Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] Jakiego użyć kodu?

cod nowy

Najlepsza odpowiedź Gość_21977_* , 08.12.2013 11:06

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_SCOUT // ...
return

 
Twój kod przerywa wykonywanie funkcji w momencie, gdy gracz atakujący ma scouta.
W rezultacie, spełnia rolę "wyrzucenie broni przeciwnikowi przy atakowaniu z każdej broni poza scautem".

Mój zaś nakazuje wyrzucenie, gdy gracz atakujący ma scouta, a więc spełnia rolę "wyrzucenie broni przeciwnikowi przy atakowaniu ze scouta", a taki właśnie potrzebujesz:
 

wyrzucenia broni przeciwnikowi przez daną broń.


edit

Taki kod:
public Damage_Wyrzucenie(id)
{
	new idattacker = get_user_attacker(id);
	
	if(!is_user_alive(idattacker))
		return;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return;
	
	if(get_user_weapon(idattacker) != CSW_SCOUT)
		return;
	
	client_cmd(id, "drop");
}
spełniałby taką samą rolę, jak mój (inny zapis, jak komu wygodniej). Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Drago36

    Profesjonalista - if you know what i mean

  • Power User

Reputacja: 561
Wszechwiedzący

  • Postów:707
  • GG:
  • Imię:Mów mi D.ave
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.12.2013 09:18

Witam!

 

Potrzebuje kodu ,który będzie wykonywał szanse wyrzucenia broni przeciwnikowi przez daną broń.

W generatorze klas jest ta opcja ,ale działa w ten sposób że ze wszystkich strzelanych broni będziemy mieli sznase na wyrzucenie broni.

 

Kod generatora:

public Damage_Wyrzucenie(id)
{
new idattacker = get_user_attacker(id);

if(!is_user_alive(idattacker))
return;

if(!ma_klase[idattacker])
return;

if(random_num(1, 1) != 1)
return;

client_cmd(id, "drop");
}

 

 

Próbowałem jakoś to rozkminić:

public Damage_Wyrzucenie(id)
{
new idattacker = get_user_attacker(id);

if(!is_user_alive(idattacker))
return;

if(!ma_klase[idattacker])
return;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_SCOUT (1, 1) != 1)
return;

client_cmd(id, "drop");
}

 

Ale to nie mój chyba poziom.

Wielkie dzięki za pomoc.


  • +
  • -
  • 0

#2 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 08.12.2013 09:23

 if(random_num(1, x) = 1 && get_user_weapon(id) == CSW_SCOUT)

Returna tam wywal
  • +
  • -
  • 1

#3 Drago36

    Profesjonalista - if you know what i mean

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 561
Wszechwiedzący

  • Postów:707
  • GG:
  • Imię:Mów mi D.ave
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.12.2013 09:24

public Damage_Wyrzucenie(id)
{
new idattacker = get_user_attacker(id);

if(!is_user_alive(idattacker))
return;

if(!ma_klase[idattacker])
return;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_SCOUT || random_num(1, 1) != 1)
return;

client_cmd(id, "drop");
}

 

Przed chwilą też tak rozmyśliłem.

Kompiluje się ładnie ,tylko czy to dobrze zadziała?


  • +
  • -
  • 0

#4 Drago36

    Profesjonalista - if you know what i mean

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 561
Wszechwiedzący

  • Postów:707
  • GG:
  • Imię:Mów mi D.ave
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.12.2013 09:47

 if(random_num(1, x) = 1 && get_user_weapon(id) == CSW_SCOUT)

Returna tam wywal

 

 

MAGNET nie działa twoje

Spoiler

 

Poprawiłem na:

if(random_num(1, 1) = 1 && get_user_weapon(id) == CSW_SCOUT

 

A błędy tera takie:

Spoiler


Użytkownik Drago36 edytował ten post 08.12.2013 09:50

  • +
  • -
  • 0

#5 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 08.12.2013 09:51

public Damage_Wyrzucenie(id)
{
	new idattacker = get_user_attacker(id);
	
	if
	(
			is_user_alive(idattacker)
		&&	ma_klase[idattacker]
		&&	get_user_weapon(idattacker) == CSW_SCOUT
	)
		client_cmd(id, "drop");
}
PS Sprawdzanie, czy losowa liczba z zakresu od 1 do 1 jest różna od 1, jest irracjonalne.

#6 Drago36

    Profesjonalista - if you know what i mean

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 561
Wszechwiedzący

  • Postów:707
  • GG:
  • Imię:Mów mi D.ave
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.12.2013 09:57


public Damage_Wyrzucenie(id)
{
new idattacker = get_user_attacker(id);

if(!is_user_alive(idattacker))
return;

if(!ma_klase[idattacker])
return;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_SCOUT || random_num(1, 1) != 1)
return;

client_cmd(id, "drop");
}

 

Benio ,ale ten kod może być?  Będzie działać tak samo jak twój?


  • +
  • -
  • 0

#7 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 08.12.2013 11:06   Najlepsza odpowiedź

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_SCOUT // ...
return

 
Twój kod przerywa wykonywanie funkcji w momencie, gdy gracz atakujący ma scouta.
W rezultacie, spełnia rolę "wyrzucenie broni przeciwnikowi przy atakowaniu z każdej broni poza scautem".

Mój zaś nakazuje wyrzucenie, gdy gracz atakujący ma scouta, a więc spełnia rolę "wyrzucenie broni przeciwnikowi przy atakowaniu ze scouta", a taki właśnie potrzebujesz:
 

wyrzucenia broni przeciwnikowi przez daną broń.


edit

Taki kod:
public Damage_Wyrzucenie(id)
{
	new idattacker = get_user_attacker(id);
	
	if(!is_user_alive(idattacker))
		return;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return;
	
	if(get_user_weapon(idattacker) != CSW_SCOUT)
		return;
	
	client_cmd(id, "drop");
}
spełniałby taką samą rolę, jak mój (inny zapis, jak komu wygodniej).

#8 Drago36

    Profesjonalista - if you know what i mean

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 561
Wszechwiedzący

  • Postów:707
  • GG:
  • Imię:Mów mi D.ave
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.12.2013 11:08

O takie wytłumaczenie mi chodziło właśnie ,wielkie dzięki Boguś! :D


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych