Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Niedziałający redirect.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 16.07.2009 09:50

Raczej informacyjny temat.

Dzięki kolejnym genialnym update'om vALVE są problemy z pluginami typu Redirect - http://store.steampo....com/news/2661/

Wysłanie do gracza komendy zawierającej "connect ip:port" zakończy się informacją "Server tried to send invalid command: tresc_komendy", a gracz zostanie na serwerze na którym był.

Więc jeżeli plugin działa jak rezerwacja slota zalecam dodać disconnect, np:
client_cmd(id, "echo Redirecting you to server ip %s; connect %s", sFullAddress, sFullAddress)
client_cmd(id, "disconnect")
bo potem są full serwery.

Nie wiem czemu vALVE znów doj...ło się do normalnych(potrzebnych) rzeczy zamiast zajmować się bug'ami.

Aktualnie toczy się dyskusja co z tym zrobić w pluginie xRedirect - http://forums.allied...ead.php?t=97330 więc jak ktoś ma pomysł co z tym zrobić niech wypowie się szybko.

Na prawdę, tym razem vALVE przegięło...


Edit:

vALVE EPIC FAIL
wystarczy zamienić connect na Connect (duża litera "C") i działa. dziękujcie joaquimandrade z alliedmods.net


  • +
  • -
  • 0

#2 ...

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:612
  • Lokalizacja:Jasło
Offline

Napisano 16.07.2009 10:52

hehe :D doje** z tym "C" ^^
ale po co valve to robi ? :P przeciez dobrze jest wszystko :>

#3 Gość__*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 16.07.2009 17:10

Added -sys_ticrate command line option to allowed forced override of ticrate

Od dawna odpalałem serwer z tą komendą ...

#4 kam821

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:10
Offline

Napisano 16.07.2009 19:13

Może i odpalałeś, ale jeśli wrzucasz w startówkę minus zamiast plusa, jeśli serwer nie ma takiej stałej wbitej, to ten -coś działa jak +coś.

Toteż jeśli odpalałeś przedtem serwer z -sys_ticrate, odpalałeś go tak samo jak z +sys_ticrate, a w czasie gry mogłeś sys_ticrate zmienić.
Teraz, można 'wdusić' na stałe sys_ticrate już przy starcie, odpalając go z komendą -sys_ticrate w linii startowej, dzięki temu nie zmienisz go w czasie działania serwera :)
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych