Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Własny Plugin nie działa.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 EferenTM

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 47
Pomocny

  • Postów:117
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Olkusz
Offline

Napisano 22.12.2013 18:00

Witajcie,

ostatnio napisałem plugin pt.: Paralizator pod JB by Cypis`.

 

Mam następujący problem:

- nie zamraża po uderzeniu.

-paralizator jak i inne bronie CT nie zadają DMG przy czym TT zadają DMG.

 

Spoiler

  • +
  • -
  • 0

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

Pomogłem? Daj +, Ciebie to nic nie kosztuje, a mnie motywuje!

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

CS-FragMania.pl - Twoja sieć serwerów, zapraszam!

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

#2 Amaroq

    AMXX Contributor

  • Użytkownik

Reputacja: 304
Wszechpomocny

  • Postów:380
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 22.12.2013 19:18

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

new g_iMaxPlayers;

#define IsPlayer(%1) (1 <= %1 <= g_iMaxPlayers)

new g_iCzas[33];

new Paraliz;

#define SetParaliz(%1)  (Paraliz |= (1<<(%1-1)))
#define CheckParaliz(%1) (Paraliz & (1<<(%1-1)))
#define RemoveParaliz(%1) (Paraliz &= ~(1<<(%1-1)))

public plugin_init()
{
	register_plugin("Paralizator", "1.0.0", "xxxxxx");
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage");
	RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_knife", "Item_Deploy", 1);
	RegisterHam(Ham_Killed, "player", "Death", 1);
	register_event("CurWeapon", "CurWeapon_event", "be", "1=1");
	
	g_iMaxPlayers = get_maxplayers();
}

public CurWeapon_event(id)
{
	if(CheckParaliz(id))
	 	set_user_maxspeed(id, 0.1);
}

public Death(id, killer, shouldgib)
{
	if(task_exists(id))
	{
		RemoveParaliz(id);
	 	remove_task(id);
	}
}

public plugin_precache()
{
	precache_model("models/v_paralizator.mdl");
	precache_model("models/v_paralizator2.mdl");
}

public Item_Deploy(wpn)
{
	static iOwner;
	iOwner = pev(wpn, pev_owner);
	
	if(!IsPlayer(iOwner))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(get_user_team(iOwner) == 2)
	{
		set_pev(iOwner, pev_viewmodel2, "models/v_paralizator.mdl");
		set_pev(iOwner, pev_weaponmodel2, "models/v_paralizator2.mdl");
	}
	return HAM_IGNORED
}

public client_disconnect(id)
	RemoveParaliz(id);

public fwTakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(is_user_alive(idattacker) && get_user_team(idattacker) == 2)
	{
		new wid = get_user_weapon(idattacker);	// Id broni
		if(wid == CSW_KNIFE && !CheckParaliz(this) && is_user_alive(this) && get_user_team(this) == 1)
		{
			client_print(idattacker, print_center, "Sparalizowales Gracza! Masz 10 sek na przeszukanie go!");
			client_print(this, print_center, "Nie mozesz sie ruszac przez 10 sekund!");
			
			g_iCzas[this] = 10;
			set_task(1.0, "zamroz", this, _, _, "b");
			set_user_maxspeed(this, 0.1);
			set_user_rendering(this, kRenderGlow, 0, 0, 255, kRenderFxGlowShell, 16);
			SetParaliz(this):
			return HAM_SUPERCEDE
		}
	}
	return HAM_IGNORED;
}

public zamroz(id)
{
	if(--g_iCzas[id] <= 0)
	{
		remove_task(id);
		set_user_maxspeed(id, -1.0);
		set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderNormal);
		RemoveParaliz(id);
	}
}
Sprawdź
  • +
  • -
  • 1
Plugin informujący o zabiciu zakładnika (wysyła do admina na say nick gracza oraz zapisuje o tym logi) - Hostage Killer v1.3.3
DarkGL to mój autorytet.

#3 EferenTM

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 47
Pomocny

  • Postów:117
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Olkusz
Offline

Napisano 22.12.2013 19:34

Wydaje się, że wszystko działa, dziękuję, lecz znalazłem jeden błąd u cb :)

SetParaliz(this):

zamiast : -> ;

SetParaliz(this);

  • +
  • -
  • 1

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

Pomogłem? Daj +, Ciebie to nic nie kosztuje, a mnie motywuje!

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

CS-FragMania.pl - Twoja sieć serwerów, zapraszam!

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

#4 EferenTM

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 47
Pomocny

  • Postów:117
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Olkusz
Offline

Napisano 23.12.2013 11:59

@ref.

FD_GODPL wiesz co jednak coś z "odmrażaniem" nie działa. 10 sekund mija i nic, jak się stało tak się stoi dalej :o

 

@edit nadal nie wyświetla modelu z niebieską poświatą, tylko zmienia jego widoczność.

 

@edit2

ok naprawiłem to:

w dolnej części kodu miałeś błąd:

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
 
new g_iMaxPlayers;
 
#define IsPlayer(%1) (1 <= %1 <= g_iMaxPlayers)
 
new g_iCzas[33];
 
new Paraliz;
 
#define SetParaliz(%1)  (Paraliz |= (1<<(%1-1)))
#define CheckParaliz(%1) (Paraliz & (1<<(%1-1)))
#define RemoveParaliz(%1) (Paraliz &= ~(1<<(%1-1)))
 
public plugin_init()
{
	register_plugin("Paralizator", "1.0.0", "Eferen");
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage");
	RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_knife", "Item_Deploy", 1);
	RegisterHam(Ham_Killed, "player", "Death", 1);
	register_event("CurWeapon", "CurWeapon_event", "be", "1=1");
	
	g_iMaxPlayers = get_maxplayers();
}
 
public CurWeapon_event(id)
{
	if(CheckParaliz(id))
	 	set_user_maxspeed(id, 0.1);
}
 
public Death(id, killer, shouldgib)
{
	if(task_exists(id))
	{
		RemoveParaliz(id);
	 	remove_task(id);
	}
}
 
public plugin_precache()
{
	precache_model("models/v_paralizator.mdl");
	precache_model("models/v_paralizator2.mdl");
}
 
public Item_Deploy(wpn)
{
	static iOwner;
	iOwner = pev(wpn, pev_owner);
	
	if(!IsPlayer(iOwner))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(get_user_team(iOwner) == 2)
	{
		set_pev(iOwner, pev_viewmodel2, "models/v_paralizator.mdl");
		set_pev(iOwner, pev_weaponmodel2, "models/v_paralizator2.mdl");
	}
	return HAM_IGNORED
}
 
public client_disconnect(id)
	RemoveParaliz(id);
 
public fwTakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(is_user_alive(idattacker) && get_user_team(idattacker) == 2)
	{
		new wid = get_user_weapon(idattacker);	// Id broni
		if(wid == CSW_KNIFE && !CheckParaliz(this) && is_user_alive(this) && get_user_team(this) == 1)
		{
			client_print(idattacker, print_center, "Sparalizowales Gracza! Masz 10 sek na przeszukanie go!");
			client_print(this, print_center, "Nie mozesz sie ruszac przez 10 sekund!");
			
			g_iCzas[this] = 10;
			set_task(1.0, "zamroz", this, _, _, "b");
			set_user_maxspeed(this, 0.1);
			set_user_rendering(this, kRenderGlow, 0, 0, 255, kRenderFxPulseSlow, 16)
			SetParaliz(this);
			return HAM_SUPERCEDE
		}
	}
	return HAM_IGNORED;
}
 
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<O TUTAJ I PONIŻEJ>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<< ZAMIAST THIS DAŁEŚ ID >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<< WTEDY ZMIENNE g_iCzas[id] i g_iCzas[this] się nie zgadzały>

public zamroz(this)
{
	--g_iCzas[this]
	if(g_iCzas[this] <= 0)
	{
		remove_task(this);
		set_user_maxspeed(this, -1.0);
		set_user_rendering(this, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderNormal);
		RemoveParaliz(this);
	}
}


Użytkownik .Eferen. edytował ten post 23.12.2013 12:27

  • +
  • -
  • 0

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

Pomogłem? Daj +, Ciebie to nic nie kosztuje, a mnie motywuje!

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

CS-FragMania.pl - Twoja sieć serwerów, zapraszam!

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych