Witam poszukuje takiej klasy (wiem ze juz gdzies byla) ze strzelajac w gracza "upijasz go" ze mu sie buja ekran.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Szukam klasy "która upija" gracza.Jeśli zły dzial przeniescie do poprawnego.
#1
Napisano 13.01.2014 16:14
#2
Napisano 13.01.2014 16:33
Jedyne co ci mogę pomóc, to mógłbyś efekt upicia zrobić w inny sposób bez tego ekranu:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Klasa";
new const opis[] = "Opis";
new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 5;
new g_msg_screenfade;
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
g_msg_screenfade = get_user_msgid("ScreenFade");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public Damage(id)
{
new attacker = get_user_attacker(id);
if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker) || id == attacker)
return PLUGIN_CONTINUE;
if(ma_klase[attacker] && random(2) == 1)
Display_Fade(id,1<<14,1<<14 ,1<<16,255,155,50,230);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
stock Display_Fade(id,duration,holdtime,fadetype,red,green,blue,alpha)
{
message_begin( MSG_ONE, g_msg_screenfade,{0,0,0},id );
write_short( duration ); // Duration of fadeout
write_short( holdtime ); // Hold time of color
write_short( fadetype ); // Fade type
write_byte ( red ); // Red
write_byte ( green ); // Green
write_byte ( blue ); // Blue
write_byte ( alpha ); // Alpha
message_end();
}
A jak chcesz z tym ekranem to musisz wyciąć kod z chickenmod.
Zapraszam na mój serwer SuperHero2. Wybierz Herosa i stań po dobrej lub złej stronie! Uratuj świat, albo go zniszcz! Każdy heros posiada supermoce! Twórz klany i rozwijaj je wraz z przyjaciółmi! Pierwszy taki mod na świecie! 100% POLSKI! 0 BINDOWANIA!
- IP: 176.9.142.200:27081
Wbijaj!
#3
Napisano 13.01.2014 16:39
A jest moze gotowy plugin z tym np. perk i zeby to przerobic ? a jak to dokladnie wyglada w Twojej klasie ? Co sie dzieje ?
#4
Napisano 14.01.2014 20:37
ref
#5
Napisano 16.01.2014 15:45
http://amxx.pl/topic/5147-nasty-flashbangs/
A z tego kod "naćpania" jakbyś sobie zabrał?
Może ekran się nie buja, ale efekt fajny.
A jak nie to, zawsze można zaczerpnąć kod z :
http://amxx.pl/topic/45429-amx-sniperrealism/
Tutaj już ekran się buja .
Tylko zamiast bujania podczas ruchu awp, przerobić aby podczas zadawania obrażeń ktoś miał motyw z tym bujaniem...
TWORZENIE FOR SPOŁECZNOŚCIOWYCH | ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI
WSPARCIE TECHNICZNE SERWERÓW HLDS | MODERNIZACJA, OPTYMALIZACJA, ZABEZPIECZENIA
Zapraszam do mojego profilu
#6
Napisano 16.01.2014 16:20
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <codmod>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"
new bool:ma_klase[33];
new gmsg_SetFOV;
new const nazwa[] = "Klasa";
new const opis[] = "Opis";
new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 5;
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
gmsg_SetFOV = get_user_msgid("SetFOV")
}
public cod_class_enabled(id){
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id){
ma_klase[id] = false;
}
public Damage(id){
new attacker = get_user_attacker(id);
if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker) || id == attacker )
return PLUGIN_CONTINUE;
if(ma_klase[attacker] && random(3) == 1){
client_cmd(id,"default_fov 20")
message_begin( MSG_ONE, gmsg_SetFOV, { 0, 0, 0 }, id )
write_byte( 180 )
message_end( )
remove_task( id );
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,255,kRenderNormal,4)
set_task( 8.0 , "odzatruj" , id )
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public odzatruj( id ){
client_cmd(id,"default_fov 90")
message_begin( MSG_ONE, gmsg_SetFOV, { 0, 0, 0 }, id )
write_byte( 90 )
message_end( )
}
efekt wygląda tak (kod z mojego diablo)
sprawdź czy działa wogóle to co ja ci tam napisalem ![]()

I love street workout <3
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod













