Nazwa klasy Diabel.
Posiada wlasny model diabla
Wlasny nóż.
I jakąś super moc.
DAJE NAJ +
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 18.01.2014 11:30
Nazwa klasy Diabel.
Posiada wlasny model diabla
Wlasny nóż.
I jakąś super moc.
DAJE NAJ +
Napisano 18.01.2014 11:45
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
new const nazwa[] = "Diabel";
new const opis[] = "Nie widzialny na nozu";
new const bronie = (1<<CSW_M249)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");
register_event("Damage", "Damage_Wyrzucenie", "b", "2!=0");
RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_ModelGracza" );
register_event("CurWeapon", "ModelBroni_CurWeapon", "be", "1=1");
register_forward(FM_SetModel, "ModelBroni_fw_SetModel");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "SzansaNaHeadshot_TakeDamage");
}
public plugin_precache()
{
static szModel[ ] = "models/player/models/diabel.mdl/models/diabel.mdl.mdl";
precache_model( szModel );
precache_model("models/new_noz/p_diabel.mdl");
precache_model("models/new_noz/v_diabel.mdl");
precache_model("models/new_noz/w_diabel.mdl");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
public Damage_Wyrzucenie(id)
{
new idattacker = get_user_attacker(id);
if(!is_user_alive(idattacker))
return;
if(!ma_klase[idattacker])
return;
if(random_num(1, 4) != 1)
return;
client_cmd(id, "drop");
}
public fwSpawn_ModelGracza( id )
{
if( !is_user_alive( id ) || !ma_klase[ id ] )
return;
engfunc( EngFunc_SetClientKeyValue, id, engfunc( EngFunc_GetInfoKeyBuffer, id ), "model", "models/diabel.mdl" );
}
public ModelBroni_CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);
if(ma_klase[id])
{
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/new_noz/v_diabel.mdl")
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/new_noz/p_diabel.mdl")
}
}
}
public ModelBroni_fw_SetModel(entity, model[])
{
if(!pev_valid(entity))
return FMRES_IGNORED
if(!equali(model, "models/w_knife.mdl"))
return FMRES_IGNORED;
new entityowner = pev(entity, pev_owner);
if(!ma_klase[entityowner])
return FMRES_IGNORED;
engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/new_noz/w_diabel.mdl")
return FMRES_SUPERCEDE
}
public SzansaNaHeadshot_TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_alive(idattacker) || !ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_hitzones(idattacker, this) != 2 && !random(5))
{
set_user_hitzones(idattacker, this, 2);
}
return HAM_IGNORED;
}
Edytuj siceizke modelu czlowieka teraz jest models/diabel.mdl
a modele noza to models/new_noz/p_diabel.mdl
models/new_noz/v_diabel.mdl
models/new_noz/w_diabel.mdl
jest nie widzialny na nozu
Klasa
Klasa wampirNapisany przez Rafii, 16.03.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Moc Medyka - problemPugin mocmedyka włącza się w klasie w której nie powinien Napisany przez scythe1, 09.02.2023 |
|
|
|||
![]() |
Klasa
[ROZWIĄZANE] poźba o klase odrodzenieNapisany przez Anonimowy09, 03.02.2023 |
|
|
||
Klasa
Poszukuje KlasNapisany przez Aquamarina, 03.01.2023 |
|
|
|||
![]() |
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09, 30.12.2022 |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych