Nie wiem dlaczego, ale teraz działanie pluginu wygląda tak: zabija i wraca do drużyny.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Ultimate AFK coś się z nim gryzie?
#21
Napisano 14.11.2013 20:04
#22
Napisano 14.11.2013 22:03
Nie rozwinąłem swojej myśli po wpisaniu /spec zabijało i automatycznie wracało do gry zamiast na speca przerzucić.
#23
Napisano 14.11.2013 22:16
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "Spec/Back"
#define AUTHOR "kramesa"
#define VERSION "v1.1"
new ZespolGracza[33];
new CountTime[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_clcmd("say /spec", "Spec");
register_clcmd("say /back", "Back");
register_cvar("amx_spectimes", "3");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "PlayerSpawned", 1);
}
public PlayerSpawned(id){
if(is_user_alive(id))
ZespolGracza[id] = get_user_team(id);
}
public client_putinserver(id){
ZespolGracza[id] = -1;
CountTime[id] = 0;
}
public Spec(id)
{
if(CountTime[id] >= get_cvar_num("amx_spectimes"))
{
client_print(id, print_chat, "[AMXX] Sorry, you cant use this command more of %d times.", get_cvar_num("amx_spectimes"));
return PLUGIN_HANDLED;
}
if(ZespolGracza[id] == -1){
ZespolGracza[id] = get_user_team(id);
}
if((get_user_team(id) == 3 || get_user_team(id) == 0) && (ZespolGracza[id] == 1 || ZespolGracza[id] == 2))
{
Back(id);
return PLUGIN_HANDLED;
}
else
{
user_kill(id, 1);
engclient_cmd(id, "jointeam", "6");
client_print(id, print_chat, "[AMXX] You are now in Spectator.");
CountTime[id]++;
return PLUGIN_HANDLED;
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
public Back(id)
{
if(get_user_team(id) == 1 || get_user_team(id) == 2)
{
client_print(id, print_chat, "[AMXX] You already Non-Spectator.");
return PLUGIN_HANDLED;
}
engclient_cmd(id, "jointeam", ZespolGracza[id]==2? "2": "1");
engclient_cmd(id, "joinclass", "1");
client_print(id, print_chat, "[AMXX] You are now in %sTerrorist team.", ZespolGracza[id]==2?"Counter-":"");
ExecuteHam(Ham_CS_RoundRespawn, id);
cs_set_user_deaths(id, 0);
return PLUGIN_HANDLED;
}
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
#24
Napisano 14.11.2013 22:40
Dalej jest coś nie tak tym razem po powrocie do teamu nie respi nas
#25
Napisano 15.11.2013 15:26
To znaczy kiedy nie respi? Ogólnie nie respi? Ciągle jesteś nie żywy? Czy jak wpiszesz back to nie respi?
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
#26
Napisano 15.11.2013 16:23
Po wpisaniu back nas nie respi tylko przenosi wyłącznie do drużyny jako martwych.
#27
Napisano 16.11.2013 09:28
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "Spec/Back"
#define AUTHOR "kramesa edit HubertTM"
#define VERSION "2.0"
new ZespolGracza[33];
new CountTime[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_clcmd("say /spec", "Spec");
register_clcmd("say /back", "Back");
register_cvar("amx_spectimes", "3");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "PlayerSpawned", 1);
}
public PlayerSpawned(id){
if(is_user_alive(id))
ZespolGracza[id] = get_user_team(id);
}
public client_putinserver(id){
ZespolGracza[id] = -1;
CountTime[id] = 0;
}
public Spec(id)
{
if(CountTime[id] >= get_cvar_num("amx_spectimes"))
{
client_print(id, print_chat, "[AMXX] Sorry, you cant use this command more of %d times.", get_cvar_num("amx_spectimes"));
return PLUGIN_HANDLED;
}
if(ZespolGracza[id] == -1){
ZespolGracza[id] = get_user_team(id);
}
if((get_user_team(id) == 3 || get_user_team(id) == 0) && (ZespolGracza[id] == 1 || ZespolGracza[id] == 2))
{
Back(id);
return PLUGIN_HANDLED;
}
else
{
user_kill(id, 1);
engclient_cmd(id, "jointeam", "6");
client_print(id, print_chat, "[AMXX] You are now in Spectator.");
CountTime[id]++;
return PLUGIN_HANDLED;
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
public Back(id)
{
if(get_user_team(id) == 1 || get_user_team(id) == 2)
{
client_print(id, print_chat, "[AMXX] You already Non-Spectator.");
return PLUGIN_HANDLED;
}
engclient_cmd(id, "jointeam", ZespolGracza[id]==2? "2": "1");
engclient_cmd(id, "joinclass", "1");
client_print(id, print_chat, "[AMXX] You are now in %sTerrorist team.", ZespolGracza[id]==2?"Counter-":"");
new data[1];
data[0] = id;
set_task(1.0, "SpawnPlayer", random(200)+33, data, 1);
cs_set_user_deaths(id, 0);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public SpawnPlayer(data[]){
if(is_user_connected(data[0]) && !is_user_alive(data[0]) && 0 < get_user_team(data[0]) < 3)
ExecuteHam(Ham_CS_RoundRespawn,data[0]);
}
Zobacz
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
#28
Napisano 16.11.2013 21:07
Teraz odradza nas po wpisaniu komendy /back, ale wyświetla wybór postaci zamiast auto wyboru, chociaż może to w ostateczności zostać. Niestety dalej po naszym powrocie do gry, gdy zginiemy nie odradzamy się.
Dodam jeszcze ss z informacjami jakie się wyświetlają.
http://cloud-2.steam...F7022ED2C74852/
#29
Napisano 17.11.2013 18:18
Może coś zasugeruję po swoich obserwacjach, a mianowicie:
Żeby plugin sprawdzał po jego użyciu czy dany gracz zginął jeżeli ginie, żeby dawał mu nóż i przerzucał t->ct->t wtedy się odrodzi. Tyle, że musiałby to z automatu robić w przypadku gracza, który wrócił do gry ze speca, lub po jego przeniesieniu przez ultimate afk.
#30
Napisano 25.11.2013 00:38
#31
Napisano 26.11.2013 17:53
Musiałbym potestować - może wina leży po stronie serwera (może mod nie pozwala na takie odrodzenia itd.)
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
#32
Napisano 01.12.2013 15:12
To jak będziesz miał czas to daj znać to postaram się postawić serwer testowy z takimi samymi pluginami co mój serwer.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: gungame, deatmatch, ultimate afk, spec_and_back
Szukam pluginu Ultimate AFK do cs 1.6Napisany przez DeroY, 05.11.2024 |
|
|
|||
![]() |
GunGame
[KOSZ] Hebronie Napisany przez Mechanik941, 22.10.2016 |
|
|
||
Half-Life Gun GameGunGame Mod Napisany przez brotalnia, 18.06.2016 |
|
|
|||
![]() |
GunGame
[KOSZ] Prośba o vipaProśba Napisany przez Delta_Forces, 03.03.2016 |
|
|
||
GunGame
Usuniecie HUD z gungameNapisany przez SOS, 04.01.2016 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod














