Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Weapon Origin


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 mastah7991

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:388
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 10.11.2013 16:37

witam 

mam do was wszystkich pytania ( jedni znają się na języku pawn inni na tworzeniu modeli)

otóż tu są 2 możliwości (chyba ) i zapytam się o dwie ( by zobaczyć którą łatwiej zrobić )

 

1. Związane z pawnem

 

otóż jak przesunąć broń w pawn 

rozchodzi się tu o oś X Y i Z czyli wszystkie 3 

też czy ciężko to zrobić

p.s przeskok ma być nagły klikam np +use ( E) i pozycja broni mi się zmienia na na 

X -5 

Y -5.5

Z -10.5

 

 

2. Tworzenie modeli 

czy da się bez jakiś wielkich edycji ( tzw wszelkie konwertowanie do 3D Maxa / Cinema 4D ) zmienić położenie (origin) broni i zapisać jako mdl ?

 

 

dziękuje za wszelkie odp 

pozdrawiam


  • +
  • -
  • 0

#2 MarWit

    The Chosen One

  • Przyjaciel

Reputacja: 840
Czempion

  • Postów:1485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 11.11.2013 15:35

Od strony AMXX raczej vieworigin zmienić się nie da, a żeby zmienić w modelu wystarczy po dekompilacji do pliku qc dopisać ( bądź zmodyfikować ) $origin
  • +
  • -
  • 0

marwit-0.png


#3 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 13.11.2013 01:41

da się zmieniać widok broni poprzez EngFunc_CrosshairAngle


  • +
  • -
  • 0

#4 mastah7991

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:388
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 15.11.2013 21:29

Od strony AMXX raczej vieworigin zmienić się nie da, a żeby zmienić w modelu wystarczy po dekompilacji do pliku qc dopisać ( bądź zmodyfikować ) $origin

 

hmm dobrze wiedzieć a mam pytanko jaki program do tego polecasz i do komplacji wtórnej na mdl ?

 

da się zmieniać widok broni poprzez EngFunc_CrosshairAngle

to chyba jednak nie dla mnie ;x ( chyba że masz jakąś gotową funkcję )


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych