Witam,
Przerobiłem sobie lekko sklepik z gg na BF2. I nie mogę skompilowac -.-"
GGshop.sma(6) : fatal error 100: cannot read from file: "Engine" Compilation aborted. 1 Error.
Sklep Posiada:
Mniejsza grawitacja,
Większa szybkość,
Zoom,
Niewidzialność,
150 kamizelki,
+ 25 HP,
Clip ammo
Mógłbym prosić o usunięcie niewidzialności, byłbym wdzięczny.
Za pomoc daje ogromnego plusa.
Tutaj .sma
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <Engine>
#include <colorchat>
#define KeysGG_Shop (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<9) // Keys: 12345678
new fragi[33]=0
new tpstring[1024]
new gmsgStatusText
new float:speed[33]
new float:alpha
new ma_speeda[33]=0
new CTSkins[4][]={"sas","gsg9","urban","gign"}
new TSkins[4][]={"arctic","leet","guerilla","terror"}
new skinchanged[33]
new chamilosc[33]=0
new brales[33]=0
new ma_zoom[33]=0
new zmienna[33]
new nwidzialnosc[33]=0
public plugin_init() {
register_plugin("BF2 Shop")
register_menucmd(register_menuid("BF2-Shop"), KeysGG_Shop, "PressedGG_Shop")
register_event("DeathMsg","DeathMsg","a")
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")
//register_clcmd(" /pokaz","pokaz")
register_clcmd("say /kup","ShowGG_Shop")
register_clcmd("say /sklep","ShowGG_Shop")
register_clcmd("say /shop","ShowGG_Shop")
//register_clcmd(" /dodaj","dodaj")
//register_clcmd(" /pokaz2","UpdateHUD")
gmsgStatusText = get_user_msgid("StatusText")
set_task(0.8, "UpdateHUD",0,_,_,"b")
}
public DeathMsg()
{
new kid = read_data(1) //zabojca
new vid = read_data(2) // ofiara
new hs = read_data(3) // HeadShot (1 == true)
new weapon[64]
read_data(4,weapon,63) //krotka nazwa broni (bez weapon_ / CSW_ )
//code
if (kid != vid)
fragi[kid] = fragi[kid] + 1
//set_user_maxspeed(id,-1.0)
ma_speeda[vid]=0
brales[vid]=false
nwidzialnosc[vid]=0
ma_zoom[vid]=0
if (skinchanged[vid]) chamilosc[vid]=chamilosc[vid]+1
if (chamilosc[vid]>3){
chamilosc[vid]=0
cs_reset_user_model(vid)
skinchanged[vid]=false
}
}
public dodaj(id){
fragi[id]=fragi[id]+10
}
public pokaz(id) {
format(tpstring,1023,"Aktualnie posiadasz %i Punktow",fragi[id])
message_begin(MSG_ONE,gmsgStatusText,{0,0,0}, id)
write_byte(0)
write_string(tpstring)
message_end()
}
public CurWeapon(id)
{
new wid = read_data(2) // Id broni
new ammo = read_data(3) // liczba naboi w magazynku
if (ma_speeda[id]==1) set_user_maxspeed ( id,speed[id])
if (brales[id]==1)
{
new clip, ammo
new wpn_id=get_user_weapon(id, clip, ammo);
new wpn[32]
if ( wpn_id==CSW_C4 || wpn_id==CSW_HEGRENADE || wpn_id == CSW_SMOKEGRENADE || wpn_id == CSW_FLASHBANG || wpn_id == CSW_KNIFE ) return PLUGIN_CONTINUE
if ( clip == 0 )
{
get_weaponname(wpn_id,wpn,31)
if ( get_cvar_num("sv_dropwpn")!=0 ) engclient_cmd(id,"drop",wpn) //TEST
give_item(id,wpn)
engclient_cmd(id, wpn )
engclient_cmd(id, wpn )
engclient_cmd(id, wpn )
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
}
public ShowGG_Shop(id){
show_menu(id, KeysGG_Shop, "\rBF2 Shop^n^n\y1:\wMniejsza gravitacja \r9 pkt^n\y2:\wWieksza szybkosc \r8 pkt^n\y3:\wZoom \r10 pkt^n\y4:\wChameleon \r7 pkt ^n\y5:\wNiewidzialnosc \r20 pkt^n\y6:\w150 Armoru \r5 pkt^n\y7:\w+25 hp \r5 pkt ^n\y8:\wClip ammo \r15 pkt^n^n\y0:\wWyjscie^n", -1, "BF2-Shop") // Display menu
}
public PressedGG_Shop(id, key) {
switch (key) {
case 0: { // 1
new float:grava[33]
if (amount(id,9)==1)
{
grava[id]=(get_user_gravity ( id )-0.20)
if (grava[id]<0.20) grava[id]=0.20
set_user_gravity ( id, grava[id])
ColorChat(id,GREEN,"[BF2 Shop]^x01 Wlasnie kupiles mniejsza gravitacje.")
}
}
case 1: { // 2
if (amount(id,8)==1){
speed[id]=(get_user_maxspeed ( id ) +50.0)
set_user_maxspeed ( id,speed[id])
ma_speeda[id]=1
ColorChat(id,GREEN,"[BF2 Shop]^x01 Wlasnie kupiles Wieksza predkosc.")
}
}
case 2: { // 3
if (amount(id,10)==1){
if (ma_zoom[id]!=0) ColorChat(id,GREEN,"[BF2 Shop]^x01 Juz masz Zoom'a")
else {
ma_zoom[id]=1
ColorChat(id,GREEN,"[BF2 Shop]^x01 Wlasnie kupiles Zoom'a do swojej broni masz go dopoki nie zginiesz")
}
}
}
case 3: { // 4
if (amount(id,7)==1){
if (id<1 || id>32 || !is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE
if (chamilosc[id]>0) ColorChat(id,GREEN,"[BF2 Shop]^x01 Masz juz Chameleona")
else {
ColorChat(id,GREEN,"[BF2 Shop]^x01 Wlasnie kupiles Chameleona masz go dopoki nie zginiesz 3 razy")
if (skinchanged[id]==false) {
chamilosc[id]=1
new num = random_num(0,3)
if (get_user_team(id)==1){
cs_set_user_model(id,CTSkins[num])
}
else{
cs_set_user_model(id,TSkins[num])
}
skinchanged[id]=true
}
}
}
}
case 4: { // 5
if (amount(id,20)==1){
if (nwidzialnosc[id]!=0) ColorChat(id,GREEN,"[BF2 Shop]^x01 Jestes juz niewidzialny")
else {//(nwidzialnosc[id]==0) {
ColorChat(id,GREEN,"[BF2 Shop]^x01 Wlasnie kupiles Niewidzialnosc i masz ja dopoki nie zginiesz")
alpha=122.0
set_pev(id, pev_renderamt, alpha)
nwidzialnosc[id]=1
}
}
}
case 5: { // 6
if (amount(id,5)==1){
ColorChat(id,GREEN,"[BF2 Shop]^x01 Wlasnie kupiles 150 kamizelki")
cs_set_user_armor(id, 150, CS_ARMOR_VESTHELM)
}
}
case 6: { // 7
if (amount(id,5)==1){
new zycie[33]
zycie[id]= get_user_health ( id )
ColorChat(id,GREEN,"[BF2 Shop]^x01 Wlasnie kupiles 25 hp i twoje hp wynosi %i",zycie[id]+25)
set_user_health ( id, zycie[id] + 25 )
}
}
case 7: { // 8
if (amount(id,15)==1){
if (brales[id]==0){
ColorChat(id,GREEN,"[BF2 Shop]^x01 Wlasnie kupiles Clip ammo do swojej broni masz je do smierci")
brales[id]=1;
}
else ColorChat(id,GREEN,"[BF2 Shop]^x01 Masz juz Clip ammo")
}
}
case 8: { // wyjscie
}
}
return key;
}
public UpdateHUD()
{
//Update HUD for each player
for (new id=0; id < 32; id++)
{
//If user is not connected, don't do anything
if (!is_user_connected(id))
continue
if (is_user_alive(id)) pokaz(id)
}
}
public client_PreThink(id)
{
new button = get_user_button(id)
new zoom=cs_get_user_zoom(id)
new wep=cs_get_weapon_id ( id )
if(zmienna[id]==0 && button & IN_ATTACK2) {
if (ma_zoom[id]==1) {
if (zoom==CS_SET_SECOND_ZOOM) cs_set_user_zoom(id, CS_RESET_ZOOM, 1)
else{
if ((wep==CSW_M4A1)||(wep==CSW_USP)) cs_set_weapon_silen(id,1,0)
cs_set_user_zoom(id, CS_SET_SECOND_ZOOM, 1)
}
}
}
if(button & IN_ATTACK2) zmienna[id] = 1
else zmienna[id] = 0
}
public amount(id,koszt){
if (koszt>fragi[id]) {
ColorChat(id,GREEN,"[BF2 Shop]^x01 Nie masz wystarczajacej liczy punktow.")
return 0
}
else {
fragi[id]=fragi[id]-koszt
return 1
}
return fragi[id]
}


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty










