Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

[ROZWIĄZANE] Jak ustawić na ten plugin flage.

Modyfikacja

Najlepsza odpowiedź PrezydenT, 15.12.2013 20:23

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "BaseballBat"
#define VERSION "0.4"
#define AUTHOR "(SAMURAI) Edit: Elite as shot"

#define V_MODEL "models/v_baseball.mdl"
#define W_MODEL "models/w_baseball.mdl"
#define P_MODEL "models/p_baseball.mdl"

#define KNIFE_W_MODEL "models/w_knife.mdl"

new const gSounds[][] = {
    "bb/knife_deploy1.wav",
    "bb/knife_hitwall1.wav",
    "bb/knife_hit1.wav",
    "bb/knife_hit2.wav",
    "bb/knife_hit3.wav",
    "bb/knife_hit4.wav",
    "bb/knife_slash1.wav",
    "bb/knife_slash2.wav",
    "bb/knife_stab.wav"
};

public plugin_init()
{
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

    // HL Event CurWeapon
    register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be","1=1");
    
    // FM_SetModel Fakemeta forward
    register_forward(FM_SetModel,"fw_setmodel"/*,1*/);
    // For sound
    register_forward(FM_EmitSound,"fw_emitsound");
}


// Plugin Precache forward
public plugin_precache()
{
    // precache the required models
    engfunc(EngFunc_PrecacheModel,V_MODEL);
    engfunc(EngFunc_PrecacheModel,P_MODEL);
    engfunc(EngFunc_PrecacheModel,W_MODEL);
    for(new i = 0 ; i < sizeof gSounds ; i++)
    precache_sound(gSounds[i]);
}

    
public Event_CurWeapon(id)
{     
    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
        return PLUGIN_HANDLED;
    if(!is_user_alive(id))
        return PLUGIN_CONTINUE;
    
    new weaponID = read_data(2);

    if(weaponID != CSW_KNIFE)
        return PLUGIN_CONTINUE;

    set_pev(id, pev_viewmodel2, V_MODEL);
    set_pev(id, pev_weaponmodel2, P_MODEL);
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}



public fw_setmodel(ent,const model[])
{
    // check if isn't a valid model
    if(!pev_valid(ent))
        return FMRES_IGNORED;
        
    // if isn't w_knife model
    if(strcmp(KNIFE_W_MODEL,model) )
        return FMRES_IGNORED;
    
    // get ent classname
    static classname[32]
    pev(ent,pev_classname,classname,31);
    
    
    if(!strcmp(classname, "weaponbox") || !strcmp(classname, "armoury_entity") || !strcmp(classname, "grenade"))
    {
        // set model
        engfunc(EngFunc_SetModel, ent, W_MODEL);
        return FMRES_SUPERCEDE;
    }
    
    return FMRES_IGNORED;
}

public fw_emitsound(id,channel,sample[],Float:volume,Float:attenuation,fFlags,pitch)
{

    {
        if(equal(sample,"weapons/knife_deploy1.wav"))
        {         
            emit_sound(id,channel,gSounds[6],volume,attenuation,fFlags,pitch);
            return FMRES_SUPERCEDE;
        }
        if(equal(sample,"weapons/knife_hitwall1.wav"))
        {         
            emit_sound(id,channel,gSounds[1],volume,attenuation,fFlags,pitch);
            return FMRES_SUPERCEDE;
        }
        if(equal(sample,"weapons/knife_hit1.wav"))
        {         
            emit_sound(id,channel,gSounds[2],volume,attenuation,fFlags,pitch);
            return FMRES_SUPERCEDE;
        }
        if(equal(sample,"weapons/knife_hit2.wav"))
        {         
            emit_sound(id,channel,gSounds[3],volume,attenuation,fFlags,pitch);
            return FMRES_SUPERCEDE;
        }
        if(equal(sample,"weapons/knife_hit3.wav"))
        {         
            emit_sound(id,channel,gSounds[4],volume,attenuation,fFlags,pitch);
            return FMRES_SUPERCEDE;
        }
        if(equal(sample,"weapons/knife_hit4.wav"))
        {         
            emit_sound(id,channel,gSounds[5],volume,attenuation,fFlags,pitch);
            return FMRES_SUPERCEDE;
        }
        if(equal(sample,"weapons/knife_slash1.wav"))
        {         
            emit_sound(id,channel,gSounds[6],volume,attenuation,fFlags,pitch);
            return FMRES_SUPERCEDE;
        }
        if(equal(sample,"weapons/knife_slash2.wav"))
        {         
            emit_sound(id,channel,gSounds[7],volume,attenuation,fFlags,pitch);
            return FMRES_SUPERCEDE;
        }
        if(equal(sample,"weapons/knife_stab.wav"))
        {         
            emit_sound(id,channel,gSounds[7],volume,attenuation,fFlags,pitch);
            return FMRES_SUPERCEDE;
        }
    }
    
    return FMRES_IGNORED;
}

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 PoDwOJ

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:71
  • Lokalizacja:asddasdasda
Offline

Napisano 13.12.2013 19:10

Cześć jak ustawić na ten plugin flagę ?
admin_level_h

Spoiler


#2 HazeJump

    Zaawansowany

  • Girl

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:93
  • Lokalizacja:N.n.N
Offline

Napisano 15.12.2013 01:38

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "BaseballBat"
#define VERSION "0.4"
#define AUTHOR "(SAMURAI) Edit: Elite as shot"

#define V_MODEL "models/v_baseball.mdl"
#define W_MODEL "models/w_baseball.mdl"
#define P_MODEL "models/p_baseball.mdl"

#define KNIFE_W_MODEL "models/w_knife.mdl"

new const gSounds[][] = {
    "bb/knife_deploy1.wav",
    "bb/knife_hitwall1.wav",
    "bb/knife_hit1.wav",
    "bb/knife_hit2.wav",
    "bb/knife_hit3.wav",
    "bb/knife_hit4.wav",
    "bb/knife_slash1.wav",
    "bb/knife_slash2.wav",
    "bb/knife_stab.wav"
};

public plugin_init() 
{
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

    // HL Event CurWeapon
    register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be","1=1");
    
    // FM_SetModel Fakemeta forward
    register_forward(FM_SetModel,"fw_setmodel"/*,1*/);
    // For sound
    register_forward(FM_EmitSound,"fw_emitsound");
}


// Plugin Precache forward
public plugin_precache()
{
    // precache the required models
    engfunc(EngFunc_PrecacheModel,V_MODEL);
    engfunc(EngFunc_PrecacheModel,P_MODEL);
    engfunc(EngFunc_PrecacheModel,W_MODEL);
    for(new i = 0 ; i < sizeof gSounds ; i++)
    precache_sound(gSounds[i]);
}

    
public Event_CurWeapon(id) 
{
    if(!is_user_alive(id))
        return PLUGIN_CONTINUE;
    
    new weaponID = read_data(2);

    if(weaponID != CSW_KNIFE)
        return PLUGIN_CONTINUE;

    set_pev(id, pev_viewmodel2, V_MODEL);
    set_pev(id, pev_weaponmodel2, P_MODEL);

    return PLUGIN_CONTINUE;
}



public fw_setmodel(ent,const model[])
{
    // check if isn't a valid model
    if(!pev_valid(ent))
        return FMRES_IGNORED;
        
    // if isn't w_knife model
    if(strcmp(KNIFE_W_MODEL,model) )
        return FMRES_IGNORED;
    
    // get ent classname
    static classname[32]
    pev(ent,pev_classname,classname,31);
    
    
    if(!strcmp(classname, "weaponbox") || !strcmp(classname, "armoury_entity") || !strcmp(classname, "grenade"))
    {
        // set model
        engfunc(EngFunc_SetModel, ent, W_MODEL);
        return FMRES_SUPERCEDE;
    }
    
    return FMRES_IGNORED;
}

public fw_emitsound(id,channel,sample[],Float:volume,Float:attenuation,fFlags,pitch)
{

    {
        if(equal(sample,"weapons/knife_deploy1.wav"))
        {
            emit_sound(id,channel,gSounds[6],volume,attenuation,hFlags,pitch);
            return FMRES_SUPERCEDE;
        }
        if(equal(sample,"weapons/knife_hitwall1.wav"))
        {
            emit_sound(id,channel,gSounds[1],volume,attenuation,hFlags,pitch);
            return FMRES_SUPERCEDE;
        }
        if(equal(sample,"weapons/knife_hit1.wav"))
        {
            emit_sound(id,channel,gSounds[2],volume,attenuation,hFlags,pitch);
            return FMRES_SUPERCEDE;
        }
        if(equal(sample,"weapons/knife_hit2.wav"))
        {
            emit_sound(id,channel,gSounds[3],volume,attenuation,hFlags,pitch);
            return FMRES_SUPERCEDE;
        }
        if(equal(sample,"weapons/knife_hit3.wav"))
        {
            emit_sound(id,channel,gSounds[4],volume,attenuation,hFlags,pitch);
            return FMRES_SUPERCEDE;
        }
        if(equal(sample,"weapons/knife_hit4.wav"))
        {
            emit_sound(id,channel,gSounds[5],volume,attenuation,hFlags,pitch);
            return FMRES_SUPERCEDE;
        }
        if(equal(sample,"weapons/knife_slash1.wav"))
        {
            emit_sound(id,channel,gSounds[6],volume,attenuation,hFlags,pitch);
            return FMRES_SUPERCEDE;
        }
        if(equal(sample,"weapons/knife_slash2.wav"))
        {
            emit_sound(id,channel,gSounds[7],volume,attenuation,hFlags,pitch);
            return FMRES_SUPERCEDE;
        }
        if(equal(sample,"weapons/knife_stab.wav"))
        {
            emit_sound(id,channel,gSounds[7],volume,attenuation,hFlags,pitch);
            return FMRES_SUPERCEDE;
        }
    }
    
    return FMRES_IGNORED; 

 

Dopiero się uczę, ale chyba tak ;d


  • +
  • -
  • 0

#3 PoDwOJ

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:71
  • Lokalizacja:asddasdasda
Offline

Napisano 15.12.2013 20:15

Nie działa.



#4 PrezydenT

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:146
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 15.12.2013 20:23   Najlepsza odpowiedź

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "BaseballBat"
#define VERSION "0.4"
#define AUTHOR "(SAMURAI) Edit: Elite as shot"

#define V_MODEL "models/v_baseball.mdl"
#define W_MODEL "models/w_baseball.mdl"
#define P_MODEL "models/p_baseball.mdl"

#define KNIFE_W_MODEL "models/w_knife.mdl"

new const gSounds[][] = {
    "bb/knife_deploy1.wav",
    "bb/knife_hitwall1.wav",
    "bb/knife_hit1.wav",
    "bb/knife_hit2.wav",
    "bb/knife_hit3.wav",
    "bb/knife_hit4.wav",
    "bb/knife_slash1.wav",
    "bb/knife_slash2.wav",
    "bb/knife_stab.wav"
};

public plugin_init()
{
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

    // HL Event CurWeapon
    register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be","1=1");
    
    // FM_SetModel Fakemeta forward
    register_forward(FM_SetModel,"fw_setmodel"/*,1*/);
    // For sound
    register_forward(FM_EmitSound,"fw_emitsound");
}


// Plugin Precache forward
public plugin_precache()
{
    // precache the required models
    engfunc(EngFunc_PrecacheModel,V_MODEL);
    engfunc(EngFunc_PrecacheModel,P_MODEL);
    engfunc(EngFunc_PrecacheModel,W_MODEL);
    for(new i = 0 ; i < sizeof gSounds ; i++)
    precache_sound(gSounds[i]);
}

    
public Event_CurWeapon(id)
{     
    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
        return PLUGIN_HANDLED;
    if(!is_user_alive(id))
        return PLUGIN_CONTINUE;
    
    new weaponID = read_data(2);

    if(weaponID != CSW_KNIFE)
        return PLUGIN_CONTINUE;

    set_pev(id, pev_viewmodel2, V_MODEL);
    set_pev(id, pev_weaponmodel2, P_MODEL);
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}



public fw_setmodel(ent,const model[])
{
    // check if isn't a valid model
    if(!pev_valid(ent))
        return FMRES_IGNORED;
        
    // if isn't w_knife model
    if(strcmp(KNIFE_W_MODEL,model) )
        return FMRES_IGNORED;
    
    // get ent classname
    static classname[32]
    pev(ent,pev_classname,classname,31);
    
    
    if(!strcmp(classname, "weaponbox") || !strcmp(classname, "armoury_entity") || !strcmp(classname, "grenade"))
    {
        // set model
        engfunc(EngFunc_SetModel, ent, W_MODEL);
        return FMRES_SUPERCEDE;
    }
    
    return FMRES_IGNORED;
}

public fw_emitsound(id,channel,sample[],Float:volume,Float:attenuation,fFlags,pitch)
{

    {
        if(equal(sample,"weapons/knife_deploy1.wav"))
        {         
            emit_sound(id,channel,gSounds[6],volume,attenuation,fFlags,pitch);
            return FMRES_SUPERCEDE;
        }
        if(equal(sample,"weapons/knife_hitwall1.wav"))
        {         
            emit_sound(id,channel,gSounds[1],volume,attenuation,fFlags,pitch);
            return FMRES_SUPERCEDE;
        }
        if(equal(sample,"weapons/knife_hit1.wav"))
        {         
            emit_sound(id,channel,gSounds[2],volume,attenuation,fFlags,pitch);
            return FMRES_SUPERCEDE;
        }
        if(equal(sample,"weapons/knife_hit2.wav"))
        {         
            emit_sound(id,channel,gSounds[3],volume,attenuation,fFlags,pitch);
            return FMRES_SUPERCEDE;
        }
        if(equal(sample,"weapons/knife_hit3.wav"))
        {         
            emit_sound(id,channel,gSounds[4],volume,attenuation,fFlags,pitch);
            return FMRES_SUPERCEDE;
        }
        if(equal(sample,"weapons/knife_hit4.wav"))
        {         
            emit_sound(id,channel,gSounds[5],volume,attenuation,fFlags,pitch);
            return FMRES_SUPERCEDE;
        }
        if(equal(sample,"weapons/knife_slash1.wav"))
        {         
            emit_sound(id,channel,gSounds[6],volume,attenuation,fFlags,pitch);
            return FMRES_SUPERCEDE;
        }
        if(equal(sample,"weapons/knife_slash2.wav"))
        {         
            emit_sound(id,channel,gSounds[7],volume,attenuation,fFlags,pitch);
            return FMRES_SUPERCEDE;
        }
        if(equal(sample,"weapons/knife_stab.wav"))
        {         
            emit_sound(id,channel,gSounds[7],volume,attenuation,fFlags,pitch);
            return FMRES_SUPERCEDE;
        }
    }
    
    return FMRES_IGNORED;
}


  • +
  • -
  • 1

#5 PoDwOJ

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:71
  • Lokalizacja:asddasdasda
Offline

Napisano 15.12.2013 22:30

Sqwareck jesteś za***isty + dla cb pomoc udzielon 

/close.



#6 Kawon

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 886
Czempion

  • Postów:5165
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Dzierzgoń
Offline

Napisano 16.12.2013 21:49

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych