Gdy CT wpisze say /odlicz to słychać odliczanie jak np przy zmianie mapy 10, 9, 8, 7, ...
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
[ROZWIĄZANE] Odliczanie
Najlepsza odpowiedź d0naciak, 03.01.2014 10:32
public cmd_Odliczanie(id)
{
if(g_iCzas)
{
client_print(id, print_chat, "Odliczanie juz trwa!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
g_iCzas = 11;
set_task(1.0, "Odliczaj", id, _, _, "b");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
na
public cmd_Odliczanie(id)
{
if(get_user_team(id) != 2)
{
client_print(id, print_chat, "Musisz byc CT by uruchomic odliczanie!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(g_iCzas)
{
client_print(id, print_chat, "Odliczanie juz trwa!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
g_iCzas = 11;
set_task(1.0, "Odliczaj", id, _, _, "b");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Przejdź do postu
#2
Napisano 01.01.2014 23:55
Odliczanie do czego? Sprecyzuj trochę.
#4
Napisano 02.01.2014 14:20
Edytuj pliki do pobrania (g_szDzwiekOdliczania) i sprawdź:
#include <amxmodx>
new g_iCzas;
new const g_szDzwiekOdliczania[][] = { "",
"misc/odliczanie/1.wav",
"misc/odliczanie/2.wav",
"misc/odliczanie/3.wav",
"misc/odliczanie/4.wav",
"misc/odliczanie/5.wav",
"misc/odliczanie/6.wav",
"misc/odliczanie/7.wav",
"misc/odliczanie/8.wav",
"misc/odliczanie/9.wav",
"misc/odliczanie/10.wav"
};
new g_iHud;
public plugin_init()
{
register_plugin("Block addban / unban", "1.0", "d0naciak");
register_clcmd("say /odlicz", "cmd_Odliczanie");
g_iHud = CreateHudSyncObj();
}
public plugin_precache()
for(new i = 1; i < sizeof g_szDzwiekOdliczania; i++)
precache_sound(g_szDzwiekOdliczania[i]);
public cmd_Odliczanie(id)
{
if(g_iCzas)
{
client_print(id, print_chat, "Odliczanie juz trwa!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
g_iCzas = 11;
set_task(1.0, "Odliczaj", id, _, _, "b");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Odliczaj(id)
{
if(g_iCzas-- < 1)
{
remove_task(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.9, 0, 1.1, 1.1, 0.0, 0.0, 1);
ShowSyncHudMsg(0, g_iHud, "%d!", g_iCzas);
client_cmd(0, "spk ^"%s^"", g_szDzwiekOdliczania[g_iCzas]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Użytkownik d0naciak edytował ten post 02.01.2014 14:21
#7
Napisano 02.01.2014 22:31
#include <amxmodx>
new g_iCzas;
new const g_szDzwiekOdliczania[][] = { "",
"misc/odliczanie/1.wav",
"misc/odliczanie/2.wav",
"misc/odliczanie/3.wav",
"misc/odliczanie/4.wav",
"misc/odliczanie/5.wav",
"misc/odliczanie/6.wav",
"misc/odliczanie/7.wav",
"misc/odliczanie/8.wav",
"misc/odliczanie/9.wav",
"misc/odliczanie/10.wav"
};
new g_iHud;
public plugin_init()
{
register_plugin("Block addban / unban", "1.0", "d0naciak");
register_clcmd("say /odlicz", "cmd_Odliczanie");
g_iHud = CreateHudSyncObj();
}
public plugin_precache()
for(new i = 1; i < sizeof g_szDzwiekOdliczania; i++)
precache_sound(g_szDzwiekOdliczania[i]);
public cmd_Odliczanie(id)
{
if(g_iCzas)
{
client_print(id, print_chat, "Odliczanie juz trwa!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
g_iCzas = 11;
set_task(1.0, "Odliczaj", id, _, _, "b");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Odliczaj(id)
{
g_iCzas --;
if(g_iCzas == 0)
{
remove_task(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.9, 0, 1.1, 1.1, 0.0, 0.0, 1);
ShowSyncHudMsg(0, g_iHud, "%d!", g_iCzas);
client_cmd(0, "spk ^"%s^"", g_szDzwiekOdliczania[g_iCzas]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Użytkownik d0naciak edytował ten post 02.01.2014 22:31
#9
Napisano 03.01.2014 10:32 Najlepsza odpowiedź
public cmd_Odliczanie(id)
{
if(g_iCzas)
{
client_print(id, print_chat, "Odliczanie juz trwa!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
g_iCzas = 11;
set_task(1.0, "Odliczaj", id, _, _, "b");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
na
public cmd_Odliczanie(id)
{
if(get_user_team(id) != 2)
{
client_print(id, print_chat, "Musisz byc CT by uruchomic odliczanie!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(g_iCzas)
{
client_print(id, print_chat, "Odliczanie juz trwa!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
g_iCzas = 11;
set_task(1.0, "Odliczaj", id, _, _, "b");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty











