Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Proszę o klasę Kapitan

klasa

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Marvelous

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:51
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 30.12.2013 21:45

Witam z braku czasu muszę was poprosić o klasę Kapitan

 

Ma ona mieć 1/1 z AWP i 1/2 z HE ma być na ADMIN_LEVEL_D



#2 Dziobak?

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 271
Wszechwidzący

  • Postów:645
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 30.12.2013 21:49

Łap

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)  
new const nazwa[]   = "Kapitan";
new const opis[]    = "";
new const bronie    = 0;
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:ma_klase[33];
    
public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "Play");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D))
	{
		client_print(id, print_chat, "[Kapitan] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}
   
	return COD_CONTINUE;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED; 
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(damagebits & DMG_BULLET)
	{
		new weapon = get_user_weapon(idattacker);
		
		if(weapon == CSW_AWP && random_num(1,1) == 1) 
			cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
		if(weapon == CSW_HEGRENADE && random_num(1,2) == 1) 
			cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);			
	}
	
	return HAM_IGNORED;
}


  • +
  • -
  • 0

#3 Marvelous

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:51
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 30.12.2013 21:51

Nawet nie musiałem tego wgrywać :)

A gdzie są bronie ? xDDDD



#4 question?

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:58
  • Lokalizacja:śląsk
Offline

Napisano 30.12.2013 21:54

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>

#define DMG_BULLET (1<<1)

#define DMG_HE (1<<24)

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Kapitan [PREMIUM]";
new const opis[] = "Ma 1/2 szansy na zabicie z HE i 1/1 z AWP";
new const bronie = 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 35;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
    
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
    ColorChat(id, GREEN, "Milej gry na cs-wakacje !", nazwa);
    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D))
    {
        client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
        return COD_STOP;
    }
    ma_klase[id] = true;
    return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
    ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
    
    if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;
    
    
    if(damagebits & DMG_BULLET)
    {
        new weapon = get_user_weapon(idattacker);
        if(weapon == CSW_AWP)
            cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
    }
    
    if(damagebits & DMG_HE && !random(2))
        cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
    
    return HAM_IGNORED;
}


  • +
  • -
  • 0

#5 glut

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 954
Master

  • Postów:2 086
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 11.01.2014 09:35

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Autor tematu zbanowany

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych