Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak zrobić menu żeby się zamykało


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 cedriK

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:173
  • Lokalizacja:Hogwart
Offline

Napisano 09.07.2009 20:13

Otóż działa mi już WesternMod ale mam taki problem że na początku rundy jak wybieram postać to jak już ją wybiorę to menu z wyborem wskakuje od nowa i od nowa i jest przez całą runde a jak chce zmienic np. bron na pistolet czy nóz to wybiera mi postac 2/3 ...

naven mi pisał żebym to pokazał :P może coś pomorze :

#include <amxmodx> 

#define PLUGIN "cs-wies menu" 
#define VERSION "0.1" 
#define AUTHOR "naven" 


public plugin_init() { 
   register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) 
   register_clcmd("say /wies","func_wies") 
} 
public func_wies(id) 
{ 
   new menu = menu_create("yMenu cs-wies","func_menu_wies") 
   menu_additem(menu,"wKliknij, aby wiswietlic pomoc","1",0) 
   menu_additem(menu,"wKliknij aby sie zrespawnowac","2",0) 
   menu_additem(menu,"wKliknij aby wlaczyc menu checkpointow","3",0) 
  
   menu_setprop(menu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL) 
   menu_display(id,menu,0) 
  
} 
public func_menu_wies(id,menu,item) 
{ 
   if(item==MENU_EXIT) 
   { 
       menu_destroy(menu) 
       return PLUGIN_HANDLED 
   } 
   new data[6], iName[64] 
   new access, callback 
   menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback) 
   new key = str_to_num(data) 
  
   switch(key) 
   { 
       case 1 : show_motd (id, "pomoc.txt") 
       case 2 : client_cmd(id,"say /respawn") 
       case 3 : client_cmd(id,"say /checkpoint") 
  
   } 
   menu_destroy(menu) 
   func_wies(id) 
   return PLUGIN_HANDLED 
}

jak zrobić, żeby przy case 1 i 2 się menu zamykało, a przy case 3 żeby sie nie zamykalo po wykonaniu

#2 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 09.07.2009 22:15

Pewnie to ma cos wspolnego, ze w funkcji mena wywolujesz funkcje ktora wywoluje menu, menu ktore wywoluje funkcje ktore wywoluje menu, menu ktore wywoluje funkcje ktore wywoluje menu, menu ktore wywoluje funkcje ktore wywoluje menu, menu ktore wywoluje funkcje ktore wywoluje menu...
  • +
  • -
  • 0

#3 cedriK

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:173
  • Lokalizacja:Hogwart
Offline

Napisano 09.07.2009 23:16

yyyy fajnie , a możesz po mojemu o_O

nie no, ogólnie da się jakoś zaradzić temu żeby menu zamykało się po wyborze postaci ?

#4 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 09.07.2009 23:53

yyyy fajnie , a możesz po mojemu o_O

po schowaniu(zniszczeniu) menu uruchamiasz funkcję która znów wyświetla menu.
menu_destroy(menu)
   func_wies(id)
Ale nawet i przy tym kodzie po wciśnięciu 0 (Exit, slot10) menu powinno zniknąć.
Jeżeli nie chcesz żeby się pojawiało menu to usuń func_wies(id)
  • +
  • -
  • 0

#5 cedriK

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:173
  • Lokalizacja:Hogwart
Offline

Napisano 10.07.2009 09:47

ale to ten kawałek sma to mi naven dał nie wiem po co kazał to tu dać, w załączniku macie .sma mojego western moda a to w nim to menu się nie zamyka

Załączone pliki



#6 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 10.07.2009 10:30

Spróbuj zamienić:
// Message
			client_print(id, print_chat,"Jestes teraz Chilli NoSee.");
		}
	}
	return PLUGIN_HANDLED;
}

///////*	Game Description    */////
na
// Message
			client_print(id, print_chat,"Jestes teraz Chilli NoSee.");
		}
	}
	menu_destroy(menu)
	return PLUGIN_HANDLED;
}

///////*	Game Description    */////
czyli dodać menu_destroy(menu) przed return PLUGIN_HANDLED (w 736 linijce)
  • +
  • -
  • 0

#7 cedriK

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:173
  • Lokalizacja:Hogwart
Offline

Napisano 10.07.2009 11:22

okej spróbuje, zaraz dam Ci odpowiedź czy działa

@@

Okej, śmiga, dzięki ;]




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych