Witam, zrobi mi ktoś plugin który informuje ze jeden gracz został żywy na serwerze.
Obrazek jak to ma wyglądać
TT:
I tak samo w CT
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 05.11.2013 13:14
Witam, zrobi mi ktoś plugin który informuje ze jeden gracz został żywy na serwerze.
Obrazek jak to ma wyglądać
TT:
I tak samo w CT
Napisano 05.11.2013 16:04
#include <amxmodx>
new bool:TT, sync;
public plugin_init()
{
register_plugin("Ostatni zywy", "1.0", "szelbi");
register_event("DeathMsg", "client_death", "a");
register_logevent("usun", 2, "1=Round_End");
sync = CreateHudSyncObj();
}
public client_death()
{
new i, numT, numC, maxpl = get_maxplayers();
for(i=1; i<=maxpl; ++i)
{
if(!is_user_alive(i))
continue;
if(get_user_team(i) == 1)
++numT;
if(get_user_team(i) == 2)
++numC;
}
if(numT == 1)
{
TT = true;
pokaz();
}
if(numC == 1)
{
TT = false;
pokaz();
}
}
public pokaz()
{
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.7, -0.7, 0, 0.1, 10.0);
ShowSyncHudMsg(0, sync, "Zostal jeden %s!^nMa prawo do runowania!", TT? "TT": "CT");
set_task(10.0, "pokaz", 789);
}
public usun()
{
remove_task(789);
ClearSyncHud(0, sync);
}
A co jeśli jednocześnie będzie żywy jeden TT i jeden CT?
W powyższym pluginie nie zostało to uwzględnione.
Napisano 05.11.2013 18:53
New bool:sync ??? Zupełnie nie tak.
#include <amxmodx>
#define TASK_ID 789
new bool:TT, sync;
public plugin_init(){
register_plugin("Ostatni zywy", "1.0", "szelbi");
register_event("DeathMsg", "client_death", "a");
register_logevent("usun", 2, "1=Round_End");
sync = CreateHudSyncObj();
}
public client_death(){
if(team(1) == 1){
TT = true;
pokaz()
set_task(10.0, "pokaz", TASK_ID, .flags="b");
}
if(team(2) >= 1)
TT = false;
}
public pokaz(){
if(!TT)
return;
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.7, -0.7, 0, 0.1, 10.0);
ShowSyncHudMsg(0, sync, "Zostal jeden TT!^nMa prawo do runowania!");
}
public usun(){
remove_task(TASK_ID);
ClearSyncHud(0, sync);
}
stock team(teams) {
new players[32], num, suma;
get_players(players, num, "a");
for(new i = 0; i < num; i++) {
if(get_user_team(players[i]) == teams) suma++;
}
return suma;
}
Użytkownik Aemiksowy edytował ten post 05.11.2013 19:17
Napisano 05.11.2013 19:12
New bool:sync ???
Niby gdzie według ciebie sync zostało utworzone jako zmienna?
Plugin testowałem na botach i działa jak trzeba ![]()
Napisano 05.11.2013 19:16
Masz rację, zmyliło mnie to. New x, bool:y, z, nie oznacza, że z to bool.
Co do mojej wersji. Według mnie jest bardziej optymalna i zawiera wszystko co trzeba. Żadnej filozofii i jeśli zadziała, będzie lepiej.
![]() |
Nowy Plugin
[KOSZ] pluginNapisany przez Frodo1981, 25.02.2024 |
|
|
||
Nowy Plugin
vip pbNapisany przez One ShooT, 04.02.2024 |
|
|
|||
Nowy Plugin
Admin menuNapisany przez stół z powyłamywanymi, 22.09.2022 |
|
|
|||
Nowy Plugin
Prośba o napisanie pluginuNapisany przez stół z powyłamywanymi, 15.08.2022 |
|
|
|||
Nowy Plugin
PLUGIN NA DRplugin Napisany przez bawarskagolonka123, 25.06.2021 |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych