Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

[ROZWIĄZANE] Proszę o Klasę "Roobin Hood"

klasa

Najlepsza odpowiedź Rychu :d , 16.01.2014 16:35

Sprawdz

 

Coś nie mogłem wrzucić jako załącznik sry :C

 

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
 
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
 
#define PLUGIN "Roobin Hood"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "GSE Rychu"
 
new bool:ma_kusze[32];
new ilosc_beltow[32];
 
new bool:ma_klase[32];
 
new const modelMiny[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl"
 
new sprite_blast_miny;
new ilosc_min_gracza[33];
 
 
new const opis[] = "Ma Kusze oraz 5 beltow, M4A1, 4miny oraz jego widocznosc spada do 70%";
new const bronie = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 25;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;
 
 
 
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
 
cod_register_class(PLUGIN, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
 
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
register_touch("Belt", "*" , "DotykBeltu");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Res", 1);
register_forward(FM_PlayerPreThink, "PokazInfo");
    register_touch("mine", "player",  "DotykMiny");
register_event("HLTV", "NowaRunda_Miny", "a", "1=0", "2=0");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Miny", 1);
 
}
public cod_class_enabled(id)
{
                ilosc_min_gracza[id] = 4;
                set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 180);
ma_klase[id] = true;
ilosc_beltow[id] = 5;
}
public cod_class_disabled(id)
{
                set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
public PokazInfo(id)
{
if(!is_user_alive(id) || get_user_weapon(id) != CSW_KNIFE)
return PLUGIN_CONTINUE;
 
new text[512]
format(text,511,"Ilosc Beltow: %d",ilosc_beltow[id])
message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("StatusText"),{0,0,0}, id)
write_byte(0)
write_string(text)
message_end() 
 
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
 
public Res(id)
{
ilosc_beltow[id] = 5;
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/QTM_CodMod/v_crossbow.mdl")
precache_model("models/QTM_CodMod/belt.mdl")
precache_model(modelMiny);
sprite_blast_miny = precache_model("sprites/dexplo.spr");
}
public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2)
 
if(weapon == CSW_KNIFE && ma_klase[id])
{
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/QTM_CodMod/v_crossbow.mdl")
ma_kusze[id] = true;
}
else
ma_kusze[id] = false;
}
public client_PreThink(id)
{
if((pev(id,pev_button) & IN_ATTACK) && !(pev(id,pev_oldbuttons) & IN_ATTACK) && (ma_kusze[id]))
{
StworzBelt(id)
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public StworzBelt(id)
{
 
if (!is_user_alive(id) || !ilosc_beltow[id])
return PLUGIN_CONTINUE
 
ilosc_beltow[id]--;
new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3]; 
entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
 
new Ent = create_entity("info_target");
 
entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "Belt");
entity_set_model(Ent, "models/QTM_CodMod/belt.mdl");
 
vAngle[0] *= -1.0;
 
entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
 
entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
 
VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
 
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
 
public DotykBeltu(ent)
{
if ( !is_valid_ent(ent))
return;
 
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 10.0, entlist, 32);
 
for (new i=0; i < numfound; i++)
{ 
new pid = entlist[i];
 
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
 
new hp = get_user_health(pid)
 
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, ent, attacker, float(hp), 1);
}
remove_entity(ent);
}
public client_disconnect(id)
{
 
new entMiny = find_ent_by_class(0, "mine");
while(entMiny > 0)
{
if(entity_get_edict(entMiny, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entMiny);
entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
}
 
}
public cod_class_skill_used(id)
{
        
if (!ilosc_min_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!");
}
else
{
 
ilosc_min_gracza[id]--;
 
new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
 
new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine");
entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
entity_set_origin(ent, origin);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
 
entity_set_model(ent, modelMiny);
entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0});
 
drop_to_floor(ent);
 
set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50);
}
}
 
public fwSpawn_Miny(id)
{
if(is_user_alive(id))
ilosc_min_gracza[id] = 4;
}
 
public DotykMiny(ent, id)
{
if(!is_valid_ent(ent))
return;
 
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id))
{
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
 
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
 
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast_miny);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
 
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32);
 
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
 
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
 
cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 0.8, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
}
 
public NowaRunda_Miny()
{
new entMiny = find_ent_by_class(-1, "mine");
while(entMiny > 0)
{
remove_entity(entMiny);
entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
}
}
Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Anonymouss

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:4
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 15.01.2014 22:22

Witam chciał bym was poprosić o wykonanie klasy Roobin Hood która posiadała by kuszę która zadawała by 99 obrażen oraz m4a1 (normalne obrażenia) i jakąś małą bron. Na E chciał bym aby były 4 miny.

HP:25

Kondycha:10

Inteligencja:10

Wytrzymałość:10.

Ta kusza była by z tego perku Kusznik która jest zamiast noża.


  • +
  • -
  • 0

#2 Anonymouss

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:4
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 16.01.2014 16:20

Hmm mógł bym dodatkowo prosić że jak się kuca to jego widoczność spada do 70% obojętnie z jaką bronią. ;x


  • +
  • -
  • 0

#3 Rychu :d

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 52
Pomocny

  • Postów:275
  • GG:
  • Imię:Krzychu
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 16.01.2014 16:35   Najlepsza odpowiedź

Sprawdz

 

Coś nie mogłem wrzucić jako załącznik sry :C

 

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
 
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
 
#define PLUGIN "Roobin Hood"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "GSE Rychu"
 
new bool:ma_kusze[32];
new ilosc_beltow[32];
 
new bool:ma_klase[32];
 
new const modelMiny[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl"
 
new sprite_blast_miny;
new ilosc_min_gracza[33];
 
 
new const opis[] = "Ma Kusze oraz 5 beltow, M4A1, 4miny oraz jego widocznosc spada do 70%";
new const bronie = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 25;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;
 
 
 
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
 
cod_register_class(PLUGIN, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
 
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
register_touch("Belt", "*" , "DotykBeltu");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Res", 1);
register_forward(FM_PlayerPreThink, "PokazInfo");
    register_touch("mine", "player",  "DotykMiny");
register_event("HLTV", "NowaRunda_Miny", "a", "1=0", "2=0");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Miny", 1);
 
}
public cod_class_enabled(id)
{
                ilosc_min_gracza[id] = 4;
                set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 180);
ma_klase[id] = true;
ilosc_beltow[id] = 5;
}
public cod_class_disabled(id)
{
                set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
public PokazInfo(id)
{
if(!is_user_alive(id) || get_user_weapon(id) != CSW_KNIFE)
return PLUGIN_CONTINUE;
 
new text[512]
format(text,511,"Ilosc Beltow: %d",ilosc_beltow[id])
message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("StatusText"),{0,0,0}, id)
write_byte(0)
write_string(text)
message_end() 
 
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
 
public Res(id)
{
ilosc_beltow[id] = 5;
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/QTM_CodMod/v_crossbow.mdl")
precache_model("models/QTM_CodMod/belt.mdl")
precache_model(modelMiny);
sprite_blast_miny = precache_model("sprites/dexplo.spr");
}
public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2)
 
if(weapon == CSW_KNIFE && ma_klase[id])
{
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/QTM_CodMod/v_crossbow.mdl")
ma_kusze[id] = true;
}
else
ma_kusze[id] = false;
}
public client_PreThink(id)
{
if((pev(id,pev_button) & IN_ATTACK) && !(pev(id,pev_oldbuttons) & IN_ATTACK) && (ma_kusze[id]))
{
StworzBelt(id)
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public StworzBelt(id)
{
 
if (!is_user_alive(id) || !ilosc_beltow[id])
return PLUGIN_CONTINUE
 
ilosc_beltow[id]--;
new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3]; 
entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
 
new Ent = create_entity("info_target");
 
entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "Belt");
entity_set_model(Ent, "models/QTM_CodMod/belt.mdl");
 
vAngle[0] *= -1.0;
 
entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
 
entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
 
VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
 
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
 
public DotykBeltu(ent)
{
if ( !is_valid_ent(ent))
return;
 
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 10.0, entlist, 32);
 
for (new i=0; i < numfound; i++)
{ 
new pid = entlist[i];
 
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
 
new hp = get_user_health(pid)
 
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, ent, attacker, float(hp), 1);
}
remove_entity(ent);
}
public client_disconnect(id)
{
 
new entMiny = find_ent_by_class(0, "mine");
while(entMiny > 0)
{
if(entity_get_edict(entMiny, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entMiny);
entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
}
 
}
public cod_class_skill_used(id)
{
        
if (!ilosc_min_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!");
}
else
{
 
ilosc_min_gracza[id]--;
 
new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
 
new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine");
entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
entity_set_origin(ent, origin);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
 
entity_set_model(ent, modelMiny);
entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0});
 
drop_to_floor(ent);
 
set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50);
}
}
 
public fwSpawn_Miny(id)
{
if(is_user_alive(id))
ilosc_min_gracza[id] = 4;
}
 
public DotykMiny(ent, id)
{
if(!is_valid_ent(ent))
return;
 
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id))
{
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
 
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
 
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast_miny);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
 
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32);
 
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
 
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
 
cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 0.8, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
}
 
public NowaRunda_Miny()
{
new entMiny = find_ent_by_class(-1, "mine");
while(entMiny > 0)
{
remove_entity(entMiny);
entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
}
}

14760h.gif


Pomogłem? Daj +

 

 

300 Postów - 23:42 | 16.01.2014 <3


#4 Anonymouss

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:4
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 16.01.2014 16:58

Dzięki działa.


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych