Zwykłe:
1.Klasa:Weteran
Inteligencja:100
Zdrowie:100
Wytrzymałość:100
Kondycja:100
Bronie: Hegrenade, smokegrenade, ump45, flashbang, deagle.
Dodatkowy opis: Dodatkowe 15(+int) obrażeń z ump 45, x3 skok mniejsza grawitacja.
2.Klasa: Rakieciarz
Inteligencja:100
Zdrowie:100
Wytrzymałość:100
Kondycja:100
Bronie: Hegrenade, smokegrenade, m4a1, flashbang, deagle.
Dodatkowy opis: 2 rakiety na ,,E" , 15(+int) obrażeń z m4a1
3.Klasa: Renev
Inteligencja:100
Zdrowie:100
Wytrzymałość:100
Kondycja:100
Bronie: Scout, hegrenade, smokegrenade, flashbang, deagle.
Dodatkowy opis:1/2 z scouta, 1/4 z deagle.
4.Klasa:Partyzant
Inteligencja:100
Zdrowie:100
Wytrzymałość:100
Kondycja:100
Bronie: Hegrenade, smokegrenade, gail, flashbang, deagle.
Dodatkowy opis: Dodatkowe DMG od int( 1 int=0,05 DMG) z gail prawie niewidzialny.
5.Klasa:Ninja
Inteligencja: 100
Zdrowie:100
Wytrzymałość:100
Kondycja:100
Bronie: Hegrenade, smokegrenade,flashbang, deagle
Dodatkowy opis:1/5 z deagle, niewidzialny na nożu, mniejsza grawitacja, skok zwykły i w powietrzu jeden.
6.Klasa:Talib
Inteligencja:100
Zdrowie:100
Wytrzymałość:100
Kondycja:100
Bronie: Hegrenade, smokegrenade,flashbang, deagle, ak47
Dodatkowy opis:1/4 z deagle, auto BH, ak47 1/5.
7.Klasa: Kameleon
Inteligencja:100
Zdrowie:100
Wytrzymałość:100
Kondycja:100
Bronie: m4a1,ak47
Dodatkowy opis:Z m4a1 ubrany jest na ct, z ak47 na tt, dodatkowe DMG od int (1 int=0,05 DMG)
8.Klasa: Inżynier
Inteligencja:100
Zdrowie:100
Wytrzymałość:100
Kondycja:100
Bronie:mac10, p90
Dodatkowy opis:Może stawiać działko na ,,E", dodatkowe 15(+ int) obrażeń z mac'a i P90
9.Klasa:Terrorysta
Inteligencja:100
Zdrowie:100
Wytrzymałość:100
Kondycja:100
Bronie: m4a1.
Dodatkowy opis: Ma 2 rakiety na ,,E", 1/2 szansy na pojawienie się na respie wroga z jego przebraniem.
10.Klasa:Sadysta
Inteligencja:100
Zdrowie:100
Wytrzymałość:100
Kondycja:100
Bronie:Hegrenade, smokegrenade,flashbang, deagle,XM 1014.
Dodatkowy opis:1/6 xm1014, 1 rakieta,,E" .
11.Klasa:Strzelec doborowy
Inteligencja:100
Zdrowie:100
Wytrzymałość:100
Kondycja:100
Bronie: Hegrenade, smokegrenade,flashbang, deagle, ak47, m4a1
Dodatkowy opis:Dodatkowe DMG od int (1 int=0.05 dmg) z ak47 i m4a1
12.Klasa:Mały Terminator
Inteligencja:5
Zdrowie:20
Wytrzymałość:0
Kondycja:5
Bronie:Hegrenade, smokegrenade,flashbang, deagle, awp.
Dodatkowy opis:1/2 awp, 1/5 z deagle.
13.Klasa: Pirotechnik
Inteligencja:100
Zdrowie:100
Wytrzymałość:100
Kondycja:100
Bronie:Hegrenade, smokegrenade,flashbang, deagle, AUG.
Dodatkowy opis: Dodatkowe DMG od int(1 int= 0,05 DMG) z AUG, 2 miny na ,,E"
14.Klasa:Wsparcie ogniowe
Inteligencja:100
Zdrowie:100
Wytrzymałość:100
Kondycja:100
Bronie: Mp5navy
Dodatkowy opis:posiada 2 rakiety na ,,E"
15.Klasa: Snajper
Inteligencja:100
Zdrowie:100
Wytrzymałość:100
Kondycja:100
Bronie:100
Dodatkowy opis:100
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Klasy od Poziomu
1.Klasa:Admirał( od 10 000 lv)
Inteligencja:300
Zdrowie:300
Wytrzymałość:300
Kondycja:300
Bronie: Hegrenade, smokegrenade, flashbang,M4A1, deagle.
Dodatkowy opis:1/10 z M4A1 i 1/5 z deagle
2.Klasa:Kapral(25 000 lv)
Inteligencja:300
Zdrowie:300
Wytrzymałość:300
Kondycja:300
Bronie: Smokegrenade, Hegrenade, flashbang,awp, ak47,deagle.
Dodatkowy opis:1/1 awp oraz 1/10 ak47, 3 skoki lekka grawitka.
3.Klasa:Generał (37 000 lv)
Inteligencja: 300
Zdrowie: 300
Wytrzymałość:300
Kondycja:300
Bronie:Hegrenade, smokegrenade, flashbang, deagle, awp, m4a1.
Dodatkowy opis: 1/10 z m4a1, 1/5 z deagle, lekka niewidka, 3 skoki, niska grawitacja, 1/1 awp.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Klasy PREMIUM ( mała informacja: Chodzi mi o to, żeby osoby które kupią premium miały prawo wejść tylko na tą postać i nic więcej, żadnych kicków, banów itd, żeby nie miały prawda do tego:D)
1Klasa: Assasin
Inteligencja:1
Zdrowie:25
Wytrzymałość:8
Kondycja:115
Bronie:Nóż, deagle
Dodatkowy opis:1.1 z noża ( prawym/ lewym[chodzi o te PPM itd]), 3 skoki, grawitka 280, na nożu niewidoczność spada do 2.
2.Klasa:Kozak
Inteligencja:300
Zdrowie:250
Wytrzymałość:400
Kondycja:350
Bronie:m4a1
Dodatkowy opis:1/5 z m4a1, 1/6 na wyrzucenie broni przeciwnika, grawitacja 600, multi jump x 10, 2 rakiety na ,,E", 1/5 z noża PPM, przezroczystość postaci na nożu spada do 1%
3.Klasa:Człowiek biegunka
Inteligencja:100
Zdrowie:500
Wytrzymałość:700
Kondycja:200
Bronie:M4a1,sg552
Dodatkowy opis: zadaje 5 9+int) obrażeń wiecej gdy kuca , gdy kuca nie widać go.
4.Klasa:Świr torpeda
Inteligencja:10
Zdrowie:35
Wytrzymałość:100
Kondycja:40
Bronie: hegrenade,awp,m4a1
Dodatkowy opis:1/2 szansy z hegrenade, 1/1 awp, multijump 3
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Z góry dzięki ) pozdrawiam