Nie wiem co zrobić by zakończyć
DaRo1996
08.11.2013
Witam! mam prośbę jak zakończyć odtwarzanie muzyki podczas zabawy na modzie JailBreak. Dodałem wszystko jak trzeba ale gdy kończy się zabawa bądź dzień to muzyka dalej gra i nie kończy się. Prosiłbym o pomoc. Dołączam plik .sma zabawy abyście mogli sprawdzić czego nie dodałem lub zrobiłem źle.
Załączone pliki
d0naciak
08.11.2013
Wykorzystaj komendy
na zatrzymanie MP3
mp3 stop
na zatrzymanie WAV
stopsound
Ew. skróć nutkę ręcznie
DaRo1996
09.11.2013
Skrócić nutkę to dałoby rade nie ma problemu ale trzeba mieć na uwadze że nie zawsze zabawa kończy się w danym momencie. I te komendy na zatrzymanie to gdzie i jak trzeba umieścić bo się dopiero uczę
GT Team
09.11.2013

DaRo1996
09.11.2013
powiem tak żebym zrozumiał i było mi łatwiej prosiłbym o jakiś wyciąg gdzie to mam wstawić. Na prawdę jestem świeży w tych sprawach i się dopiero uczę więc to co piszecie jest dla mnie mało zrozumiałe.
Rivit
09.11.2013
zrobic by to taskiem
kiedy start graj muzyke
a kiedy koniec zabawy to remove task i po sprawie
DaRo1996
09.11.2013
teraz to już błagam niech mi to ktoś rozpisze jak wręcz idiocie bo ja kompletnie tego nie mogę ogarnąć
GT Team
09.11.2013
for(new i=1; i<=32; i++){ g_ChoosenColor[i] = false; if(is_user_alive(i) && is_user_connected(i))tym if'ie jest zakończenie rozgrywki, czyli wtedy masz kazdemu graczowi zakończyć ten mp3 czyli
for(new i=1; i<=32; i++) { g_ChoosenColor[i] = false; if(is_user_alive(i) && is_user_connected(i)) { client_cmd(i, "mp3 stop") set_user_maxspeed(i, 250.0); } }That's all
DaRo1996
09.11.2013
GT Team - Twoja metoda niestety nie działa ;/ bo po 1. jak zrobiłem jak Ty masz to nie kompiluje po 2. zrobiłem swoją metodą to nie działa.
NexusLaMeR
09.11.2013
teoretycznie w
for(new i=1; i<=32; i++){ g_ChoosenColor[i] = false; if(is_user_alive(i) && is_user_connected(i))tym if'ie jest zakończenie rozgrywki, czyli wtedy masz kazdemu graczowi zakończyć ten mp3 czylifor(new i=1; i<=32; i++) { g_ChoosenColor[i] = false; if(is_user_alive(i) && is_user_connected(i)) { client_cmd(i, "mp3 stop") set_user_maxspeed(i, 250.0); } }That's all
+ jeszcze dodaj dla wav bo to tylko ci pliki mp3 zatrzyma
i nie client_cmd(i, "mp3 stop") tylko client_cmd(0, "mp3 stop")
for(new i=1; i<=32; i++)
{
g_ChoosenColor[i] = false;
if(is_user_alive(i) && is_user_connected(i))
set_user_maxspeed(i, 250.0);
client_cmd(0, "mp3 stop") //dla mp3
client_cmd(0, "stopsound") //dla wav
}
Edit myślałem że ma dobrze wiec tylko dodałem wav tutaj masz co musisz zrobić
Załączone pliki
Użytkownik NexusLaMeR edytował ten post 09.11.2013 18:40
DaRo1996
09.11.2013
może jestem wkurzający czy coś no ale nie działa mi to
nie wiem jaki jest tego powód... robię tak jak Wy piszecie i nawet dodajecie ale nie działa...
Rivit
09.11.2013
daj .sma tego pluginu to zrobie taskiem.
I daj sciezke do pliku z muzyka zebym wiedzial
DaRo1996
09.11.2013
Proszę oto one.
Załączone pliki
Użytkownik DaRo1996 edytował ten post 09.11.2013 20:53
Rivit
09.11.2013
DaRo1996
10.11.2013
@up
Wybacz ale Twój kod kompletnie źle działa. Nie odtwarza muzyki, CT nie może się ruszyć za to TT tak.
Rivit
10.11.2013
Bd jutro na kompie to wykonam.
d0naciak
10.11.2013
TibacK task nie zatrzymuje muzyki...przecież kolega napisał że zabawa nie ma swoje wyznaczonego czasu zakończenia.
public OnGameHudEnd(day) { if(day == id_zabawa) { if(!usun) { set_lights("a"); jail_set_ct_hit_tt(false); jail_set_game_hud(300, "Zakonczenie zabawy za"); client_cmd(0, "mp3 play sound/jb_cypis/chowany.mp3"); } else { jail_set_play_game(USUWANIE_DANYCH, true); set_lights("#OFF"); RegisterChowany(false); for(new i=1; i<=32; i++) { g_ChoosenColor[i] = false; if(is_user_alive(i) && is_user_connected(i)) set_user_maxspeed(i, 250.0); } } usun = !usun; } }
na
public OnGameHudEnd(day) { if(day == id_zabawa) { if(!usun) { set_lights("a"); jail_set_ct_hit_tt(false); jail_set_game_hud(300, "Zakonczenie zabawy za"); client_cmd(0, "mp3 play sound/jb_cypis/chowany.mp3"); } else { jail_set_play_game(USUWANIE_DANYCH, true); set_lights("#OFF"); RegisterChowany(false); for(new i=1; i<=32; i++) { g_ChoosenColor[i] = false; if(is_user_alive(i) && is_user_connected(i)) set_user_maxspeed(i, 250.0); } client_cmd(0, "stopsound"); client_cmd(0, "mp3 stop"); } usun = !usun; } }
DaRo1996
10.11.2013
muzyka sama się włącza w raz z momentem "zgaszenia światła" czyli jak się schowają. Ona automatycznie się włączy nie zależnie ale nie kończy się w raz z zakończeniem zabawy-czyli znalezienie więźniów lub końca dnia. A do kolegi @up również nie działa. Ehh mi też się to nie podoba bo na serwerze zakłócam grę ale chcę by to było zrobione poprawnie. Więc nadal proszę o pomoc.
Użytkownik DaRo1996 edytował ten post 10.11.2013 16:00
Rivit
10.11.2013
jak to task nie konczy muzyki?? Skoro usune taska to funkcja odtwarzajaca dezaktywuje sie (chyba)
czyli trzeba dac odtwarzanie w miejscu gdzie 'swiatla gasna'
a konczy sie w momencie gdy zostanie ostatni gracz