03Kupiles losowy perk!");
menu_display(id, menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[xxx.pl] ^x03Masz za malo punktow Joint!");
menu_display(id, menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <colorchat>
native cod_set_user_coins(id, wartosc);
native cod_get_user_coins(id);
new m_ibuprofen, m_fenacetyna, m_tramal, m_amfetamina, m_lotto, m_doswiadczenie, m_ruletka, m_ibuhp, m_fenhp, m_tramhp, m_expmin, m_expmax;
new c_ibuprofen, c_fenacetyna, c_tramal, c_amfetamina, c_lotto, c_doswiadczenie, c_ruletka, c_ibuhp, c_fenhp, c_tramhp, c_expmin, c_expmax;
new cvar_m_ibuprofen, cvar_m_fenacetyna, cvar_m_tramal, cvar_m_amfetamina, cvar_m_lotto, cvar_m_doswiadczenie, cvar_m_ruletka, cvar_m_ibuhp, cvar_m_fenhp, cvar_m_tramhp, cvar_m_expmin, cvar_m_expmax;
new cvar_c_ibuprofen, cvar_c_fenacetyna, cvar_c_tramal, cvar_c_amfetamina, cvar_c_lotto, cvar_c_doswiadczenie, cvar_c_ruletka, cvar_c_ibuhp, cvar_c_fenhp, cvar_c_tramhp, cvar_c_expmin, cvar_c_expmax;
new Float:m_gravity;
new Float:c_gravity;
new cvar_m_gravity;
new cvar_c_gravity;
public plugin_init()
{
register_plugin("CodShop by MieTeK edit Atroven`.mp3l", "1.0 Full Wersja", "MieTeK/Atroven`.mp3");
register_clcmd("say /sklep", "Sklep");
register_clcmd("say /sklep", "Sklep");
register_clcmd("say /s", "Sklep");
// Cvar Money Cost
cvar_m_ibuprofen = register_cvar("shop_money_ibuprofen", "3000");
cvar_m_fenacetyna = register_cvar("shop_money_fenacetyna", "4000");
cvar_m_tramal = register_cvar("shop_money_tramal", "5000");
cvar_m_amfetamina = register_cvar("shop_money_amfetamina", "8000");
cvar_m_lotto = register_cvar("shop_money_lotto", "8000");
cvar_m_doswiadczenie = register_cvar("shop_money_doswiadczenie", "16000");
cvar_m_ruletka = register_cvar("shop_money_ruletka", "6000");
// Cvar Money Ammount
cvar_m_ibuhp = register_cvar("shop_money_ibuhp", "1000");
cvar_m_fenhp = register_cvar("shop_money_fenhp", "2500");
cvar_m_tramhp = register_cvar("shop_money_tramhp", "5000");
cvar_m_gravity = register_cvar("shop_money_gravity", "0.50");
cvar_m_expmin = register_cvar("shop_money_expmin", "1000");
cvar_m_expmax = register_cvar("shop_money_expmax", "1000000");
// Cvar Coins Cost
cvar_c_ibuprofen = register_cvar("shop_coins_ibuprofen", "5");
cvar_c_fenacetyna = register_cvar("shop_coins_fenacetyna", "7");
cvar_c_tramal = register_cvar("shop_coins_tramal", "10");
cvar_c_amfetamina = register_cvar("shop_coins_amfetamina", "8");
cvar_c_lotto = register_cvar("shop_coins_lotto", "8");
cvar_c_doswiadczenie = register_cvar("shop_coins_doswiadczenie", "16");
cvar_c_ruletka = register_cvar("shop_coins_ruletka", "6");
// Cvar Coins Ammount
cvar_c_ibuhp = register_cvar("shop_coins_ibuhp", "1000");
cvar_c_fenhp = register_cvar("shop_coins_fenhp", "2500");
cvar_c_tramhp = register_cvar("shop_coins_tramhp", "5000");
cvar_c_gravity = register_cvar("shop_coins_gravity", "0.50");
cvar_c_expmin = register_cvar("shop_coins_expmin", "1000");
cvar_c_expmax = register_cvar("shop_coins_expmax", "1000000");
}
public plugin_cfg()
{
new lokalizacja_cfg[33];
get_configsdir(lokalizacja_cfg, charsmax(lokalizacja_cfg));
server_cmd("exec %s/codshop.cfg", lokalizacja_cfg);
server_exec()
}
public Sklep(id)
{
new tytul[31], money[25], coins[25];
format(tytul, 30, "^n^n^n\rSklep \yMrocznyFrag.pl");
formatex(money, 64, "Place \rDolarami");
formatex(coins, 64, "Place \rJoint'ami");
new menu = menu_create(tytul, "Sklep_Handler");
menu_additem(menu, money, "1");
menu_additem(menu, coins, "1");
menu_display(id, menu);
}
public Sklep_Handler(id, menu, item)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
switch(item)
{
case 0:
{
SklepMoney(id)
}
case 1:
{
SklepCoins(id)
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public SklepMoney(id)
{
// Pobieranie cvar
m_ibuprofen = get_pcvar_num(cvar_m_ibuprofen);
m_fenacetyna = get_pcvar_num(cvar_m_fenacetyna);
m_tramal = get_pcvar_num(cvar_m_tramal);
m_amfetamina = get_pcvar_num(cvar_m_amfetamina);
m_lotto = get_pcvar_num(cvar_m_lotto);
m_doswiadczenie = get_pcvar_num(cvar_m_doswiadczenie);
m_ruletka = get_pcvar_num(cvar_m_ruletka);
m_ibuhp = get_pcvar_num(cvar_m_ibuhp);
m_fenhp = get_pcvar_num(cvar_m_fenhp);
m_tramhp = get_pcvar_num(cvar_m_tramhp);
m_gravity = get_pcvar_float(cvar_m_gravity);
m_expmin = get_pcvar_num(cvar_m_expmin);
m_expmax = get_pcvar_num(cvar_m_expmax);
new tytul[31], ibu[65], fen[65], tra[65], amf[65], lot[65], dos[65], rul[65];
format(tytul, 30, "^n^n^n\rSklep \yxxx.pl");
formatex(ibu, 64, "Kokaina \r[Leczy %i HP] \yKoszt:\r %i$", m_ibuhp, m_ibuprofen);
formatex(fen, 64, "Marihuana \r[Leczy %i HP] \yKoszt:\r %i$", m_fenhp, m_fenacetyna);
formatex(tra, 64, "Morfina \r[Leczy %i HP] \yKoszt:\r %i$", m_tramhp, m_tramal);
formatex(amf, 64, "Amfetamina \r[Wyzej skaczesz] \yKoszt:\r %i$", m_amfetamina);
formatex(lot, 64, "Lotto \r[Losowanie bonusow] \yKoszt:\r %i$", m_lotto);
formatex(dos, 64, "Doswiadczenie \r[Dostajesz losowy EXP] \yKoszt:\r %i$", m_doswiadczenie);
formatex(rul, 64, "Ruletka \r[Dostajesz losowy perk] \yKoszt:\r %i$", m_ruletka);
new menu = menu_create(tytul, "SklepMoney_Handler");
menu_additem(menu, ibu, "1");
menu_additem(menu, fen, "1");
menu_additem(menu, tra, "1");
menu_additem(menu, amf, "1");
menu_additem(menu, lot, "1");
menu_additem(menu, dos, "1");
menu_additem(menu, rul, "1");
menu_display(id, menu);
}
public SklepMoney_Handler(id, menu, item)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
new zdrowie = get_user_health(id);
new kasa = cs_get_user_money(id);
new maxzdrowie = cod_get_user_health(id)+100
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
switch(item)
{
case 0:
{
if(kasa >= m_ibuprofen)
{
new nowe_zdrowie = (zdrowie+m_ibuhp);
if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-m_ibuprofen);
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
ColorChat(id, GREEN, "[xxxl] ^x03Uleczono Cie o ^x01%i^x03 hp!", m_ibuhp);
}
if(nowe_zdrowie > maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-m_ibuprofen);
set_user_health(id, maxzdrowie);
ColorChat(id, GREEN, "[Mxxxl] ^x03Jestes w pelni uleczony!");
}
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[Mxxxl] ^x03Masz za malo dolarow!");
}
case 1:
{
if(kasa >= m_fenacetyna)
{
new nowe_zdrowie = (zdrowie+m_fenhp);
if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-m_fenacetyna);
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
ColorChat(id, GREEN, "[Mrxxxpl] ^x03Uleczono Cie o ^x01%i^x03 hp!", m_fenhp);
}
if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-m_fenacetyna);
set_user_health(id, maxzdrowie);
ColorChat(id, GREEN, "[Mxxxpl] ^x03Jestes w pelni uleczony!");
}
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[Mxxx] ^x03Masz za malo dolarow!");
}
case 2:
{
if(kasa >= m_tramal)
{
new nowe_zdrowie = (zdrowie+m_tramhp);
if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-m_tramal);
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
ColorChat(id, GREEN, "[xxx] ^x03Uleczono Cie o ^x01%i^x03 hp!", m_tramhp);
}
if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
{
cs_set_user_money(id, kasa-m_tramal);
set_user_health(id, maxzdrowie);
ColorChat(id, GREEN, "[Mxxx.pl] ^x03Jestes w pelni uleczony!");
}
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[Mxxxl] ^x03Masz za malo dolarow!");
}
case 3:
{
if(kasa >= m_amfetamina)
{
cs_set_user_money(id, kasa-m_amfetamina);
set_user_gravity(id, m_gravity);
ColorChat(id, GREEN, "[Mxxxl] ^x03Skaczesz wyzej!");
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[xxpl] ^x03Masz za malo dolarow!");
}
case 4:
{
if(kasa >= m_lotto)
{
cs_set_user_money(id, kasa-m_lotto);
ColorChat(id, GREEN, "[xxxxpl] ^x03Trwa losowanie...");
new totek = random_num(0, 10);
switch(totek)
{
case 0:
{
new moneybonus = random_num(500,5000);
ColorChat(id, GREEN, "[Mxxx.pl] ^x03Wygrales kase ^x01%i^x03$!", moneybonus);
cs_set_user_money(id, moneybonus);
}
case 1:
{
new moneybonus = random_num(5000,16000);
ColorChat(id, GREEN, "[Mxxx] ^x03Wygrales super kase ^x01%i^x03$!", moneybonus);
cs_set_user_money(id, moneybonus);
}
case 2:
{
set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-0.3);
ColorChat(id, GREEN, "[Mxxxpl] ^x03Wygrales nizsza grawitacje!");
}
case 3:
ColorChat(id, GREEN, "[Mxxxg.pl] ^x03Niestety nic nie wygrales!");
case 4:
{
new bonusxp = random_num(m_expmin ,75);
cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+bonusxp);
ColorChat(id, GREEN, "[Mrxxx.pl] ^x03Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego EXP'a !", bonusxp);
}
case 5:
{
cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
ColorChat(id, GREEN, "[Mxxxpl] ^x03Wygrales losowy perk!");
}
case 6:
{
new healthbonus = random_num(10,m_tramal);
set_user_health(id, get_user_health(id)+healthbonus);
ColorChat(id, GREEN, "[xxxl] ^x03Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego HP!", healthbonus);
}
case 7:
{
new healthbonus = random_num(10,m_ibuprofen);
set_user_health(id, get_user_health(id)-healthbonus);
ColorChat(id, GREEN, "[Mxxxpl] ^x03Straciles ^x01%i^x03 HP!", healthbonus);
}
case 8:
ColorChat(id, GREEN, "[Mrxxxpl] ^x03Niestety nic nie wygrales !");
case 9:
{
new xpbonus = random_num(75,m_expmax);
cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+xpbonus);
ColorChat(id, GREEN, "[xxpl] ^x03Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego EXP'a!", xpbonus);
}
case 10:
{
cs_set_user_money(id, kasa+m_lotto);
ColorChat(id, GREEN, "[Mxxxg.pl] ^x03Nic nie wygrales, ale kasa sie zwrocila! Hehehee :)");
}
}
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[Mxxpl] ^x03Masz za malo dolarow!");
}
case 5:
{
if(kasa >= m_doswiadczenie)
{
new exp = cod_get_user_xp(id);
new losowy = random_num(m_expmin, m_expmax);
cs_set_user_money(id, kasa-m_doswiadczenie);
cod_set_user_xp(id, exp+losowy)
ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Dostales ^x01%i^x03 EXP'a!", losowy);
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Masz za malo dolarow!");
}
case 6:
{
if(kasa >= m_ruletka)
{
cs_set_user_money(id, kasa-m_ruletka);
cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Kupiles losowy perk!");
menu_display(id, menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[MrocznyFrag.pl] ^x03Masz za malo dolarow!");
menu_display(id, menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public SklepCoins(id)
{
// Pobieranie cvar
c_ibuprofen = get_pcvar_num(cvar_c_ibuprofen);
c_fenacetyna = get_pcvar_num(cvar_c_fenacetyna);
c_tramal = get_pcvar_num(cvar_c_tramal);
c_amfetamina = get_pcvar_num(cvar_c_amfetamina);
c_lotto = get_pcvar_num(cvar_c_lotto);
c_doswiadczenie = get_pcvar_num(cvar_c_doswiadczenie);
c_ruletka = get_pcvar_num(cvar_c_ruletka);
c_ibuhp = get_pcvar_num(cvar_c_ibuhp);
c_fenhp = get_pcvar_num(cvar_c_fenhp);
c_tramhp = get_pcvar_num(cvar_c_tramhp);
c_gravity = get_pcvar_float(cvar_c_gravity);
c_expmin = get_pcvar_num(cvar_c_expmin);
c_expmax = get_pcvar_num(cvar_c_expmax);
new tytul[31], ibu[65], fen[65], tra[65], amf[65], lot[65], dos[65], rul[65];
format(tytul, 30, "^n^n^n\rSklep \yMrocznyFrag.pl");
formatex(ibu, 64, "Kokaina \r[Leczy %i HP] \yKoszt:\r %iJ", c_ibuhp, c_ibuprofen);
formatex(fen, 64, "Marihuana \r[Leczy %i HP] \yKoszt:\r %iJ", c_fenhp, c_fenacetyna);
formatex(tra, 64, "Heroina \r[Leczy %i HP] \yKoszt:\r %iJ", c_tramhp, c_tramal);
formatex(amf, 64, "Amfetamina \r[Wyzej skaczesz] \yKoszt:\r %iJ", c_amfetamina);
formatex(lot, 64, "Lotto \r[Losowanie bonusow] \yKoszt:\r %iJ", c_lotto);
formatex(dos, 64, "Doswiadczenie \r[Dostajesz losowy EXP] \yKoszt:\r %iJ", c_doswiadczenie);
formatex(rul, 64, "Ruletka \r[Dostajesz losowy perk] \yKoszt:\r %iJ", c_ruletka);
new menu = menu_create(tytul, "SklepCoins_Handler");
menu_additem(menu, ibu, "1");
menu_additem(menu, fen, "1");
menu_additem(menu, tra, "1");
menu_additem(menu, amf, "1");
menu_additem(menu, lot, "1");
menu_additem(menu, dos, "1");
menu_additem(menu, rul, "1");
menu_display(id, menu);
}
public SklepCoins_Handler(id, menu, item)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
new zdrowie = get_user_health(id);
new kasa = cod_get_user_coins(id)
new maxzdrowie = cod_get_user_health(id)+100
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
switch(item)
{
case 0:
{
if(kasa >= c_ibuprofen)
{
new nowe_zdrowie = (zdrowie+c_ibuhp);
if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
{
cod_set_user_coins(id, kasa-c_ibuprofen);
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
ColorChat(id, GREEN, "[xxx] ^x03Uleczono Cie o ^x01%i^x03 hp!", c_ibuhp);
}
if(nowe_zdrowie > maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
{
cod_set_user_coins(id, kasa-c_ibuprofen);
set_user_health(id, maxzdrowie);
ColorChat(id, GREEN, "[Mxx.pl] ^x03Jestes w pelni uleczony!");
}
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[xxxpl] ^x03Masz za punktow Joint!");
}
case 1:
{
if(kasa >= c_fenacetyna)
{
new nowe_zdrowie = (zdrowie+c_fenhp);
if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
{
cod_set_user_coins(id, kasa-c_fenacetyna);
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
ColorChat(id, GREEN, "[Mxx.pl] ^x03Uleczono Cie o ^x01%i^x03 hp!", c_fenhp);
}
if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
{
cod_set_user_coins(id, kasa-c_fenacetyna);
set_user_health(id, maxzdrowie);
ColorChat(id, GREEN, "[Mxx.pl] ^x03Jestes w pelni uleczony!");
}
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[xxxpl] ^x03Masz za malo punktow Joint!");
}
case 2:
{
if(kasa >= c_tramal)
{
new nowe_zdrowie = (zdrowie+c_tramhp);
if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
{
cod_set_user_coins(id, kasa-c_tramal);
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
ColorChat(id, GREEN, "[xxxpl] ^x03Uleczono Cie o ^x01%i^x03 hp!", c_tramhp);
}
if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
{
cod_set_user_coins(id, kasa-c_tramal);
set_user_health(id, maxzdrowie);
ColorChat(id, GREEN, "[xxxpl] ^x03Jestes w pelni uleczony!");
}
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[xxxl] ^x03Masz za malo punktow Joint!");
}
case 3:
{
if(kasa >= c_amfetamina)
{
cod_set_user_coins(id, kasa-c_amfetamina);
set_user_gravity(id, c_gravity);
ColorChat(id, GREEN, "[Mxxxg.pl] ^x03Skaczesz wyzej!");
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[Mxx.pl] ^x03Masz za malo punktow Joint!");
}
case 4:
{
if(kasa >= c_lotto)
{
cod_set_user_coins(id, kasa-c_lotto);
ColorChat(id, GREEN, "[xxxpl] ^x03Trwa losowanie..!");
new totek = random_num(0, 10);
switch(totek)
{
case 0:
{
new moneybonus = random_num(500,5000);
ColorChat(id, GREEN, "[xxxpl] ^x03Wygrales kase ^x01%i^x03$!", moneybonus);
cs_set_user_money(id, moneybonus);
}
case 1:
{
new moneybonus = random_num(5000,16000);
ColorChat(id, GREEN, "[xxx.pl] ^x03Wygrales super kase ^x01%i^x03$!", moneybonus);
cs_set_user_money(id, moneybonus);
}
case 2:
{
set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-0.3);
ColorChat(id, GREEN, "[xxx.pl] ^x03Wygrales nizsza grawitacje!");
}
case 3:
ColorChat(id, GREEN, "[xxx.pl] ^x03Niestety nic nie wygrales!");
case 4:
{
new bonusxp = random_num(c_expmin ,75);
cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+bonusxp);
ColorChat(id, GREEN, "[xxx.pl] ^x03Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego EXP'a !", bonusxp);
}
case 5:
{
cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
ColorChat(id, GREEN, "[xx.pl] ^x03Wygrales losowy perk!");
}
case 6:
{
new healthbonus = random_num(10,c_tramal);
set_user_health(id, get_user_health(id)+healthbonus);
ColorChat(id, GREEN, "[xxx.pl] ^x03Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego HP!", healthbonus);
}
case 7:
{
new healthbonus = random_num(10,c_ibuprofen);
set_user_health(id, get_user_health(id)-healthbonus);
ColorChat(id, GREEN, "[xxx.pl] ^x03Straciles ^x01%i^x03 HP!", healthbonus);
}
case 8:
ColorChat(id, GREEN, "[xxx.pl] ^x03Niestety nic nie wygrales !");
case 9:
{
new xpbonus = random_num(75,c_expmax);
cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+xpbonus);
ColorChat(id, GREEN, "[xxx.pl] ^x03Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego EXP'a!", xpbonus);
}
case 10:
{
cs_set_user_money(id, kasa+c_lotto);
ColorChat(id, GREEN, "[xxx.pl] ^x03Nic nie wygrales, ale punkty Joint sie zwrocily!");
}
}
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[xxx.pl] ^x03Masz za malo punktow Joint!");
}
case 5:
{
if(kasa >= c_doswiadczenie)
{
new exp = cod_get_user_xp(id);
new losowy = random_num(c_expmin, c_expmax);
cod_set_user_coins(id, kasa-c_doswiadczenie);
cod_set_user_xp(id, exp+losowy)
ColorChat(id, GREEN, "[xxx.pl] ^x03Dostales ^x01%i^x03 EXP'a!", losowy);
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[xxx.pl] ^x03Masz za malo punktow Joint!");
}
case 6:
{
if(kasa >= c_ruletka)
{
cod_set_user_coins(id, kasa-c_ruletka);
cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
ColorChat(id, GREEN, "[xxx.pl] ^x03Kupiles losowy perk!");
menu_display(id, menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[xxx.pl] ^x03Masz za malo punktow Joint!");
menu_display(id, menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Chce aby odgrwaly sie takie dzwieki przy robieniu danych rzeczy:
po wejsciu w /sklep dzwiek "witajsklep.wav" zakup perku - dzwiek "applause.wav" uleczenie - dzwiek "applause.wav" Gdy wyswietli sie jestes w pelni uleczony dzwiek "idiot.wav" Gdy za malo dolarow badz jointsow "idiot.wav" Gdy kupisz amfetamine i wyzej skaczesz to po zakupie dzwiek "applause.wav" Po wygraniu kasy dzwiek "applause.wav" Po wygraniu super kasy dzwiek "applause.wav" Po wygraniu grawitacji dzwiek "applause.wav" Po niie wygraniu niczego dzwiek "smiech.wav" Po wygraniu dodatkowego expa dzwiek "applause.wav" Po straceniu HP dzwiek "smiech.wav" Po wygraniu niczego ale zwrotu kasy dzwiek "idiot.wav"
Załączone pliki
-
applause.wav 86,1 KB 17 Ilość pobrań
-
idiot.wav 37,77 KB 20 Ilość pobrań
-
smiech.wav 79,7 KB 14 Ilość pobrań
-
witajsklep.wav 106,85 KB 22 Ilość pobrań
Użytkownik Atroven edytował ten post 23.01.2014 12:10


Dodatki SourceMod




coins.amxx






