Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] Jak obliczac Dmg(+INT)?

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 MaroMMS

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3
  • Lokalizacja:Podkarpacie
Offline

Napisano 18.01.2014 12:48

Chciał bym dowidzieć sie jak oblicza sie dmg(+int) na serwerach cod mod

 

Np.gdy ma sie 200 int

 

 

 

dodatkowe 5dmg(+0,05int)

 

na niekturych serwerach jest też

 

dodatkowe 5dmg(+int)



#2 ex0

    Wolny strzelec.

  • Power User

Reputacja: 383
Wszechpomocny

  • Postów:1 127
  • GG:
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Żywiec
Offline

Napisano 18.01.2014 12:54

cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));

Taka linijka w klasach odpowiada za to.
 

55,0 - wartość która działa bez dodatkowej inteligencji.

 

0.9 mnożnik inteligencji.

 

czyli w tym przypadku 100 punktów inteligencji dodaje 90 do ogólnego damagę (w moim przypadku rakiet wsparcia ogniowego) czyli w ogólnym rozrachunku 145 dmg zadawanego :)

Można to swobodnie edytować tylko trzeba sobie odpowiednio z matematyką radzić :)


  • +
  • -
  • 1

TWORZENIE FOR SPOŁECZNOŚCIOWYCH | ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI
WSPARCIE TECHNICZNE SERWERÓW HLDS | MODERNIZACJA, OPTYMALIZACJA, ZABEZPIECZENIA


Zapraszam do mojego profilu ;)


#3 MaroMMS

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3
  • Lokalizacja:Podkarpacie
Offline

Napisano 18.01.2014 13:06

Wartość która działa bez dodatkowej inteligencji to jest normalne dmg czyli jak dodam 5 to bedzie +5 dmg??

 

 



#4 ex0

    Wolny strzelec.

  • Power User

Reputacja: 383
Wszechpomocny

  • Postów:1 127
  • GG:
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Żywiec
Offline

Napisano 18.01.2014 13:11

To nie tak działa.

Musiałbyś zmienić 55.0 na 60.0 wtedy będzie +5 dmg tak jak chcesz, a reszte masz opisaną wyżej.
Natomiast budowa kodu na klasy która ma np +5 dmg z m4 wygląda inaczej :)


  • +
  • -
  • 1

TWORZENIE FOR SPOŁECZNOŚCIOWYCH | ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI
WSPARCIE TECHNICZNE SERWERÓW HLDS | MODERNIZACJA, OPTYMALIZACJA, ZABEZPIECZENIA


Zapraszam do mojego profilu ;)


#5 MaroMMS

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3
  • Lokalizacja:Podkarpacie
Offline

Napisano 18.01.2014 13:12

dzięki za pomoc już wszystko rozumiem :)



#6 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 18.01.2014 13:43

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych