Nazwa: Zakradacz
Opis: 1/1 z kosy, ubranie wroga, 10/255 widzialnosci podczas kucania na nożu i zmniejszona grawitacja do 300.
Bronie: Nóż
Staty po 15
Użytkownik Neo Farcik edytował ten post 30.12.2013 12:21
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 30.12.2013 12:18
Nazwa: Zakradacz
Opis: 1/1 z kosy, ubranie wroga, 10/255 widzialnosci podczas kucania na nożu i zmniejszona grawitacja do 300.
Bronie: Nóż
Staty po 15
Użytkownik Neo Farcik edytował ten post 30.12.2013 12:21
Bo kolorowe jest piękne !
Napisano 30.12.2013 13:51
Postanowiłem spróbować samemu ale mi nie wychodzi.
#include);
#include
#include
#include
#include
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Prototype [Premium]";
new const opis[] = " 1/1 kosa, 10 skokow, 70 kondycji, na pistolecie Jestem pala, a na nozu terrorystą";
new const bronie = (1<new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 70;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 20;
new skoki[33];
new ma_klase[33];
new Ubrania_CT[4][]={"sas","gsg9","urban","gign"};
new Ubrania_Terro[4][]={"arctic","leet","guerilla","terror"};
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 9;
return FMRES_IGNORED;
}
public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);
new num = random_num(0,3);
if(ma_klase[id] && weapon == CSW_USP)
{
cs_set_user_model(id, Ubrania_CT[num]);
}
if(ma_klase[id] && weapon == CSW_KNIFE)
{
cs_set_user_model(id, Ubrania_Terro[num]);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
Bo kolorowe jest piękne !
Napisano 30.12.2013 20:37
Można zamknąć
Bo kolorowe jest piękne !
Napisano 30.12.2013 22:25
CoD Nowy
Moc Medyka - problemPugin mocmedyka włącza się w klasie w której nie powinien Napisany przez scythe1, 09.02.2023 cod nowy, mocmedyka, codnowy i 1 więcej |
|
||||
|
Klasa
[ROZWIĄZANE] poźba o klase odrodzenieNapisany przez Anonimowy09, 03.02.2023 klasa |
|
|||
Klasa
Poszukuje KlasNapisany przez Aquamarina, 03.01.2023 klasa |
|
||||
|
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09, 30.12.2022 klasa |
|
|||
|
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09, 30.12.2022 klasa |
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych