Witam.Zwracam się do was z prośba o kod  na "Szansę na uniknięcie strzału z wybranej broni."
Np. Szansę 1/10 na uniknięcie strzału z M3.
Może coś takiego już jest lub jest ktoś w stanie napisać to 
Potrzebuje tą moc do klasy/perku.
Z góry dziękuję.
| Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji. 
 | 
 
	 
					
				
				
				
					
				
			
				
			Napisano 15.12.2013 17:35
Witam.Zwracam się do was z prośba o kod  na "Szansę na uniknięcie strzału z wybranej broni."
Np. Szansę 1/10 na uniknięcie strzału z M3.
Może coś takiego już jest lub jest ktoś w stanie napisać to 
Potrzebuje tą moc do klasy/perku.
Z góry dziękuję.
 
					
				
				
				
					
				
			
				
			Napisano 15.12.2013 18:13
 
					
				
				
				
					
				
			
				
			Napisano 15.12.2013 18:22
Mozesz wyzerowac obrazenia
Jeśli potrafisz to mógł byś napisać cały public na to (do klasy/perku)? 
Użytkownik BlackDead edytował ten post 15.12.2013 18:26
 
					
				
				
				
					
				
			
				
			Napisano 15.12.2013 18:31

 
					
				
				
				
					
				
			
				
			Napisano 15.12.2013 19:06
Coś ci tam nabazgrałem, ale nie gwarantuje że zadziała:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Jakas tam klasa";
new const opis[] = "1/8 na unikniecie obrazen z M3";
new const bronie = (1<<CSW_FIVESEVEN)|(1<<CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_FLASHBANG);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Sqwareck");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Fw_HamPlayerTakeDamage", 0)
}
public cod_class_enabled(id)
{
give_item(id, "weapon_flashbang");
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false
}
public Fw_HamPlayerTakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_alive(idinflictor))
return;
if(!ma_klase[idinflictor])
return;
if(random_num(1,8) == 1)
return;
if(get_user_weapon(idinflictor) == CSW_M3)
{
SetHamParamFloat(4, 0.0)
}
}
Użytkownik Sqwareck edytował ten post 15.12.2013 19:07
 
					
				
				
				
					
				
			
				
			Napisano 15.12.2013 19:36
Zaraz sprawdzę.
Edit.
@Sqwareck niestety nie trybi to 
Użytkownik BlackDead edytował ten post 15.12.2013 20:00
 
					
				
				
				
					
				
			
				
			Napisano 15.12.2013 20:32
Wiem, zdałem sobie z tego sprawe po 5 min od wysłania posta:
Ogarnij to:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Jakas tam klasa";
new const opis[] = "1/8 na unikniecie obrazen z M3";
new const bronie = (1<<CSW_FIVESEVEN)|(1<<CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_FLASHBANG);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Sqwareck");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Fw_HamPlayerTakeDamage", 0)
}
public cod_class_enabled(id)
{
give_item(id, "weapon_flashbang");
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false
}
public Fw_HamPlayerTakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(is_user_alive(this))
return;
if(ma_klase[this])
return;
if(random_num(1,8) == 1)
return;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M3)
{
SetHamParamFloat(4, 0.0)
}
}
Użytkownik Sqwareck edytował ten post 15.12.2013 20:41
 
					
				
				
				
					
				
			
				
			Napisano 16.12.2013 16:07
Sprawdzę jak będę mógł i dam tu info.Proszę nie zamykać.
 
					
				
				
				
					
				
			
				
			Napisano 21.12.2013 17:56
Testował to ktoś??
| Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025  cod nowy, | 
 |   | |||
| CoD Nowy Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025  cod nowy | 
 |   | |||
| CoD Nowy Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025  cod nowy | 
 |   | |||
| CoD Nowy problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025  cod nowy | 
 |   | |||
| CoD Nowy problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025  cod nowy | 
 |   | 
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych