←  Pytania dotyczące pluginów

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Nie wiem co zrobić by zakończyć

  • +
  • -
DaRo1996 - zdjęcie DaRo1996 08.11.2013

Witam! mam prośbę jak zakończyć odtwarzanie muzyki podczas zabawy na modzie JailBreak. Dodałem wszystko jak trzeba ale gdy kończy się zabawa bądź dzień to muzyka dalej gra i nie kończy się. Prosiłbym o pomoc. Dołączam plik .sma zabawy abyście mogli sprawdzić czego nie dodałem lub zrobiłem źle. 

 

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
d0naciak - zdjęcie d0naciak 08.11.2013

Wykorzystaj komendy

na zatrzymanie MP3

mp3 stop

na zatrzymanie WAV

stopsound

Ew. skróć nutkę ręcznie ;)

Odpowiedz

  • +
  • -
Rivit - zdjęcie Rivit 09.11.2013

albo zrobic taskiem i potem remove task
Odpowiedz

  • +
  • -
DaRo1996 - zdjęcie DaRo1996 09.11.2013

Skrócić nutkę to dałoby rade nie ma problemu ale trzeba mieć na uwadze że nie zawsze zabawa kończy się w danym momencie. I te komendy na zatrzymanie to gdzie i jak trzeba umieścić :) bo się dopiero uczę :) 

Odpowiedz

GT Team - zdjęcie GT Team 09.11.2013

Wtedy, kiedy chcesz by się skończyło :) Czyli w funkcji, kiedy jest ustawiane, ze koniec zabawy
Odpowiedz

  • +
  • -
DaRo1996 - zdjęcie DaRo1996 09.11.2013

powiem tak żebym zrozumiał i było mi łatwiej prosiłbym o jakiś wyciąg gdzie to mam wstawić. Na prawdę jestem świeży w tych sprawach i się dopiero uczę więc to co piszecie jest dla mnie mało zrozumiałe. 

Odpowiedz

  • +
  • -
Rivit - zdjęcie Rivit 09.11.2013

@up & @upup
zrobic by to taskiem
kiedy start graj muzyke
a kiedy koniec zabawy to remove task i po sprawie
Odpowiedz

  • +
  • -
DaRo1996 - zdjęcie DaRo1996 09.11.2013

teraz to już błagam niech mi to ktoś rozpisze jak wręcz idiocie bo ja kompletnie tego nie mogę ogarnąć :( 

Odpowiedz

GT Team - zdjęcie GT Team 09.11.2013

teoretycznie w
for(new i=1; i<=32; i++){
        g_ChoosenColor[i] = false;
	if(is_user_alive(i) && is_user_connected(i))
tym if'ie jest zakończenie rozgrywki, czyli wtedy masz kazdemu graczowi zakończyć ten mp3 czyli
for(new i=1; i<=32; i++)
{
	g_ChoosenColor[i] = false;
	if(is_user_alive(i) && is_user_connected(i))	
	{
		client_cmd(i, "mp3 stop")
		set_user_maxspeed(i, 250.0);
	}
}
That's all
Odpowiedz

  • +
  • -
DaRo1996 - zdjęcie DaRo1996 09.11.2013

GT Team - Twoja metoda niestety nie działa ;/ bo po 1. jak zrobiłem jak Ty masz to nie kompiluje po 2. zrobiłem swoją metodą to nie działa. 

Odpowiedz

NexusLaMeR - zdjęcie NexusLaMeR 09.11.2013



teoretycznie w

for(new i=1; i<=32; i++){
        g_ChoosenColor[i] = false;
	if(is_user_alive(i) && is_user_connected(i))
tym if'ie jest zakończenie rozgrywki, czyli wtedy masz kazdemu graczowi zakończyć ten mp3 czyli
for(new i=1; i<=32; i++)
{
	g_ChoosenColor[i] = false;
	if(is_user_alive(i) && is_user_connected(i))	
	{
		client_cmd(i, "mp3 stop")
		set_user_maxspeed(i, 250.0);
	}
}
That's all

 

+ jeszcze dodaj dla wav bo to tylko ci pliki mp3 zatrzyma 

 

i nie client_cmd(i, "mp3 stop") tylko client_cmd(0, "mp3 stop")

 

for(new i=1; i<=32; i++)
{
g_ChoosenColor[i] = false;
if(is_user_alive(i) && is_user_connected(i))
set_user_maxspeed(i, 250.0);
client_cmd(0, "mp3 stop") //dla mp3
client_cmd(0, "stopsound") //dla wav
}

 

Edit myślałem że ma dobrze wiec tylko dodałem wav tutaj masz co musisz zrobić

Załączone pliki


Użytkownik NexusLaMeR edytował ten post 09.11.2013 18:40
Odpowiedz

  • +
  • -
DaRo1996 - zdjęcie DaRo1996 09.11.2013

może jestem wkurzający czy coś no ale nie działa mi to :( 

nie wiem jaki jest tego powód... robię tak jak Wy piszecie i nawet dodajecie ale nie działa...

Odpowiedz

  • +
  • -
Rivit - zdjęcie Rivit 09.11.2013

@up
daj .sma tego pluginu to zrobie taskiem.
I daj sciezke do pliku z muzyka zebym wiedzial
Odpowiedz

  • +
  • -
DaRo1996 - zdjęcie DaRo1996 09.11.2013

Proszę oto one. :)

Załączone pliki


Użytkownik DaRo1996 edytował ten post 09.11.2013 20:53
Odpowiedz

  • +
  • -
Rivit - zdjęcie Rivit 09.11.2013

sprawdz (jak nie dziala to w poniedzialek to zrobie bo na razie siedze na wifi)
Spoiler
Odpowiedz

  • +
  • -
DaRo1996 - zdjęcie DaRo1996 10.11.2013

@up 

Wybacz ale Twój kod kompletnie źle działa. Nie odtwarza muzyki, CT nie może się ruszyć za to TT tak. 

Odpowiedz

  • +
  • -
Rivit - zdjęcie Rivit 10.11.2013

muzyka ma grac od wtedy jak sie gracze chowaja czy jak straznik ustawi zabawe?
Bd jutro na kompie to wykonam.
Odpowiedz

  • +
  • -
d0naciak - zdjęcie d0naciak 10.11.2013

TibacK task nie zatrzymuje muzyki...przecież kolega napisał że zabawa nie ma swoje wyznaczonego czasu zakończenia.

public OnGameHudEnd(day)
{
    if(day == id_zabawa)
    {
        if(!usun)
        {
            set_lights("a");
            jail_set_ct_hit_tt(false);
            jail_set_game_hud(300, "Zakonczenie zabawy za");
              client_cmd(0, "mp3 play sound/jb_cypis/chowany.mp3");

        }
        else
        {
            jail_set_play_game(USUWANIE_DANYCH, true);
            set_lights("#OFF");    
            
            RegisterChowany(false);
    
            for(new i=1; i<=32; i++)
            {
                g_ChoosenColor[i] = false;
                if(is_user_alive(i) && is_user_connected(i))            
                    set_user_maxspeed(i, 250.0);
            }
        }
        usun = !usun;
    }
}

na

public OnGameHudEnd(day)
{
    if(day == id_zabawa)
    {
        if(!usun)
        {
            set_lights("a");
            jail_set_ct_hit_tt(false);
            jail_set_game_hud(300, "Zakonczenie zabawy za");
              client_cmd(0, "mp3 play sound/jb_cypis/chowany.mp3");

        }
        else
        {
            jail_set_play_game(USUWANIE_DANYCH, true);
            set_lights("#OFF");    
            
            RegisterChowany(false);
    
            for(new i=1; i<=32; i++)
            {
                g_ChoosenColor[i] = false;
                if(is_user_alive(i) && is_user_connected(i))            
                    set_user_maxspeed(i, 250.0);
            }
            client_cmd(0, "stopsound");
            client_cmd(0, "mp3 stop");
        }
        usun = !usun;
    }
}
Odpowiedz

  • +
  • -
DaRo1996 - zdjęcie DaRo1996 10.11.2013

muzyka sama się włącza w raz z momentem "zgaszenia światła" czyli jak się schowają. Ona automatycznie się włączy nie zależnie ale nie kończy się w raz z zakończeniem zabawy-czyli znalezienie więźniów lub końca dnia. A do kolegi @up również nie działa. Ehh mi też się to nie podoba bo na serwerze zakłócam grę ale chcę by to było zrobione poprawnie. Więc nadal proszę o pomoc. 


Użytkownik DaRo1996 edytował ten post 10.11.2013 16:00
Odpowiedz

  • +
  • -
Rivit - zdjęcie Rivit 10.11.2013

@up up
jak to task nie konczy muzyki?? Skoro usune taska to funkcja odtwarzajaca dezaktywuje sie (chyba)

czyli trzeba dac odtwarzanie w miejscu gdzie 'swiatla gasna'
a konczy sie w momencie gdy zostanie ostatni gracz
Odpowiedz