Potrzebuje przerobic plugin tak aby pisalo za ile sprzedałem swój perk i było to losowe sprzedawanie nie cały czas za 3 monety lub 3k ale losowo od 1 monety do 10 i od 2k do 16k
Załączone pliki
Użytkownik corel edytował ten post 29.10.2013 21:10
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 29.10.2013 21:09
Potrzebuje przerobic plugin tak aby pisalo za ile sprzedałem swój perk i było to losowe sprzedawanie nie cały czas za 3 monety lub 3k ale losowo od 1 monety do 10 i od 2k do 16k
Użytkownik corel edytował ten post 29.10.2013 21:10
PCL.PL znowu powraca ! Zapraszam serdecznie
Napisano 31.10.2013 08:43
robisz np tak
new cena = get_pcvar_num(money_sell);
zamieniasz na
new cena = random_num(1, 3);
i jest szansa wtedy że za sprzedaż dostaniesz od 1 do 3 monet
zmień sobie 1 na min ilość monet jaką dostaniesz a 3 max jaką dostaniesz
Napisano 31.10.2013 08:49
Napisano 31.10.2013 16:40
A to jest że będzie tylko za monety sprzedawać, a można zrobić tak żeby było losowo ? raz za pieniądze , a raz za monety ?
PCL.PL znowu powraca ! Zapraszam serdecznie
Napisano 01.11.2013 02:09
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <codmod>
#include <colorchat>
new money_sell;
new coins_sell;
native cod_get_user_coins(id);
native cod_set_user_coins(id, wartosc);
public plugin_init()
{
register_plugin("Sprzedaz perkow", "1.0", "kisiel96");
register_clcmd("say /sprzedaj", "sprzedaj_perk");
register_clcmd("say /sell", "sprzedaj_perk");
#if !defined MONETY
money_sell = register_cvar("cod_money_sellperk", "3000");
#else
coins_sell = register_cvar("cod_coins_sellperk", "3");
#endif
}
public sprzedaj_perk(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
new kasam = cs_get_user_money(id);
new cenam = random_num(3, 10);
new kasad = cod_get_user_coins(id);
new cenad = random_num(1000, 16000);
new monedola = random_num(1, 2);
if(cod_get_user_perk(id))
{
if(monedola == 1){
if(kasam+cenam >= 16000)
{
cs_set_user_money(id, 16000);
new ile = 16000 - kasam;
ColorChat(id, GREEN, "^x04[COD:MW]^x03 Sprzedales swoj perk za %i", ile);
}
else
{
cs_set_user_money(id, kasam+cenam);
ColorChat(id, GREEN, "^x04[COD:MW]^x03 Sprzedales swoj perk za %i!", cenam);
}
}
else(monedola == 2){
cod_set_user_coins(id, kasad+cenad);
ColorChat(id, GREEN, "^x04[COD:MW]^x03 Sprzedales swoj perk za %i!", cenad);
}
cod_set_user_perk(id, 0, 0, 0);
}
else
{
ColorChat(id, GREEN, "^x04[COD:MW]^x03 Nie masz zadnego perku!");
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Użytkownik mastah7991 edytował ten post 01.11.2013 02:10
Napisano 01.11.2013 13:48
cod_sellperk.sma(55) : error 029: invalid expression, assumed zero
PCL.PL znowu powraca ! Zapraszam serdecznie
Napisano 01.11.2013 14:10
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <codmod>
#include <colorchat>
new money_sell;
new coins_sell;
native cod_get_user_coins(id);
native cod_set_user_coins(id, wartosc);
public plugin_init()
{
register_plugin("Sprzedaz perkow", "1.0", "kisiel96");
register_clcmd("say /sprzedaj", "sprzedaj_perk");
register_clcmd("say /sell", "sprzedaj_perk");
#if !defined MONETY
money_sell = register_cvar("cod_money_sellperk", "3000");
#else
coins_sell = register_cvar("cod_coins_sellperk", "3");
#endif
}
public sprzedaj_perk(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
new kasam = cs_get_user_money(id);
new cenam = random_num(3, 10);
new kasad = cod_get_user_coins(id);
new cenad = random_num(1000, 16000);
new monedola = random_num(1, 2);
if(cod_get_user_perk(id))
{
if(monedola == 1){
if(kasam+cenam >= 16000)
{
cs_set_user_money(id, 16000);
new ile = 16000 - kasam;
ColorChat(id, GREEN, "^x04[COD:MW]^x03 Sprzedales swoj perk za %i", ile);
}
else
{
cs_set_user_money(id, kasam+cenam);
ColorChat(id, GREEN, "^x04[COD:MW]^x03 Sprzedales swoj perk za %i!", cenam);
}
}
else{
cod_set_user_coins(id, kasad+cenad);
ColorChat(id, GREEN, "^x04[COD:MW]^x03 Sprzedales swoj perk za %i!", cenad);
}
cod_set_user_perk(id, 0, 0, 0);
}
else
{
ColorChat(id, GREEN, "^x04[COD:MW]^x03 Nie masz zadnego perku!");
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Napisano 01.11.2013 14:17
Teraz wygląda to tak :
[COD:MW] Sprzedales swoj perk za 2100!
i wszystko idzie do monet a za kase nie ma , okazalo sie ze mam 2200 cos monet ;x
PCL.PL znowu powraca ! Zapraszam serdecznie
Napisano 01.11.2013 18:01
zrobie to jak wróce ( jak ktoś mnie nie wyprzedzi ;x )
Napisano 01.11.2013 18:39
No okej , wątpie że ktoś cię wyprzedzi bo brak zainteresowania tematem ![]()
PCL.PL znowu powraca ! Zapraszam serdecznie
Napisano 02.11.2013 00:52
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <codmod>
#include <colorchat>
new money_sell;
new coins_sell;
native cod_get_user_coins(id);
native cod_set_user_coins(id, wartosc);
public plugin_init()
{
register_plugin("Sprzedaz perkow", "1.0", "kisiel96");
register_clcmd("say /sprzedaj", "sprzedaj_perk");
register_clcmd("say /sell", "sprzedaj_perk");
#if !defined MONETY
money_sell = register_cvar("cod_money_sellperk", "3000");
#else
coins_sell = register_cvar("cod_coins_sellperk", "3");
#endif
}
public sprzedaj_perk(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
new kasam = cs_get_user_money(id);
new cenam = random_num(1000, 16000);
new kasad = cod_get_user_coins(id);
new cenad = random_num(4, 16);
if(cod_get_user_perk(id))
{
switch ( random_num( 1, 2 ) )
{
case 1:
{
if(kasam+cenam >= 16000)
{
cs_set_user_money(id, 16000);
new ile = 16000 - kasam;
ColorChat(id, GREEN, "^x04[COD:MW]^x03 Sprzedales swoj perk za %i", ile);
}
else
{
cs_set_user_money(id, kasam+cenam);
ColorChat(id, GREEN, "^x04[COD:MW]^x03 Sprzedales swoj perk za %i!", cenam);
}
}
case 2:
{
cod_set_user_coins(id, kasad+cenad);
ColorChat(id, GREEN, "^x04[COD:MW]^x03 Sprzedales swoj perk za %i!", cenad);
}
cod_set_user_perk(id, 0, 0, 0);
}
else
{
ColorChat(id, GREEN, "^x04[COD:MW]^x03 Nie masz zadnego perku!");
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
spr i daj znac
Napisano 02.11.2013 01:24
errory przy kompilacji :
cod_sellperk.sma(51) : warning 217: loose indentation
cod_sellperk.sma(63) : error 002: only a single statement (or expression) can follow each "case"
cod_sellperk.sma(63) : warning 215: expression has no effect
cod_sellperk.sma(71) : warning 203: symbol is never used: "coins_sell"
cod_sellperk.sma(71) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "money_sell"
1 Error.
Could not locate output file cod_sellperk.amxx (compile failed).
PCL.PL znowu powraca ! Zapraszam serdecznie
Napisano 02.11.2013 14:13
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <codmod>
#include <colorchat>
native cod_get_user_coins(id);
native cod_set_user_coins(id, wartosc);
public plugin_init()
{
register_plugin("Sprzedaz perkow", "1.0", "kisiel96");
register_clcmd("say /sprzedaj", "sprzedaj_perk");
register_clcmd("say /sell", "sprzedaj_perk");
}
public sprzedaj_perk(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
new kasam = cs_get_user_money(id);
new cenam = random_num(1000, 16000);
new kasad = cod_get_user_coins(id);
new cenad = random_num(4, 16);
if(cod_get_user_perk(id)){
new los = random_num( 0, 3 );
switch (los){
case 1:
{
if(kasam+cenam >= 16000)
{
cs_set_user_money(id, 16000);
new ile = 16000 - kasam;
ColorChat(id, GREEN, "^x04[COD:MW]^x03 Sprzedales swoj perk za %i", ile);
}
else
{
cs_set_user_money(id, kasam+cenam);
ColorChat(id, GREEN, "^x04[COD:MW]^x03 Sprzedales swoj perk za %i!", cenam);
}
}
case 2:
{
cod_set_user_coins(id, kasad+cenad);
ColorChat(id, GREEN, "^x04[COD:MW]^x03 Sprzedales swoj perk za %i!", cenad);
}
}
cod_set_user_perk(id, 0, 0, 0);
}
else
{
ColorChat(id, GREEN, "^x04[COD:MW]^x03 Nie masz zadnego perku!");
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
teraz spr
Napisano 02.11.2013 16:09
Działa , dzięki wielkie , lecą plusiki ![]()
PCL.PL znowu powraca ! Zapraszam serdecznie
Napisano 03.11.2013 00:58
a słuchaj bo jest jeszcze 1 taka sprawa , podczas gry gdy mam perk , wpisze /sell
to czasem w ogóle nie wyświetla informacji o sprzedaży , a jak wyświetla to nie pisze czy zostało sprzedane za monety czy za dolary.
PCL.PL znowu powraca ! Zapraszam serdecznie
Napisano 04.11.2013 17:59
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <codmod>
#include <colorchat>
native cod_get_user_coins(id);
native cod_set_user_coins(id, wartosc);
public plugin_init(){
register_plugin("Sprzedaz perkow", "1.0", "kisiel96");
register_clcmd("say /sprzedaj", "sprzedaj_perk");
register_clcmd("say /sell", "sprzedaj_perk");
}
public sprzedaj_perk(id){
if(!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(cod_get_user_perk(id)){
switch (random(2)){
case 0:
{
new kasam = cs_get_user_money(id);
new cenam = random_num(1000, 16000);
if(kasam+cenam >= 16000){
cs_set_user_money(id, 16000);
new ile = 16000 - kasam;
ColorChat(id, GREEN, "^x04[COD:MW]^x03 Sprzedales swoj perk za %i", ile);
}
else{
cs_set_user_money(id, kasam+cenam);
ColorChat(id, GREEN, "^x04[COD:MW]^x03 Sprzedales swoj perk za %i!", cenam);
}
}
case 1:
{
new cenad = random_num(4, 16);
cod_set_user_coins(id, cod_get_user_coins(id)+cenad);
ColorChat(id, GREEN, "^x04[COD:MW]^x03 Sprzedales swoj perk za %i!", cenad);
}
}
cod_set_user_perk(id, 0, 0, 0);
}
else
ColorChat(id, GREEN, "^x04[COD:MW]^x03 Nie masz zadnego perku!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Polepszyłem trochę kod oraz pozbyłem się błędu, który opisujesz post wyżej.
Użytkownik Lacostii edytował ten post 04.11.2013 18:02
Zapraszam na forum Classic-Zone.pl .
Napisano 04.11.2013 18:43
dzięki , działa leci + ![]()
PCL.PL znowu powraca ! Zapraszam serdecznie
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych