Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Jeszcze nigdy nie spotkałam się z takim problemem.

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Aga ;33

    Życzliwy

  • Girl

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:23
  • Imię:Agnieszka
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 15.01.2014 18:08

Hejka. Nie będę się zbytnio rozpisywała, ponieważ mój problem jest jasny. Otóż chciałam skompilować mój zmodyfikowany silnik, lecz wyskakują mi prawdopodobnie błędy interpunkcyjne, nie chciałabym, żeby coś takiego było, bo jestem tym zaniepokojona. Proszę o pomoc :X Screen i dl w linkach.

 

Screen :

 

18424029170914701080.png

 

Download ( silniczka .sma ;3 ) :

 

http://www.speedysha.../QTM-CodMod.sma


  • +
  • -
  • 0

Jestem miła i sympatyczna :3 Potrafię coś tam zakodować oraz przerobić jakieś pluginy / paczki :c


#2 RasiaQ

    Wracam.

  • Power User

Reputacja: 302
Wszechpomocny

  • Postów:639
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Browar Namysłów
Offline

Napisano 15.01.2014 18:10

To są ostrzeżenia, nie błędy ;)

error - błąd

warning - ostrzeżenie

 

Więc silnik powinien działać normalnie


  • +
  • -
  • 2

#3 Aga ;33

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Girl

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:23
  • Imię:Agnieszka
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 15.01.2014 18:13

@RasiaQ

 

niby nie groźne, lecz nie mam pojęcia w czym tkwi problem, gdy idę od 713 do 729 linijki, to sami zobaczcie w silniku co się tam znajduje, a kolejne ostrzeżenia są w HUD. Mógłbyś chociaż zajrzeć ? :3


  • +
  • -
  • 0

Jestem miła i sympatyczna :3 Potrafię coś tam zakodować oraz przerobić jakieś pluginy / paczki :c


#4 .K3K

    Ja tu tylko sprzątam :s

  • Zbanowany

Reputacja: 46
Pomocny

  • Postów:263
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 15.01.2014 18:16

masz poprawiłem te warningi bo ładniej wygląda :D 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <nvault>

#define PLUGIN "Call of Duty: MW Mod"
#define VERSION "1.0-3"
#define AUTHOR "QTM_Peyote"

#define MAX_WIELKOSC_NAZWY 32
#define MAX_WIELKOSC_OPISU 256
#define MAX_ILOSC_PERKOW 120
#define MAX_ILOSC_KLAS 100

#define STANDARDOWA_SZYBKOSC 250.0

#define ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE 672
#define ZADANIE_POKAZ_REKLAME 768
#define ZADANIE_USTAW_SZYBKOSC 832

#define MAX_WIELKOSC_FRAKCJA 64
new frakcja_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1][MAX_WIELKOSC_FRAKCJA+1]

new const maxAmmo[31] = {0, 52, 0, 90, 1, 31, 1, 100, 90, 1, 120, 100, 100, 90, 90, 90, 100, 120, 30, 120, 200, 31, 90, 120,
 90, 2, 35, 90, 90,0, 100};
 
new const co_ile[] = { 1, 5, 10, 25, 50, 100 }
new szybkosc_rozdania[33];

new inteligencjaa, zdrowiee, wytrzymaloscc, kondycjaa ;

new MsgScreenfade;

new vault;

new SyncHudObj, SyncHudObj2;
 
new cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo,
     cvar_doswiadczenie_za_obrazenia,
     cvar_doswiadczenie_za_wygrana,
     cvar_typ_zapisu,
     cvar_limit_poziomu,
     cvar_proporcja_poziomu,
     cvar_blokada_broni;

     
new perk_zmieniony,
     klasa_zmieniona;

     
new nazwy_perkow[MAX_ILOSC_PERKOW+1][MAX_WIELKOSC_NAZWY+1],
     opisy_perkow[MAX_ILOSC_PERKOW+1][MAX_WIELKOSC_OPISU+1],
     max_wartosci_perkow[MAX_ILOSC_PERKOW+1],
     min_wartosci_perkow[MAX_ILOSC_PERKOW+1],
     pluginy_perkow[MAX_ILOSC_PERKOW+1],
     ilosc_perkow;

     
new nazwa_gracza[33][64],
     klasa_gracza[33],
     nowa_klasa_gracza[33],
     poziom_gracza[33],
     doswiadczenie_gracza[33],
     perk_gracza[33],
     wartosc_perku_gracza[33];

new Float:maksymalne_zdrowie_gracza[33],
     Float:szybkosc_gracza[33],
     Float:redukcja_obrazen_gracza[33];
     
new punkty_gracza[33],
     zdrowie_gracza[33],
     inteligencja_gracza[33],
     wytrzymalosc_gracza[33],
     kondycja_gracza[33];

new bool:gracz_ma_tarcze[33],
     bool:gracz_ma_noktowizor[33];     

new bonusowe_bronie_gracza[33],
     bonusowe_zdrowie_gracza[33],
     bonusowa_inteligencja_gracza[33],
     bonusowa_wytrzymalosc_gracza[33],
     bonusowa_kondycja_gracza[33];

new bronie_klasy[MAX_ILOSC_KLAS+1], 
     zdrowie_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1],
     kondycja_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1], 
     inteligencja_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1], 
     wytrzymalosc_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1],
     nazwy_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1][MAX_WIELKOSC_NAZWY+1],
     opisy_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1][MAX_WIELKOSC_OPISU+1],
     pluginy_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1],
     ilosc_klas;

new bronie_druzyny[] = {0, 1<<CSW_GLOCK18, 1<<CSW_USP},
     bronie_dozwolone = 1<<CSW_KNIFE | 1<<CSW_C4;

new bool:freezetime = true;

public plugin_init() 
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	
	cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo = register_cvar("cod_killxp", "10");
	cvar_doswiadczenie_za_obrazenia = register_cvar("cod_damagexp", "1"); // ilosc doswiadczenia za 20 obrazen 
	cvar_doswiadczenie_za_wygrana = register_cvar("cod_winxp", "50");
	cvar_typ_zapisu = register_cvar("cod_savetype", "2");  // 1-Nick; 2-SID dla Steam; 3-IP
	cvar_limit_poziomu = register_cvar("cod_maxlevel", "200"); 
	cvar_proporcja_poziomu = register_cvar("cod_levelratio", "35"); 
	cvar_blokada_broni = register_cvar("cod_weaponsblocking", "1"); 
	
	register_clcmd("say /klasa", "WybierzKlase");
	register_clcmd("say /class", "WybierzKlase");
	register_clcmd("say /klasy", "OpisKlasy");
	register_clcmd("say /classinfo", "OpisKlasy");
	register_clcmd("say /perk", "KomendaOpisPerku");
	register_clcmd("say /perki", "OpisPerkow");
	register_clcmd("say /perks", "OpisPerkow");
	register_clcmd("say /item", "Pomoc");
	register_clcmd("say /przedmiot", "OpisPerku");
	register_clcmd("say /drop", "WyrzucPerk");
	register_clcmd("say /wyrzuc", "WyrzucPerk");
	register_clcmd("say /reset", "KomendaResetujPunkty");
	register_clcmd("say /statystyki", "PrzydzielPunkty");
	register_clcmd("say /staty", "PrzydzielPunkty");
	register_clcmd("say /pomoc", "Pomoc");
	register_clcmd("useperk", "UzyjPerku");
	register_clcmd("radio3", "UzyjPerku");
	register_clcmd("fullupdate", "BlokujKomende");
	
	register_menucmd(register_menuid("Klasa:"), 1023, "OpisKlasy");
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Obrazenia");
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "ObrazeniaPost", 1);
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);
	RegisterHam(Ham_Killed, "player", "SmiercGraczaPost", 1);
	
	RegisterHam(Ham_Touch, "armoury_entity", "DotykBroni");
	RegisterHam(Ham_Touch, "weapon_shield", "DotykTarczy");
	RegisterHam(Ham_Touch, "weaponbox", "DotykBroni");
	
	register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
	register_forward(FM_EmitSound, "EmitSound");
	
	register_message(get_user_msgid("Health"),"MessageHealth");
	
	register_logevent("PoczatekRundy", 2, "1=Round_Start"); 
	
	register_event("SendAudio", "WygranaTerro" , "a", "2&%!MRAD_terwin");
	register_event("SendAudio", "WygranaCT", "a", "2&%!MRAD_ctwin");
	register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
	register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");
	
	vault = nvault_open("CodMod");
	
	MsgScreenfade = get_user_msgid("ScreenFade");
	
	SyncHudObj = CreateHudSyncObj();
	SyncHudObj2 = CreateHudSyncObj();
	
	perk_zmieniony = CreateMultiForward("cod_perk_changed", ET_CONTINUE, FP_CELL, FP_CELL, FP_CELL);
	klasa_zmieniona = CreateMultiForward("cod_class_changed", ET_CONTINUE, FP_CELL, FP_CELL);

	copy(nazwy_perkow[0], MAX_WIELKOSC_NAZWY, "Brak");
	copy(opisy_perkow[0], MAX_WIELKOSC_OPISU, "Zabij kogos, aby otrzymac przedmiot");
	copy(nazwy_klas[0], MAX_WIELKOSC_NAZWY, "Brak");
	
	set_task(1.0, "plugin_cfg");
}		

public plugin_cfg()
{
	new lokalizacja_cfg[33];
	get_configsdir(lokalizacja_cfg, charsmax(lokalizacja_cfg));
	server_cmd("exec %s/codmod.cfg", lokalizacja_cfg);
	server_exec();
}
	

public plugin_precache()
{	
	precache_sound("QTM_CodMod/select.wav");
	precache_sound("QTM_CodMod/start.wav");
	precache_sound("QTM_CodMod/start2.wav");
	precache_sound("QTM_CodMod/levelup.wav");
}

public plugin_natives()
{
	register_native("cod_set_user_xp", "UstawDoswiadczenie", 1);
	register_native("cod_set_user_class", "UstawKlase", 1);
	register_native("cod_set_user_perk", "UstawPerk", 1);
	register_native("cod_set_user_bonus_health", "UstawBonusoweZdrowie", 1);
	register_native("cod_set_user_bonus_intelligence", "UstawBonusowaInteligencje", 1);
	register_native("cod_set_user_bonus_trim", "UstawBonusowaKondycje", 1);
	register_native("cod_set_user_bonus_stamina", "UstawBonusowaWytrzymalosc", 1);
	
	register_native("cod_points_to_health", "PrzydzielZdrowie", 1);	
	register_native("cod_points_to_intelligence", "PrzydzielInteligencje", 1);	
	register_native("cod_points_to_trim", "PrzydzielKondycje", 1);	
	register_native("cod_points_to_stamina", "PrzydzielWytrzymalosc", 1);	
	
	register_native("cod_get_user_xp", "PobierzDoswiadczenie", 1);
	register_native("cod_get_user_level", "PobierzPoziom", 1);
	register_native("cod_get_user_points", "PobierzPunkty", 1);
	register_native("cod_get_user_class", "PobierzKlase", 1);
	register_native("cod_get_user_perk", "PobierzPerk", 1);
	register_native("cod_get_user_health", "PobierzZdrowie", 1);
	register_native("cod_get_user_intelligence", "PobierzInteligencje", 1);
	register_native("cod_get_user_trim", "PobierzKondycje", 1);
	register_native("cod_get_user_stamina", "PobierzWytrzymalosc", 1);
	
	register_native("cod_get_level_xp", "PobierzDoswiadczeniePoziomu", 1);
	
	register_native("cod_get_perkid", "PobierzPerkPrzezNazwe", 1);
	register_native("cod_get_perks_num", "PobierzIloscPerkow", 1);
	register_native("cod_get_perk_name", "PobierzNazwePerku", 1);
	register_native("cod_get_perk_desc", "PobierzOpisPerku", 1);
	
	register_native("cod_get_classid", "PobierzKlasePrzezNazwe", 1);
	register_native("cod_get_classes_num", "PobierzIloscKlas", 1);
	register_native("cod_get_class_name", "PobierzNazweKlasy", 1);
	register_native("cod_get_class_desc", "PobierzOpisKlasy", 1);
	
	register_native("cod_get_class_health", "PobierzZdrowieKlasy", 1);
	register_native("cod_get_class_intelligence", "PobierzInteligencjeKlasy", 1);
	register_native("cod_get_class_trim", "PobierzKondycjeKlasy", 1);
	register_native("cod_get_class_stamina", "PobierzWytrzymaloscKlasy", 1);
	
	register_native("cod_give_weapon", "DajBron", 1);
	register_native("cod_take_weapon", "WezBron", 1);
	register_native("cod_set_user_shield", "UstawTarcze", 1);
	register_native("cod_set_user_nightvision", "UstawNoktowizor", 1);
	
	register_native("cod_inflict_damage", "ZadajObrazenia", 1);
	
	register_native("cod_register_perk", "ZarejestrujPerk");
	register_native("cod_register_class", "ZarejestrujKlase");
}

public CmdStart(id, uc_handle)
{		
	if(!is_user_alive(id))
		return FMRES_IGNORED;

	new Float: velocity[3];
	pev(id, pev_velocity, velocity);
	new Float: speed = vector_length(velocity);
	if(szybkosc_gracza[id] > speed*1.8)
		set_pev(id, pev_flTimeStepSound, 300);
	
	return FMRES_IGNORED;
}

public Odrodzenie(id)
{	
	if(!task_exists(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE))
		set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE, _, _, "b");
	
	if(nowa_klasa_gracza[id])
		UstawNowaKlase(id);
	
	if(!klasa_gracza[id])
	{
		WybierzKlase(id);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	DajBronie(id);
	ZastosujAtrybuty(id);
	
	if(punkty_gracza[id] > 0)
		PrzydzielPunkty(id);

	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public UstawNowaKlase(id)
{
	new ret;
		
	new forward_handle = CreateOneForward(pluginy_klas[klasa_gracza[id]], "cod_class_disabled", FP_CELL, FP_CELL);
	ExecuteForward(forward_handle, ret, id, klasa_gracza[id]);
	DestroyForward(forward_handle);
		
	forward_handle = CreateOneForward(pluginy_klas[nowa_klasa_gracza[id]], "cod_class_enabled", FP_CELL, FP_CELL);
	ExecuteForward(forward_handle, ret, id, nowa_klasa_gracza[id]);
	DestroyForward(forward_handle);
	
	
	if(ret == 4)	
	{
		klasa_gracza[id] = 0;
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}

	ExecuteForward(klasa_zmieniona, ret, id, klasa_gracza[id]);
	
	if(ret == 4)	
	{
		klasa_gracza[id] = 0;
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	klasa_gracza[id] = nowa_klasa_gracza[id];
	nowa_klasa_gracza[id] = 0;
	UstawPerk(id, perk_gracza[id], wartosc_perku_gracza[id], 0);
	
	WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public DajBronie(id)
{
	for(new i=1; i < 32; i++)
	{
		if((1<<i) & (bronie_klasy[klasa_gracza[id]] | bonusowe_bronie_gracza[id]))
		{
			new weaponname[22];
			get_weaponname(i, weaponname, 21);
			fm_give_item(id, weaponname);
		}
	}
	
	if(gracz_ma_tarcze[id])
		fm_give_item(id, "weapon_shield");
		
	if(gracz_ma_noktowizor[id])
		cs_set_user_nvg(id, 1);
	
	new weapons[32];
	new weaponsnum;
	get_user_weapons(id, weapons, weaponsnum);
	for(new i=0; i<weaponsnum; i++)
		if(is_user_alive(id))
			if(maxAmmo[weapons[i]] > 0)
				cs_set_user_bpammo(id, weapons[i], maxAmmo[weapons[i]]);
}

public ZastosujAtrybuty(id)
{
	redukcja_obrazen_gracza[id] = 0.7*(1.0-floatpower(1.1, -0.112311341*PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1)));
	
	maksymalne_zdrowie_gracza[id] = 100.0+PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1);
	
	szybkosc_gracza[id] = STANDARDOWA_SZYBKOSC+PobierzKondycje(id, 1, 1, 1)*1.3;
	
	set_pev(id, pev_health, maksymalne_zdrowie_gracza[id]);
}

public PoczatekRundy()	
{
	freezetime = false;
	for(new id=0;id<=32;id++)
	{
		if(!is_user_alive(id))
			continue;

		Display_Fade(id, 1<<9, 1<<9, 1<<12, 0, 255, 70, 100);
		
		set_task(0.1, "UstawSzybkosc", id+ZADANIE_USTAW_SZYBKOSC);
		
		switch(get_user_team(id))
		{
			case 1: client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/start2");
			case 2: client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/start");
		}
	}
}

public NowaRunda()
	freezetime = true;

public Obrazenia(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_alive(idattacker))
		return HAM_IGNORED;

	if(get_user_team(this) == get_user_team(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
		
	if(get_user_health(this) <= 1)
		return HAM_IGNORED;
	
	SetHamParamFloat(4, damage*(1.0-redukcja_obrazen_gracza[this]));
		
	return HAM_IGNORED;
}

public ObrazeniaPost(id, idinflictor, attacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(attacker) || !klasa_gracza[attacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker))
	{
		new doswiadczenie_za_obrazenia = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_obrazenia);
		while(damage>20)
		{
			damage -= 20;
			doswiadczenie_gracza[attacker] += doswiadczenie_za_obrazenia;
		}
	}
	SprawdzPoziom(attacker);
	return HAM_IGNORED;
}

public SmiercGraczaPost(id, attacker, shouldgib)
{	
	if(!is_user_connected(attacker))
		return HAM_IGNORED;
		
	if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker) && klasa_gracza[attacker])
	{
		new doswiadczenie_za_zabojstwo = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo);
		new nowe_doswiadczenie = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo);
		
		if(poziom_gracza[id] > poziom_gracza[attacker])
			nowe_doswiadczenie += (poziom_gracza[id]-poziom_gracza[attacker])*(doswiadczenie_za_zabojstwo/10);
			
		if(!perk_gracza[attacker])
			UstawPerk(attacker, -1, -1, 1);
		doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie;
	}
	
	SprawdzPoziom(attacker);
	
	return HAM_IGNORED;
}


public MessageHealth(msg_id, msg_dest, msg_entity)
{
	static health;
	health = get_msg_arg_int(1);
	
	if (health < 256) return;
	
	if (!(health % 256))
		set_pev(msg_entity, pev_health, pev(msg_entity, pev_health)-1);
	
	set_msg_arg_int(1, get_msg_argtype(1), 255);
}

public client_authorized(id)
{
	UsunUmiejetnosci(id);

	get_user_name(id, nazwa_gracza[id], 63);
	
	UsunZadania(id);
	
	set_task(10.0, "PokazReklame", id+ZADANIE_POKAZ_REKLAME);
}

public client_disconnect(id)
{
	ZapiszDane(id);
	UsunUmiejetnosci(id);
	UsunZadania(id);
}

public UsunUmiejetnosci(id)
{
	nowa_klasa_gracza[id] = 0;
	UstawNowaKlase(id);
	klasa_gracza[id] = 0;
	poziom_gracza[id] = 0;
	doswiadczenie_gracza[id] = 0;
	punkty_gracza[id] = 0;
	zdrowie_gracza[id] = 0;
	inteligencja_gracza[id] = 0;
	wytrzymalosc_gracza[id] = 0;
	kondycja_gracza[id] = 0;
	bonusowe_zdrowie_gracza[id] = 0;
	bonusowa_wytrzymalosc_gracza[id] = 0;
	bonusowa_inteligencja_gracza[id] = 0;
	bonusowa_kondycja_gracza[id] = 0;
	maksymalne_zdrowie_gracza[id] = 0.0;
	szybkosc_gracza[id] = 0.0;
	UstawPerk(id, 0, 0, 0);
}

public UsunZadania(id)
{
	remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
	remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_REKLAME);	
	remove_task(id+ZADANIE_USTAW_SZYBKOSC);
}
	
public WygranaTerro()
	WygranaRunda("TERRORIST");
	
public WygranaCT()
	WygranaRunda("CT");

public WygranaRunda(const Team[])
{
	new Players[32], playerCount, id;
	get_players(Players, playerCount, "aeh", Team);
	new doswiadczenie_za_wygrana = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_wygrana);
	
	if(get_playersnum() < 3)
		return;
		
	for (new i=0; i<playerCount; i++) 
	{
		id = Players[i];
		if(!klasa_gracza[id])
			continue;
		
		doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_wygrana;
		client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Dostales %i doswiadczenia za wygrana runde.", doswiadczenie_za_wygrana);
		SprawdzPoziom(id);
	}
}

public KomendaOpisPerku(id)
	OpisPerku(id, perk_gracza[id], wartosc_perku_gracza[id]);

public OpisPerku(id, perk, wartosc)
{
	new opis_perku[MAX_WIELKOSC_OPISU];
	new losowa_wartosc[15];
	if(wartosc > -1)
		num_to_str(wartosc, losowa_wartosc, 14);
	else
		format(losowa_wartosc, charsmax(losowa_wartosc), "%i-%i", min_wartosci_perkow[perk], max_wartosci_perkow[perk]);
	
	format(opis_perku, charsmax(opis_perku), opisy_perkow[perk]);
	replace_all(opis_perku, charsmax(opis_perku), "LW", losowa_wartosc);
	
	new opis2[416+MAX_WIELKOSC_OPISU];
	format(opis2, charsmax(opis2), "\r[\dCall of Duty MoD \rby \yJakubovsky `]^n\r[\dForum\r: \yCentral-Game.pl\r]^n^n^n\r[\dPerk\y: \r%s]^n\r[\dOpis\y: \r%s]", nazwy_perkow[perk], opis_perku);
	show_menu(id, 1023, opis2);
}

public OpisPerkow(id)
{
	new menu = menu_create("Wybierz Perk:", "OpisPerkow_Handle");
	for(new i=1; i <= ilosc_perkow; i++)
		menu_additem(menu, nazwy_perkow[i]);
	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
	menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
	menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
	menu_display(id, menu);
	client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
}

public OpisPerkow_Handle(id, menu, item)
{
	if(item++ == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	OpisPerku(id, item, -1);
	return PLUGIN_CONTINUE;
}


public OpisKlasy(id)
{
	new menu = menu_create("Wybierz klase:", "OpisKlasy_Handle");
	for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
		menu_additem(menu, nazwy_klas[i]);
	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
	menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
	menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
	menu_display(id, menu);
	
	client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
}

public OpisKlasy_Handle(id, menu, item)
{
	client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
	
	if(item++ == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	new bronie[320];
	for(new i=1, n=1; i <= 32; i++)
	{
		if((1<<i) & bronie_klasy[item])
		{
			new weaponname[22];
			get_weaponname(i, weaponname, 21);
			replace_all(weaponname, 21, "weapon_", " ");
			if(n > 1)	
				add(bronie, charsmax(bronie), ",");
			add(bronie, charsmax(bronie), weaponname);
			n++;
		}
	}
	
	new opis[416+MAX_WIELKOSC_OPISU];
	format(opis, charsmax(opis), "\r[\dCall of Duty MoD \rby \yJakubovsky `]^n\r[\dForum\r: \yCentral-Game.pl\r]^n\yKlasa: \w%s^n\yInteligencja: \w%i^n\yZdrowie: \w%i^n\yWytrzymalosc: \w%i^n\yKondycja: \w%i^n\yDodatkowy opis: \w%s^n%s", nazwy_klas[item], inteligencja_klas[item], zdrowie_klas[item], wytrzymalosc_klas[item], kondycja_klas[item], opisy_klas[item], opisy_klas[item][79]);
	show_menu(id, 1023, opis);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public bool:is_in_previous(frakcja[],from){
	for(new i = from - 1;i>=1;i--){
		if(equali(frakcja_klas[i],frakcja)){
			return true;
		}
	}
	return false;
}

public WybierzKlase(id)
{
	new menu = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Frakcje");
	for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
	{
		if(!equal(frakcja_klas[i],"") && !is_in_previous(frakcja_klas[i],i)){
			menu_additem(menu,frakcja_klas[i],frakcja_klas[i])
		}
	}
	
	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
	menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
	menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
	menu_display(id, menu);
}

public WybierzKlase_Frakcje(id, menu, item)
{
	if(item == MENU_EXIT){
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	new data[65], iName[64] 
	new acces, callback 
	menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback) 
	
	new menu2 = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Handle");
	
	new klasa[50],szTmp[5];
	for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
	{
		if(equali(data,frakcja_klas[i])){
			WczytajDane(id, i);
			format(klasa, charsmax(klasa), "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]);
			num_to_str(i,szTmp,charsmax(szTmp));
			menu_additem(menu2, klasa,szTmp);
		}
	}
	
	WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
	
	menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
	menu_setprop(menu2, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
	menu_setprop(menu2, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
	menu_display(id, menu2);
	
	client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
	
	menu_destroy(menu);
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
{
	client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
	
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}	
	
	new data[65], iName[64] 
	new acces, callback 
	menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback) 
	
	item = str_to_num(data);
	
	if(item == klasa_gracza[id] && !nowa_klasa_gracza[id])
	return PLUGIN_CONTINUE;
	
	nowa_klasa_gracza[id] = item;
	
	if(klasa_gracza[id])
	client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie.");
	else
	{
		UstawNowaKlase(id);
		DajBronie(id);
		ZastosujAtrybuty(id);
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public PrzydzielPunkty(id)
{
	
		inteligencjaa = get_cvar_num("cod_inteligencja");
		zdrowiee = get_cvar_num("cod_zdrowie");
		wytrzymaloscc = get_cvar_num("cod_wytrzymalosc");
		kondycjaa = get_cvar_num("cod_kondycja");

		new szybkosc[60];
		new inteligencja[65];
		new zdrowie[60];
		new wytrzymalosc[60];
		new kondycja[60];
		new tytul[25];

		format(szybkosc, charsmax(szybkosc), "Ile dodawac: \r%d \y(Ile pkt dodac do statow)", co_ile[szybkosc_rozdania[id]]);
		format(inteligencja, charsmax(inteligencja), "Inteligencja: \r[\y%i\r]\y|\r[\y%i\r] \y(Zwieksza sile perkow i umiejetnosci klasy)", PobierzInteligencje(id, 1, 1, 1), inteligencjaa);
		format(zdrowie, charsmax(zdrowie), "Zdrowie: \r[\y%i\r]\y|\r[\y%i\r] \y(Zwieksza zdrowie)", PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1), zdrowiee);
		format(wytrzymalosc, charsmax(wytrzymalosc), "Wytrzymalosc: \r[\y%i\r]\y|\r[\y%i\r] \y(Zmniejsza obrazenia)", PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1), wytrzymaloscc);
		format(kondycja, charsmax(kondycja), "Kondycja: \r[\y%i\r]\y|\r[\y%i\r] \y(Zwieksza tempo chodu)", PobierzKondycje(id, 1, 1, 1), kondycjaa);
		format(tytul, charsmax(tytul), "Przydziel Punkty(%i):", punkty_gracza[id]);		
		new menu = menu_create(tytul, "PrzydzielPunkty_Handler");
		menu_additem(menu, szybkosc);		
		menu_addblank(menu, 0);
		menu_additem(menu, inteligencja);
		menu_additem(menu, zdrowie);
		menu_additem(menu, wytrzymalosc);
		menu_additem(menu, kondycja);
		menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, 0);
		menu_display(id, menu);
}

public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)
{
	inteligencjaa = get_cvar_num("cod_inteligencja");
	zdrowiee = get_cvar_num("cod_zdrowie");
	wytrzymaloscc = get_cvar_num("cod_wytrzymalosc");
	kondycjaa = get_cvar_num("cod_kondycja");
	
	client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
	
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	if(punkty_gracza[id] < 1)
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	new ilosc;
	if(co_ile[szybkosc_rozdania[id]] == -1)
		ilosc = punkty_gracza[id];
	else ilosc = (co_ile[szybkosc_rozdania[id]] > punkty_gracza[id]) ? punkty_gracza[id] : co_ile[szybkosc_rozdania[id]]
        
        switch(item) { 
     
		case 0: {
                        if(szybkosc_rozdania[id] < charsmax(co_ile)) szybkosc_rozdania[id]++;
                        else szybkosc_rozdania[id] = 0;
		} 
		case 1: 
		{	
			if(inteligencja_gracza[id] < inteligencjaa) {
				if(ilosc > inteligencjaa - inteligencja_gracza[id])
					ilosc = inteligencjaa - inteligencja_gracza[id];
				inteligencja_gracza[id]+=ilosc;
				punkty_gracza[id]-=ilosc;
			} else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");
			
			
		}
		case 2: 
		{	
			if(zdrowie_gracza[id] < zdrowiee) {
				if(ilosc > zdrowiee - zdrowie_gracza[id])
					ilosc = zdrowiee - zdrowie_gracza[id];
				zdrowie_gracza[id]+=ilosc;
				punkty_gracza[id]-=ilosc;
			}
			else 
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom sily osiagniety");
		}
		case 3: 
		{	
			if(wytrzymalosc_gracza[id] < wytrzymaloscc) {
				if(ilosc > wytrzymaloscc - wytrzymalosc_gracza[id])
					ilosc = wytrzymaloscc - wytrzymalosc_gracza[id];
				wytrzymalosc_gracza[id]+=ilosc;
				punkty_gracza[id]-=ilosc;
			}
			else 
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety");
			
		}
		case 4: 
		{	
			if(kondycja_gracza[id] < kondycjaa) {
				if(ilosc > kondycjaa - kondycja_gracza[id])
					ilosc = kondycjaa - kondycja_gracza[id];
				kondycja_gracza[id]+=ilosc;
				punkty_gracza[id]-=ilosc;
			}
			else 
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom kondycji osiagniety");
			
		}		
	}
	
	if(punkty_gracza[id] > 0)
		PrzydzielPunkty(id);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public KomendaResetujPunkty(id)
{	
	client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Umiejetnosci zostana zresetowane.");
	client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
	
	ResetujPunkty(id);
}

public ResetujPunkty(id)
{
	punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2;
	inteligencja_gracza[id] = 0;
	zdrowie_gracza[id] = 0;
	kondycja_gracza[id] = 0;
	wytrzymalosc_gracza[id] = 0;
	
	if(punkty_gracza[id])
		PrzydzielPunkty(id);
}

public CurWeapon(id)
{
	if(!is_user_connected(id))
		return;
		
	new team = get_user_team(id);
	
	if(team > 2)
		return;
		
	new bron = read_data(2);
		
	new bronie = (bronie_klasy[klasa_gracza[id]] | bonusowe_bronie_gracza[id] | bronie_druzyny[team] | bronie_dozwolone);
	
	if(!(1<<bron & bronie))
	{
		new weaponname[22];
		
		get_weaponname(bron, weaponname, 21);
		ham_strip_weapon(id, weaponname);
	}
	
	if(cs_get_user_shield(id) && !gracz_ma_tarcze[id])
		engclient_cmd(id, "drop", "weapon_shield");	
		
	UstawSzybkosc(id);
}

public EmitSound(id, iChannel, szSound[], Float:fVol, Float:fAttn, iFlags, iPitch ) 
{
	if(!is_user_alive(id))
		return FMRES_IGNORED;
		
	if(equal(szSound, "common/wpn_denyselect.wav"))
	{
		new forward_handle = CreateOneForward(pluginy_klas[klasa_gracza[id]], "cod_class_skill_used", FP_CELL);
		ExecuteForward(forward_handle, id, id);
		DestroyForward(forward_handle);
		return FMRES_SUPERCEDE;
	}

	if(equal(szSound, "items/ammopickup2.wav"))
	{
		cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
		return FMRES_SUPERCEDE;
	}
	
	if(equal(szSound, "items/equip_nvg.wav") && !gracz_ma_noktowizor[id])
	{
		cs_set_user_nvg(id, 0);
		return FMRES_SUPERCEDE;
	}
	
	return FMRES_IGNORED;
}

public UzyjPerku(id)
{
	if(!is_user_alive(id))
		return PLUGIN_HANDLED;
		
	new forward_handle = CreateOneForward(pluginy_perkow[perk_gracza[id]], "cod_perk_used", FP_CELL);
	ExecuteForward(forward_handle, id, id);
	DestroyForward(forward_handle);
	return PLUGIN_HANDLED;
}

public ZapiszDane(id)
{
	if(!klasa_gracza[id])
		return PLUGIN_CONTINUE;
		
	new vaultkey[128],vaultdata[256], identyfikator[64];
	format(vaultdata, charsmax(vaultdata),"#%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id]);
	
	new typ_zapisu = get_pcvar_num(cvar_typ_zapisu);
	
	switch(typ_zapisu)
	{
		case 1: copy(identyfikator, charsmax(identyfikator), nazwa_gracza[id]);
		case 2: get_user_authid(id, identyfikator, charsmax(identyfikator));
		case 3: get_user_ip(id, identyfikator, charsmax(identyfikator));
	}
		
	format(vaultkey, charsmax(vaultkey),"%s-%s-%i-cod", identyfikator, nazwy_klas[klasa_gracza[id]], typ_zapisu);
	nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public WczytajDane(id, klasa)
{
	new vaultkey[128],vaultdata[256], identyfikator[64];
	
	new typ_zapisu = get_pcvar_num(cvar_typ_zapisu);
	
	switch(typ_zapisu)
	{
		case 1: copy(identyfikator, charsmax(identyfikator), nazwa_gracza[id]);
		case 2: get_user_authid(id, identyfikator, charsmax(identyfikator));
		case 3: get_user_ip(id, identyfikator, charsmax(identyfikator));
	}
	
	format(vaultkey, charsmax(vaultkey),"%s-%s-%i-cod", identyfikator, nazwy_klas[klasa], typ_zapisu);
	

	if(!nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)) // Jezeli nie ma danych gracza sprawdza stary zapis. 
	{
		format(vaultkey, charsmax(vaultkey), "%s-%i-cod", nazwa_gracza[id], klasa);
		nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255);
	}

	replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");
	 
	new danegracza[6][32];
	
	parse(vaultdata, danegracza[0], 31, danegracza[1], 31, danegracza[2], 31, danegracza[3], 31, danegracza[4], 31, danegracza[5], 31);
	
	doswiadczenie_gracza[id] = str_to_num(danegracza[0]);
	poziom_gracza[id] = str_to_num(danegracza[1])>0?str_to_num(danegracza[1]):1;
	inteligencja_gracza[id] = str_to_num(danegracza[2]);
	zdrowie_gracza[id] = str_to_num(danegracza[3]);
	wytrzymalosc_gracza[id] = str_to_num(danegracza[4]);
	kondycja_gracza[id] = str_to_num(danegracza[5]);
	punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
} 


public WyrzucPerk(id)
{
	if(perk_gracza[id])
	{
		client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wyrzuciles %s.", nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
		UstawPerk(id, 0, 0, 0);
	}
	else
		client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Nie masz zadnego perku.");
}

public SprawdzPoziom(id)
{	
	if(!is_user_connected(id))
		return;
		
	new limit_poziomu = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu);
	
	new bool:zdobyl_poziom = false, bool:stracil_poziom = false;
	
	while(doswiadczenie_gracza[id] >= PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]) && poziom_gracza[id] < limit_poziomu)
	{
		poziom_gracza[id]++;
		punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
		zdobyl_poziom = true;
	}
		
	while(doswiadczenie_gracza[id] < PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1))
	{
		poziom_gracza[id]--;
		stracil_poziom = true;
	}
		
	if(poziom_gracza[id] > limit_poziomu)
	{
		poziom_gracza[id] = limit_poziomu;
		ResetujPunkty(id);
	}
	
	if(stracil_poziom)
	{
		ResetujPunkty(id);
		set_hudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0);
		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2,"Spadles do %i poziomu!", poziom_gracza[id]);
	}
	else if(zdobyl_poziom)
	{
		punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
		set_hudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0);
		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2,"Awansowales do %i poziomu!", poziom_gracza[id]);
		client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup");
	}
		
			
	ZapiszDane(id);
}

public PokazInformacje(id) 
{
	id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
	
	if(!is_user_connected(id))
	{
		remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	if(!is_user_alive(id))
	{
		new target = pev(id, pev_iuser2);
		new hp = get_user_health(target);	
		
		if(!target)
		return PLUGIN_CONTINUE;
		
		new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1)
		new Float:fProcent = 0.0;
		fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
		set_hudmessage(255, 255, 0, 0.02, 0.14, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1);
		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nExP : %0.1f%%^nLvL : %i^nItem : %s^nZdrowie : %d^n^n^n-= STATY =-^nInteligencja : %i^nZdrowie : %i^nWytrzymalosc : %i^nKondycja : %i", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], fProcent, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], hp, inteligencja_gracza[target], zdrowie_gracza[target], wytrzymalosc_gracza[target], kondycja_gracza[target]);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	new Time[9]	
	new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1)
	new Float:fProcent = 0.0;
	fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;
	new hp = get_user_health(id);  
	get_time("%H:%M:%S",Time,8)	
	set_hudmessage(255, 255, 0, -1.0, 0.01, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1);
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Godzina : %s]|[Klasa : %s]|[ExP : %0.1f%%]|[LvL : %i / 301]^n[CoD 301Lv]|[Nocny Exp]|[Premki za gre]|[Central-Game.pl]^n[Item : %s]^n[Zdrowie : %d]", Time, nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}  

public PokazReklame(id)
{
	id-=ZADANIE_POKAZ_REKLAME;
	client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Witaj w Modyfikacji Call of Duty stworzonej przez QTM_Peyote");
	client_print(id, print_chat, "[COD:MW] W celu uzyskania informacji o komendach napisz /pomoc.");
}

public Pomoc(id)
	show_menu(id, 1023, "\y/reset\w - resetuje statystyki^n\y/statystyki\w - wyswietla statystyki^n\y/klasa\w - uruchamia menu wyboru klas^n\y/wyrzuc\w - wyrzuca perk^n\y/perk\w - pokazuje opis twojego perku^n\y/klasy\w - pokazuje opisy klas^n\y+use\w - Uzycie umiejetnosci klasy^n\yradio3\w (standardowo C) lub  \yuseperk\w - Uzycie perku", -1, "Pomoc");

public UstawSzybkosc(id)
{
	id -= id>32? ZADANIE_USTAW_SZYBKOSC: 0;
	
	if(klasa_gracza[id] && !freezetime)
		set_pev(id, pev_maxspeed, szybkosc_gracza[id]);
}

public DotykBroni(weapon, id)
{
	if(get_pcvar_num(cvar_blokada_broni) < 1)
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!is_user_connected(id))
		return HAM_IGNORED;
		
	new model[23];
	pev(weapon, pev_model, model, 22);
	if (pev(weapon, pev_owner) == id || containi(model, "w_backpack") != -1)
		return HAM_IGNORED;
	return HAM_SUPERCEDE;
}

public DotykTarczy(weapon, id)
{
	if(get_pcvar_num(cvar_blokada_broni) < 1)
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!is_user_connected(id))
		return HAM_IGNORED;
		
	if(gracz_ma_tarcze[id])
		return HAM_IGNORED;
		
	return HAM_SUPERCEDE;
}
	
public UstawPerk(id, perk, wartosc, pokaz_info)
{
	if(!ilosc_perkow)
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	static obroty[33];
	
	if(obroty[id]++ >= 5)
	{
		UstawPerk(id, 0, 0, 0);
		obroty[id] = 0;
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	perk = (perk == -1)? random_num(1, ilosc_perkow): perk;
	wartosc = (wartosc == -1 || min_wartosci_perkow[perk] > wartosc ||  wartosc > max_wartosci_perkow[perk])? random_num(min_wartosci_perkow[perk], max_wartosci_perkow[perk]): wartosc; 
	
	new ret;
	
	new forward_handle = CreateOneForward(pluginy_perkow[perk_gracza[id]], "cod_perk_disabled", FP_CELL, FP_CELL);
	ExecuteForward(forward_handle, ret, id, perk);
	DestroyForward(forward_handle);
	
	perk_gracza[id] = 0;
	
	forward_handle = CreateOneForward(pluginy_perkow[perk], "cod_perk_enabled", FP_CELL, FP_CELL, FP_CELL);
	ExecuteForward(forward_handle, ret, id, wartosc, perk);
	DestroyForward(forward_handle);
	
	if(ret == 4)
	{
		UstawPerk(id, -1, -1, 1);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	ExecuteForward(perk_zmieniony, ret, id, perk, wartosc);
	
	if(ret == 4)
	{
		UstawPerk(id, -1, -1, 1);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	perk_gracza[id] = perk;	
	wartosc_perku_gracza[id] = wartosc;
	
	obroty[id] = 0;
	
	if(pokaz_info && perk_gracza[id]) 
		client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Zdobyles %s.", nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public UstawDoswiadczenie(id, wartosc)
{
	doswiadczenie_gracza[id] = wartosc;
	SprawdzPoziom(id);
}

public UstawKlase(id, klasa, zmien)
{
	nowa_klasa_gracza[id] = klasa;
	if(zmien)
	{
		UstawNowaKlase(id);
		DajBronie(id);
		ZastosujAtrybuty(id);
	}
}

public UstawTarcze(id, wartosc)
{
	if((gracz_ma_tarcze[id] = (wartosc > 0)))
		fm_give_item(id, "weapon_shield");
}

public UstawNoktowizor(id, wartosc)
{
	if((gracz_ma_noktowizor[id] = (wartosc > 0)))
		cs_set_user_nvg(id, 1);
}

public DajBron(id, bron)
{
	bonusowe_bronie_gracza[id] |= (1<<bron);
	new weaponname[22];
	get_weaponname(bron, weaponname, 21);
	return fm_give_item(id, weaponname);
}

public WezBron(id, bron)
{
	bonusowe_bronie_gracza[id] &= ~(1<<bron);
	
	if((1<<bron) & (bronie_dozwolone | bronie_klasy[get_user_team(id)] | bronie_klasy[klasa_gracza[id]])) 
		return;
	
	new weaponname[22];
	get_weaponname(bron, weaponname, 21);
	if(!((1<<bron) & (1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_SMOKEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG)))
		engclient_cmd(id, "drop", weaponname);
}

public UstawBonusoweZdrowie(id, wartosc)
	bonusowe_zdrowie_gracza[id] = wartosc;


public UstawBonusowaInteligencje(id, wartosc)
	bonusowa_inteligencja_gracza[id] = wartosc;

	
public UstawBonusowaKondycje(id, wartosc)
	bonusowa_kondycja_gracza[id] = wartosc;

	
public UstawBonusowaWytrzymalosc(id, wartosc)
	bonusowa_wytrzymalosc_gracza[id] = wartosc;

public PrzydzielZdrowie(id, wartosc)
{
	new max_statystyka = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu)/2;
	wartosc = min(min(punkty_gracza[id], wartosc), max_statystyka-zdrowie_gracza[id]);
	
	punkty_gracza[id] -= wartosc;
	zdrowie_gracza[id] += wartosc;
}

public PrzydzielInteligencje(id, wartosc)
{
	new max_statystyka = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu)/2;
	wartosc = min(min(punkty_gracza[id], wartosc), max_statystyka-inteligencja_gracza[id]);
	
	punkty_gracza[id] -= wartosc;
	inteligencja_gracza[id] += wartosc;
}

public PrzydzielKondycje(id, wartosc)
{
	new max_statystyka = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu)/2;
	wartosc = min(min(punkty_gracza[id], wartosc), max_statystyka-kondycja_gracza[id]);
	
	punkty_gracza[id] -= wartosc;
	kondycja_gracza[id] += wartosc;
}

public PrzydzielWytrzymalosc(id, wartosc)
{
	new max_statystyka = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu)/2;
	wartosc = min(min(punkty_gracza[id], wartosc), max_statystyka-wytrzymalosc_gracza[id]);
	
	punkty_gracza[id] -= wartosc;
	wytrzymalosc_gracza[id] += wartosc;
}

public PobierzPerk(id, &wartosc)
{
	wartosc = wartosc_perku_gracza[id];
	return perk_gracza[id];
}
	
public PobierzIloscPerkow()
	return ilosc_perkow;
	
	
public PobierzNazwePerku(perk, Return[], len)
{
	if(perk <= ilosc_perkow)
	{
		param_convert(2);
		copy(Return, len, nazwy_perkow[perk]);
	}
}
		
public PobierzOpisPerku(perk, Return[], len)
{
	if(perk <= ilosc_perkow)
	{
		param_convert(2);
		copy(Return, len, opisy_perkow[perk]);
	}
}
	
public PobierzPerkPrzezNazwe(const nazwa[])
{
	param_convert(1);
	for(new i=1; i <= ilosc_perkow; i++)
		if(equal(nazwa, nazwy_perkow[i]))
			return i;
	return 0;
}

public PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom)
	return power(poziom, 2)*get_pcvar_num(cvar_proporcja_poziomu);

public PobierzDoswiadczenie(id)
	return doswiadczenie_gracza[id];
	
public PobierzPunkty(id)
	return punkty_gracza[id];
	
public PobierzPoziom(id)
	return poziom_gracza[id];

public PobierzZdrowie(id, zdrowie_zdobyte, zdrowie_klasy, zdrowie_bonusowe)
{
	new zdrowie;
	
	if(zdrowie_zdobyte)
		zdrowie += zdrowie_gracza[id];
	if(zdrowie_bonusowe)
		zdrowie += bonusowe_zdrowie_gracza[id];
	if(zdrowie_klasy)
		zdrowie += zdrowie_klas[klasa_gracza[id]];
	
	return zdrowie;
}

public PobierzInteligencje(id, inteligencja_zdobyta, inteligencja_klasy, inteligencja_bonusowa)
{
	new inteligencja;
	
	if(inteligencja_zdobyta)
		inteligencja += inteligencja_gracza[id];
	if(inteligencja_bonusowa)
		inteligencja += bonusowa_inteligencja_gracza[id];
	if(inteligencja_klasy)
		inteligencja += inteligencja_klas[klasa_gracza[id]];
	
	return inteligencja;
}

public PobierzKondycje(id, kondycja_zdobyta, kondycja_klasy, kondycja_bonusowa)
{
	new kondycja;
	
	if(kondycja_zdobyta)
		kondycja += kondycja_gracza[id];
	if(kondycja_bonusowa)
		kondycja += bonusowa_kondycja_gracza[id];
	if(kondycja_klasy)
		kondycja += kondycja_klas[klasa_gracza[id]];
	
	return kondycja;
}

public PobierzWytrzymalosc(id, wytrzymalosc_zdobyta, wytrzymalosc_klasy, wytrzymalosc_bonusowa)
{
	new wytrzymalosc;
	
	if(wytrzymalosc_zdobyta)
		wytrzymalosc += wytrzymalosc_gracza[id];
	if(wytrzymalosc_bonusowa)
		wytrzymalosc += bonusowa_wytrzymalosc_gracza[id];
	if(wytrzymalosc_klasy)
		wytrzymalosc += wytrzymalosc_klas[klasa_gracza[id]];
	
	return wytrzymalosc;
}

public PobierzKlase(id)
	return klasa_gracza[id];
	
public PobierzIloscKlas()
	return ilosc_klas;
	
public PobierzNazweKlasy(klasa, Return[], len)
{
	if(klasa <= ilosc_klas)
	{
		param_convert(2);
		copy(Return, len, nazwy_klas[klasa]);
	}
}

public PobierzOpisKlasy(klasa, Return[], len)
{
	if(klasa <= ilosc_klas)
	{
		param_convert(2);
		copy(Return, len, opisy_klas[klasa]);
	}
}

public PobierzKlasePrzezNazwe(const nazwa[])
{
	param_convert(1);
	for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
		if(equal(nazwa, nazwy_klas[i]))
			return i;
	return 0;
}

public PobierzZdrowieKlasy(klasa)
{
	if(klasa <= ilosc_klas)
		return zdrowie_klas[klasa];
	return -1;
}

public PobierzInteligencjeKlasy(klasa)
{
	if(klasa <= ilosc_klas)
		return inteligencja_klas[klasa];
	return -1;
}

public PobierzKondycjeKlasy(klasa)
{
	if(klasa <= ilosc_klas)
		return kondycja_klas[klasa];
	return -1;
}

public PobierzWytrzymaloscKlasy(klasa)
{
	if(klasa <= ilosc_klas)
		return wytrzymalosc_klas[klasa];
	return -1;
}

public ZadajObrazenia(atakujacy, ofiara, Float:obrazenia, Float:czynnik_inteligencji, byt_uszkadzajacy, dodatkowe_flagi)
	ExecuteHam(Ham_TakeDamage, ofiara, byt_uszkadzajacy, atakujacy, obrazenia+PobierzInteligencje(atakujacy, 1, 1, 1)*czynnik_inteligencji, (1<<31) | dodatkowe_flagi);
	
public ZarejestrujPerk(plugin, params)
{
	if(params != 4)
		return PLUGIN_CONTINUE;
		
	if(++ilosc_perkow > MAX_ILOSC_PERKOW)
		return -1;
		
	pluginy_perkow[ilosc_perkow] = plugin;
	get_string(1, nazwy_perkow[ilosc_perkow], MAX_WIELKOSC_NAZWY);
	get_string(2, opisy_perkow[ilosc_perkow], MAX_WIELKOSC_OPISU);
	min_wartosci_perkow[ilosc_perkow] = get_param(3);
	max_wartosci_perkow[ilosc_perkow] = get_param(4);
	
	return ilosc_perkow;
}

public ZarejestrujKlase(plugin, params)
{
	if(params != 7)
		return PLUGIN_CONTINUE;
		
	if(++ilosc_klas > MAX_ILOSC_KLAS)
		return -1;

	pluginy_klas[ilosc_klas] = plugin;
	
	get_string(1, nazwy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_NAZWY);
	get_string(2, opisy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_OPISU);
	
	bronie_klasy[ilosc_klas] = get_param(3);
	zdrowie_klas[ilosc_klas] = get_param(4);
	kondycja_klas[ilosc_klas] = get_param(5);
	inteligencja_klas[ilosc_klas] = get_param(6);
	wytrzymalosc_klas[ilosc_klas] = get_param(7);
	if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Chemik")){
		frakcja_klas[ilosc_klas] = "Klasy \wDarmowe";
	}	
	if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Chemik")){
		frakcja_klas[ilosc_klas] = "Klasy \wDarmowe";
	}	
	if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Cichy")){
		frakcja_klas[ilosc_klas] = "Klasy \wDarmowe";
	}	
	if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Czolgista")){
		frakcja_klas[ilosc_klas] = "Klasy \wDarmowe";
	}	
	if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Falszywy General")){
		frakcja_klas[ilosc_klas] = "Klasy \wDarmowe";
	}	
	if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"FuBu")){
		frakcja_klas[ilosc_klas] = "Klasy \wDarmowe";
	}	
	if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Header")){
		frakcja_klas[ilosc_klas] = "Klasy \wDarmowe";
	}	
	if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"HITMAN")){
		frakcja_klas[ilosc_klas] = "Klasy \wDarmowe";
	}	
	if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Jumanji")){
		frakcja_klas[ilosc_klas] = "Klasy \wDarmowe";
	}	
	if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Oficer Brygady")){
		frakcja_klas[ilosc_klas] = "Klasy \wDarmowe";
	}	
	if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Powstaniec")){
		frakcja_klas[ilosc_klas] = "Klasy \wDarmowe";
	}	
	if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Reducer")){
		frakcja_klas[ilosc_klas] = "Klasy \wDarmowe";
	}	
	if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Spiderman")){
		frakcja_klas[ilosc_klas] = "Klasy \wDarmowe";
	}	
	if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Strzelec Wyborowy")){
		frakcja_klas[ilosc_klas] = "Klasy \wDarmowe";
	}	
	if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Szpieg")){
		frakcja_klas[ilosc_klas] = "Klasy \wDarmowe";
	}	
	if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Wzrokowiec")){
		frakcja_klas[ilosc_klas] = "Klasy \wDarmowe";
	}	
	if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Diablo")){
		frakcja_klas[ilosc_klas] = "Darmowe \rPremium";
	}	
	if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Freezing Ice")){
		frakcja_klas[ilosc_klas] = "Darmowe \rPremium";
	}	
	if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Terro")){
		frakcja_klas[ilosc_klas] = "Darmowe \rPremium";
	}	
	return ilosc_klas;
}

stock ham_strip_weapon(id, weapon[])
{
	if(!equal(weapon, "weapon_", 7) ) return 0
	new wId = get_weaponid(weapon)
	if(!wId) return 0
	new wEnt
	while( (wEnt = engfunc(EngFunc_FindEntityByString,wEnt,"classname", weapon) ) && pev(wEnt, pev_owner) != id) {}
	if(!wEnt) return 0
	
	if(get_user_weapon(id) == wId) ExecuteHamB(Ham_Weapon_RetireWeapon, wEnt)
	
	if(!ExecuteHamB(Ham_RemovePlayerItem, id, wEnt)) return 0
	ExecuteHamB(Ham_Item_Kill ,wEnt)
	
	set_pev(id, pev_weapons, pev(id, pev_weapons) & ~(1<<wId) )
	return 1
}

stock Display_Fade(id,duration,holdtime,fadetype,red,green,blue,alpha)
{
	message_begin( MSG_ONE, MsgScreenfade,{0,0,0},id );
	write_short( duration );	// Duration of fadeout
	write_short( holdtime );	// Hold time of color
	write_short( fadetype );	// Fade type
	write_byte ( red );		// Red
	write_byte ( green );		// Green
	write_byte ( blue );		// Blue
	write_byte ( alpha );	// Alpha
	message_end();
}

stock fm_give_item(index, const item[]) {
	if (!equal(item, "weapon_", 7) && !equal(item, "ammo_", 5) && !equal(item, "item_", 5) && !equal(item, "tf_weapon_", 10))
		return 0;

	new ent = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, item));
	if (!pev_valid(ent))
		return 0;

	new Float:origin[3];
	pev(index, pev_origin, origin);
	set_pev(ent, pev_origin, origin);
	set_pev(ent, pev_spawnflags, pev(ent, pev_spawnflags) | SF_NORESPAWN);
	dllfunc(DLLFunc_Spawn, ent);

	new save = pev(ent, pev_solid);
	dllfunc(DLLFunc_Touch, ent, index);
	if (pev(ent, pev_solid) != save)
		return ent;

	engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent);

	return -1;
}

public BlokujKomende()
	return PLUGIN_HANDLED;


b_350_20_18CE03_051005_FFFFFF_111111.png

#5 Aga ;33

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Girl

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:23
  • Imię:Agnieszka
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 15.01.2014 18:23

@resx mógłbyś to dać w pliku i opowiedzieć co tam zmieniłeś ?


  • +
  • -
  • 0

Jestem miła i sympatyczna :3 Potrafię coś tam zakodować oraz przerobić jakieś pluginy / paczki :c


#6 FarGoosiek

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:180
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Kalisz
Offline

Napisano 15.01.2014 18:33

W amxstudio masz taką opcję jak indenter ;) 

tools -->indenter ;) 

 

to pomaga zlikwidować te warningi :P 

bo zła tabulacja ;D 

Te warningi nie przeszkadzają w działaniu pluginu :D


  • +
  • -
  • 2

I love street workout <3 


#7 .K3K

    Ja tu tylko sprzątam :s

  • Zbanowany

Reputacja: 46
Pomocny

  • Postów:263
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 15.01.2014 18:33

zamieniłem spacje na taby :D

 

http://speedy.sh/SmKCg/QTMCodMod.sma

 

sorry że speedyshare ale nie mogę dodać załącznika coś amxx nawala


b_350_20_18CE03_051005_FFFFFF_111111.png

#8 Aga ;33

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Girl

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:23
  • Imię:Agnieszka
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 15.01.2014 18:36

Dziękuję za wytłumaczenie i pomoc. Wszyscy macie po plusiku :3 

 

 

Do zamknięcia.


  • +
  • -
  • 0

Jestem miła i sympatyczna :3 Potrafię coś tam zakodować oraz przerobić jakieś pluginy / paczki :c






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych