Proszę modyfikować.
Przy kopieniu piosenki gracz który nie chce słuchać piosenki mógł sobie ją wyłączyć a inni gracze słuchają piosenki dalej.
Np: przy kupieniu piosenki wyskakiwał komunikat dla wszystkich "Jeśli nie chcesz słuchać piosenki wpisz /stop"
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <ColorChat>
new const gNazwaPluginu[] = "DJ";
new const gWersjaPluginu[] = "1.0";
new const gAutorPluginu[] = "FirebladeR";
new const info[][] = { "^x03 Piosenka nr^x04 1", "^x03 Piosenka nr^x04 2", "^x03 Piosenka nr^x04 3", "^x03 Piosenka nr^x04 4", "^x03 Piosenka nr^x04 5", "^x03 Piosenka nr^x04 6" };
new const nutka[][] = { "dj/1.mp3", "dj/2.mp3", "dj/3.mp3", "dj/4.mp3", "dj/5.mp3", "dj/6.mp3" };
new const g_cmds[][]= { "/dj", "dj" };
new Name[32];
public plugin_init() {
register_plugin(gNazwaPluginu, gWersjaPluginu, gAutorPluginu);
register_clcmd("say", "say_handle");
register_clcmd("say_team", "say_handle");
}
public plugin_precache() {
precache_sound("dj/1.mp3");
precache_sound("dj/2.mp3");
precache_sound("dj/3.mp3");
precache_sound("dj/4.mp3");
precache_sound("dj/5.mp3");
}
public say_handle(id) {
new stringsay[192];
read_args(stringsay, 192);
remove_quotes(stringsay);
for(new i = 0; i < sizeof g_cmds; i++) {
if(equal(stringsay, g_cmds[i])) {
dj_menu(id);
return PLUGIN_HANDLED;
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public dj_menu(id) {
new menu = menu_create("\y[\rDJ\y]\w Kup Piosenke", "dj_menu_wubor")
menu_additem(menu, "\wPiosenka \r1 \y[\wKoszt: \r15 \wfragow\y]", "1", 0)
menu_additem(menu, "\wPiosenka \r2 \y[\wKoszt: \r15 \wfragow\y]", "2", 0)
menu_additem(menu, "\wPiosenka \r3 \y[\wKoszt: \r15 \wfragow\y]", "3", 0)
menu_additem(menu, "\wPiosenka \r4 \y[\wKoszt: \r15 \wfragow\y]", "4", 0)
menu_additem(menu, "\wPiosenka \r5 \y[\wKoszt: \r15 \wfragow\y]", "5", 0)
menu_additem(menu, "\wPiosenka \r6 \y[\wKoszt: \r15 \wfragow\y]", "6", 0)
menu_display(id, menu)
}
public dj_menu_wubor(id, menu, item) {
if (item == MENU_EXIT) {
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)
new key = str_to_num(data)
switch(key) {
case 1: {
if(get_user_frags(id) > 15)
{
informacja(id, 0);
odtwarzaj(id, 0);
set_user_frags(id,get_user_frags(id) - 10)
}
else ColorChat(id, RED, "~ Masz za malo fragow .")
}
case 2: {
if(get_user_frags(id) > 15)
{
informacja(id, 1);
odtwarzaj(id, 1);
set_user_frags(id,get_user_frags(id) - 9)
}
else ColorChat(id, RED, "~ Masz za malo fragow .")
}
case 3: {
if(get_user_frags(id) > 15)
{
informacja(id, 2);
odtwarzaj(id, 2);
set_user_frags(id,get_user_frags(id) - 8)
}
else ColorChat(id, RED, "~ Masz za malo fragow .")
}
case 4: {
if(get_user_frags(id) > 15)
{
informacja(id, 3);
odtwarzaj(id, 3);
set_user_frags(id,get_user_frags(id) - 7)
}
else ColorChat(id, RED, "~ Masz za malo fragow .")
}
case 5: {
if(get_user_frags(id) > 15)
{
informacja(id, 4);
odtwarzaj(id, 4);
set_user_frags(id,get_user_frags(id) - 6)
}
else ColorChat(id, RED, "~ Masz za malo fragow .")
}
case 6: {
if(get_user_frags(id) > 15)
{
informacja(id, 5);
odtwarzaj(id, 5);
set_user_frags(id,get_user_frags(id) - 5)
}
else ColorChat(id, RED, "~ Masz za malo fragow .")
}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
public informacja(id,itp) {
get_user_name(id, Name, sizeof Name - 1);
ColorChat(0, GREEN, "^x04 %s^x03 kupil%s", Name, info[itp]);
ColorChat(id, GREEN, " Kupiles^x03 Piosenke", info[itp]);
}
public odtwarzaj(id,itp) {
client_cmd(0, "mp3 play sound/%s", nutka[itp])
}
Z góry bardzo dziękuje.


Dodatki SourceMod












