/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <cstrike>
#define PLUGIN "Wybieranie perkow"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Klakier"
#define FLAGA ADMIN_LEVEL_G
new bool:moze_uzyc[33];
new nazwa_perku[64];
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /kupperk", "komenda", FLAGA);
register_logevent("Round_Start",2,"1=Round_Start");
}
public Round_Start()
{
for (new id=1; id < 33; id++)
{
if(is_user_alive(id) && get_user_flags(id) & FLAGA)
{
moze_uzyc[id]=true;
}
}
}
public komenda(id)
{
if(has_flag(id, "G"))
{
if(moze_uzyc[id]){
moze_uzyc[id]=false;
wez_perk(id)
}
else {
client_print(id,print_center,"Ta komende mozesz uzyc raz na runde!");
}
if(!has_flag(id, "G"))
{
client_print(id, print_center, "Nie masz uprawnien to korzystania z tej komendy (Kup vipa)")
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
}
public wez_perk(id)
{
new menu = menu_create("\rWybierz perk :", "wez_handler");
for(new i=1; i<=cod_get_perks_num(); i++)
{
cod_get_perk_name(i, nazwa_perku, 63);
menu_additem(menu, nazwa_perku);
}
menu_display(id, menu);
}
public wez_handler(id, menu, item)
{
if(item++ == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
cod_set_user_perk(id, item, -1, 1);
cod_get_perk_name(item++, nazwa_perku, 63);
client_print(id, print_chat, "Wybrales sobie perk: %s", nazwa_perku);
cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id)-16000)
cod_set_user_coins(id, cod_get_user_coins(id)-10)
return PLUGIN_HANDLED;
}
W komentarzach dowiedzialem się, że monety usuwa się komendą
cod_set_user_coins(id, cod_get_user_coins(id)-10)
ale nie mam odpowiednich bilbiotek więc tego nie skompiluje