Witam,
dziś przedstawie wam jak stworzyć falę która "wychodzi" od gracza odpychając wrogów w pobliżu i zadając im 40dmg. Użycie fali na (noż + r) raz na runde. Dizałało bez zarzutu stworzone było dla klasy barbarzyńca
Fala wygląda mnie tak: (nie miałem czasu aby zrobic inny screan wiec jest ten z testów i fala jest duża w rzeczywistości jest mniejsza;p)
thumb_amxx_1389219096__warcry.jpg
a więc zaczynamy
Tworzymy nową zmienną:
new ilosc_fal[33];
gdzieś w
public plugin_precache()
dodajemy
precache_sound("diablo/warcry.wav");
w
public ResetHUD(id)
przed
if (is_user_connected(id))
dodajemy
ilosc_fal[id]=1;
teraz gdzieś na końcu pluginu dodajemy
Spoiler
I teraz aby działało nam na to na nozu + r musimy dodać w
public client_PreThink ( id )
pod
if(button2 & IN_RELOAD && on_knife[id] && button[id]==0 && player_class[id] ==Hunter){ bow[id]++ button[id] = 1; command_bow(id) }
To ( w miejsce NAZWA_KLASY wpisujemy nazwę naszej klasy)
if(button2 & IN_RELOAD && on_knife[id] && button[id]==0 && player_class[id] == NAZWA_KLASY){ fala_odepch(id) }
Teraz krutkie objaśnienie
change_health(pid,-40,id,"")- jest odpowiedzialny za ilosc zadawanego dmg przez item. W miejsce -40 dajemy dmg jaki chcemy aby zadawała fala.
new origin[3], dist = 350tutaj zmieniamy dystans fali u mnie jest to 350
gfOrigin[1][b] *=7+player_intelligence[id]/25;siła odrzutu zależna od inteligencji