Witam bardzo prosiłbym na zrobienie klasy narkoman.
innteligencja : 10
Zdrowie: 30
kondycja : 30
wytrzymałosc : 0
Opis : Po naładowaniu noża i trafieniu przeciwnika zadaje dodatkowe dmg.
Pozdrawiam i proszę o szybką odpowiedź.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 16.12.2013 20:14
Witam bardzo prosiłbym na zrobienie klasy narkoman.
innteligencja : 10
Zdrowie: 30
kondycja : 30
wytrzymałosc : 0
Opis : Po naładowaniu noża i trafieniu przeciwnika zadaje dodatkowe dmg.
Pozdrawiam i proszę o szybką odpowiedź.
Napisano 16.12.2013 20:15
Chciałbym aby miał AK47 i deagle i przepraszam za błędy.
Napisano 16.12.2013 21:23
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Narkoman";
new const opis[] = "AK47, Deagle, 2x wieksze DMG";
new const bronie = (1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "6.9", "killer98");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET)
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_DEAGLE && damagebits & DMG_BULLET)
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
Masz 2x większe dmg bo plugin robiony na szybko
Pomogłem? Kliknij 
Moimi autorytetami są: 6262 & 10153
Robię zabawy JailBreak i klasy CoD na zamówienie.
Napisano 16.12.2013 22:07
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamoage")
Napisano 16.12.2013 23:30
Fakt zapomniałem ![]()
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Narkoman";
new const opis[] = "AK47, Deagle, 2x wieksze DMG";
new const bronie = (1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "6.9", "killer98");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamoage")
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET)
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_DEAGLE && damagebits & DMG_BULLET)
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
Pomogłem? Kliknij 
Moimi autorytetami są: 6262 & 10153
Robię zabawy JailBreak i klasy CoD na zamówienie.
Napisano 17.12.2013 09:18
Bardzo dziękuje pomogliście bardzo ![]()
Napisano 17.12.2013 13:44
raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Klasa
Klasa wampirNapisany przez Rafii, 16.03.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Moc Medyka - problemPugin mocmedyka włącza się w klasie w której nie powinien Napisany przez scythe1, 09.02.2023 |
|
|
|||
![]() |
Klasa
[ROZWIĄZANE] poźba o klase odrodzenieNapisany przez Anonimowy09, 03.02.2023 |
|
|
||
Klasa
Poszukuje KlasNapisany przez Aquamarina, 03.01.2023 |
|
|
|||
![]() |
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09, 30.12.2022 |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych