Pragnę wam przestawić klasy ludzi do ZM.
Podrasowałem klasy z http://amxx.pl/topic...le-i-1-premium/
i poprawiłem kod na czytelniejszy.
Uzbrojony Cywil (Dostaje 40 pancerza) Sportowiec (Wyzej skacze ,porusza sie szybciej) - grawitacja zmniejszona o połowę ,prędkość 1.25 Grubas (Dostaje +700 HP) SWAT (Premium) (Dostaje +100 pancerza oraz noktowizor) - flaga "r" ADMIN_LEVEL_F Grenadier (Premium) (Dostaje +50 pancerza i po 6 granatow) - flaga "s" ADMIN_LEVEL_G X-Men (Premium) (Dostaje +250HP ,wyzej skacze ,szybszy i niewidzialniejszy) - flaga "t" (ADMIN_LEVEL_H), grawitacja zmniejszona o połowę ,prędkość 1.25 ,niewidzialność 60/255
amxmodx cstrike fun fakemeta hamsandwich zombieplague
Aby zmienić flagi klas wchodzicie w plik i szukacie:
public WybierzLudzi(id) { new menu = menu_create("\rWybierz Klase Ludzi:", "WybierzLudziSelect"); menu_additem(menu, "\wUzbrojony Cywil \y(Dostaje 40 pancerza)", "1", 0) menu_additem(menu, "\wSportowiec \y(Wyzej skacze ,porusza sie szybciej)", "2", 0) menu_additem(menu, "\wGrubas \y(Dostaje +700 HP)", "3", 0) menu_additem(menu, "\wSWAT (Premium) \y(Dostaje +100 pancerza oraz noktowizor)", "4", ADMIN_LEVEL_F) menu_additem(menu, "\wGrenadier (Premium) \y(Dostaje +50 pancerza i po 6 granatow)", "5", ADMIN_LEVEL_G) menu_additem(menu, "X-Men (Premium) \y(Dostaje +250HP ,wyzej skacze i niewidzialy)", "6", ADMIN_LEVEL_H)i tam gdzie pisze: ADMIN_LEVEL_(..)
zmieniacie flagę.
Klasy testowane na Zombie Mod 4.3 ,ale powinny także działać na 5.0
Zamierzam zrobić jeszcze inne klasy ,ale to wkrótce.
Komendy na wybranie klasy:
/klasa /ludzie /human /class** Aktualizacja!
Co nowego?
Ogólnie zmieniłem jedną rzecz.
Starsza wersja ustawiała graczowi kamizelkę i życie, więc jak ktoś we wcześniejszej rundzie nakupował sobie np. kamizelki, że miał jej 700 to w nowej rundzie tracił je i plugin ustawiał mu 100 kamizelki.
Od teraz plugin co runde dodaje +100 kamizelki (bądź x życia, zależnie od klasy), a nie ustawia na daną wartość.
Czyli jak ktoś uzbierał sobie 400 kamizelki, nie został zakażony bądź nie umarł to w nowej rundzie dostanie +100 (mówię na przykładzie klasy "SWAT") i będzie miał 500 kamizelki

** Aktualizacja v2!
Co nowego?
Od teraz klasa Grenadier będzie otrzymywał po 6 granatów co rundę, a nie ustawi mu się ilość 6 granatów na nowej rundzie.
Jaśniej - w starszej wersji jeśli Grenadier przeżył rundę i np. zostało mu 4 flary to w nowej rundzie miał znowu 6 flar.
W nowej wersji (v2) Grenadier przeżywając rundę z np. 4 flarami to w nowej rundzie otrzyma dodatkowe +6 granatów, czyli teraz będzie miał 10 flar, a w starszej miał by znowu 6 flar.
** Mini Aktualizacja!
Do każdej wersji dodane kolorowe informacje w czacie:
