Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak dodać VIP'owi np.siekierę?


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 dawidxi

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:216
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 21.01.2014 17:45

Witam,

 

A więc nie wiem zbytnio jak by dodać VIP'om na serwerze, model siekiery do rąk.Osobny model VIP'a już mam, ale chciałbym by przy każdym zrespieniu się na mapie również była w ręku siekiera.Z góry dzięki za pomoc.

 

Chodzi o tą siekierę:
http://cs.gamebanana.com/skins/124881



#2 RasiaQ

    Wracam.

  • Power User

Reputacja: 307
Wszechpomocny

  • Postów:639
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Browar Namysłów
Offline

Napisano 21.01.2014 18:26

Zmieniasz mu model noża po prostu na wybrany ;)

 

Jak to zrobić:

http://amxx.pl/topic...broni/?p=503383


  • +
  • -
  • 0

#3 Patryk:D

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:49
  • Lokalizacja:Wieś
Offline

Napisano 21.01.2014 20:54

pod define dodajesz:

#define V_MODEL "models/v_model.mdl"
#define P_MODEL "models/p_model.mdl"

 

w plugint_init:

dodajesz

 register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be","1=1");

 

W public plugin_precache(){ dodajesz:

 engfunc(EngFunc_PrecacheModel,V_MODEL);
engfunc(EngFunc_PrecacheModel,P_MODEL);

 

Na sam koniec dodajesz:

public Event_CurWeapon(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(!g_Vip[id])
return PLUGIN_CONTINUE;

new weaponID = read_data(2);

if(weaponID != CSW_KNIFE)
return PLUGIN_CONTINUE;

set_pev(id, pev_viewmodel2, V_MODEL);
set_pev(id, pev_weaponmodel2, P_MODEL);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

 

P.S 

Sorry, nie przeczytałem posta up, jak coś to proszę o usunięcie.

+ do autora było to w jakimś vipie na forum.


Użytkownik Patryk:D edytował ten post 21.01.2014 20:59

  • +
  • -
  • 0

#4 KillerBee

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:36
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 21.01.2014 22:51

to juz lepiej zrobic tak aby model wczytywal sie tylko dla noza bez non stopowego sprawdzania trzymanej broni

 

zamiast

register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be","1=1");

dac

register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be","1=1","2=29");

i usunac

new weaponID = read_data(2);


if(weaponID != CSW_KNIFE)

return PLUGIN_CONTINUE;

oraz zamienic

if(!is_user_alive(id))

return PLUGIN_CONTINUE;


if(!g_Vip[id])

return PLUGIN_CONTINUE;

na

if(!is_user_alive(id) || !g_Vip[id])
return;

i usunac ostatni return



#5 dawidxi

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:216
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 22.01.2014 18:56

Dobrze to zrobiłem w takim razie?

 

Plugin się skompilował, ale podczas tego procesu wystąpiły chyba 3 błędy?

 

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

vip.sma(222) : warning 217: loose indentation
vip.sma(224) : warning 217: loose indentation
vip.sma(266) : warning 215: expression has no effect
Header size:           2468 bytes
Code size:            11416 bytes
Data size:             3444 bytes
Stack/heap size:      16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion
Total requirements:   33712 bytes

3 Warnings.
Done.

 

Załączone pliki


Użytkownik dawidxi edytował ten post 22.01.2014 18:58


#6 glut

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 954
Master

  • Postów:2 086
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 22.01.2014 20:25

Nie są to błędy kompilacji lecz kompilator wskazuje Ci złą tabulacje :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:


#7 dawidxi

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:216
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 23.01.2014 17:20

Ok, a model jak ma się nazywać, tak?

v_model.mdl






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych